גיוון אימג'ינג: עברה להפסד של 3 מיליון דולר

ברבעון הראשון של 2006. יחד עם זאת, הנהלת החברה לא מנמיכה ציפיות לשנה כולה. סך המכירות הסתכמו ב-20.3 מיליון דולר בהשוואה למכירות של 22 מיליון דולר ברבעון המקביל
אסף מליחי |

חברת גיוון אימג'ינג, המייצרת מצלמת גלולה לאבחון המעיים, פרסמה אמש את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2006. מהתוצאות עולה, כי סך המכירות הסתכמו ב-20.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, זאת בהשוואה למכירות של 22 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2005.

בשורה התחתונה החברה דיווחה על הפסד נקי של 3 מיליון דולר או 11 סנט למניה לעומת רווח של 1.2 מיליון דולר או 4 סנט למניה ברבעון אשתקד - האנליסטים חזו הפסד של 2 סנט למניה.

בתגובה לדוחות אמר גבריאל מירון, סגן יו"ר הדירקטוריון, כי "המכירות היו נמוכות כמצופה עקב ובגודל השינוי במכירות בארה"ב".

חומי שמיר, מנכ"ל החברה, מסר: "מטרתי העיקרית היא להגדיל את ההכנסות ואת הרווח. אני אופטימי לגבי יכולתינו להעלות את המכירות כבר בשבועות הקרובים".

לגבי התחזיות לשנת 2006 כולה, הוסיף שמיר: "למרות שכרגע אני לא רואה צורך לשנות את התחזיות לכל השנה אני מעדיף להיות זהיר ולחכות לתוצאות הרבעון השני לפני שאשחרר הנחיה לרווח לכל השנה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה