מבזקי שיווק: טלדור תקים פורטל עבודה ב-2 מ' שקל
חברת טלדור זכתה במכרז של שירות התעסוקה, להקמת פורטל תעסוקה המעניק פלטפורמה אינטרנטית למפגש ווירטואלי באמצעים מתקדמים, בין מחפשי עבודה ומעסיקים בעלות של 2 מיליון שקל. הפורטל יאפשר למחפשי עבודה לעיין בהצעות עבודה, לפרסם קורות חיים ולהתמודד על המשרות שבאתר. מעסיקים יוכלו לעיין בקורות החיים של מחפשי העבודה, לפרסם משרות ולאתר עובדים העונים לדרישותיהם. הפורטל יהיה פתוח לכל אזרחי המדינה בחינם, הן למעסיקים והן למחפשי העבודה (ללא תלות בקבלת קצבאות).
בנק אגוד חונך סניף חדש נוסף, ברמת בית שמש. סניף זה נבנה והותאם במיוחד לצרכים של האוכלוסייה הדתית חרדית באזור. סניף בית שמש הוקם כחלק מתוכנית אסטרטגית מוצלחת של בנק אגוד להעמיק את פעילותו בקרב לקוחות פרטיים, תוך התמקדות באזורים שבהם קיים מחסור בשירותים בנקאיים. הסניף החדש ינוהל על ידי אמנון סימון, ויעניק שירותי בנקאות מקיפים ומשכנתאות לתושבי האזור. בסניף החדש יוצב גם כספומט לשירות תושבי האזור.
יניר מערכות, נציגתה הבלעדית של NEC הענקית היפאנית בישראל משיקה את סדרת הפלזמות החדשה מבית NEC. פלזמות חדשות אלו מיועדות לשוק הביתי ובעלות עיצוב חדשני וייחודי להגברת ההנאה מחוויה קולנועית מקצועית בסביבה הביתית. סדרה זו כוללת את הפלזמות האינטראקטיביות הראשונות בישראל, בשל יכולת המשתמש להתערב בתצוגת המסך, באמצעות השתלת כתוביות להרצה בתחתית המסך ובעוצמות משתנות.
קניון ערים בכפר סבא, מהקניונים הבולטים והמובילים ברחבי הארץ, החל את פעילותו לחג הפורים ומשיק לראשונה בקניון פעילות ייחודית של "קרקסדום" בהשקעה כוללת של כ-250,000 שקל.
יוניליוור ישראל מעלה קמפיין עיתונות ואינטרנט לפרוייקט "ליגת קורנפלקס תלמה– אלוף הכדורגל". מדובר בפורמט חדש של תוכנית, אותו משיקים קורנפלקס תלמה וערוץ הספורט, שיגלה את אלוף הכדורגל הבא של ישראל. במסגרת התוכנית, בהנחייתה של מירי נבו, ייערכו מיונים במגרשי כדורגל ברחבי הארץ, המיועדים לבני נוער בגילאי 13-18. השופט הראשי יהיה המאמן אברהם גרנט, כשלצדו יככבו גם אבי נמני (מכבי ת"א), אלון חרזי (מכבי חיפה), וואליד באדיר (הפועל ת"א) ומאור מליקסון (בית"ר ירושלים). את משחקי ופורמט הליגה הגו ופתחו במשותף חברת טרגט מרקט וחברת סמריק שירותי תקשורת ואביב שטיין. קמפיין הפרסום יכלול מודעות בעיתונות ובאנרים באתרי אינטרנט בהשקעה כוללת של 500 אלף שקל.
חברת POB Kiosk מקבוצת בלמוט תצא בחודש הבא לתערוכת סביט כשבאמתחתה מבחר טכנולוגיות חדשניות לענף הבנקאות, וביניהם מערכת לסריקת צ'קים דו-צדדית, עמדת שירות עצמי מצוידת במקלדת אינפרה-אדומה ועמדות חדשניות לתשלום שוברים המאפשרות לראשונה, שימוש בכל אמצעי התשלום הקיימים. מדובר בפיתוחים ישראליים חדשניים איתם עתידה לפרוץ החברה לשוק העולמי. POB תציג בסביט דגם חדשני של עמדה לשירות עצמי לתשלום שוברים. לראשונה ניתן יהיה לבצע תשלום בכל מקום נגיש לקהל ולא רק בבנקים, עבור כל סוגי השוברים הקיימים בעולם (בין אם הזיהוי שלהם מתבצע בקריאה מגנטית, בין אם בברקוד, ובין אם יש צורך ב-Imaging ובפענוח תמונתו של השובר) ובכל אמצעי התשלום המועדפים על הלקוח, כגון כרטיסי אשראי, צ'ק, ולראשונה גם באמצעות העברה בנקאית באמצעות שימוש בכרטיס הכספומט או במזומן, תוך אפשרות למתן עודף על תשלום שבוצע במזומן.
ישראל בטיטו, סמנכ"ל קבוצת SBC המוציאה לאור את מגזין הנשים קוסמופוליטן בעברית, מדווח על הוצאתו לאור של מגזין כלות בשם COSMOPOLITAN BRIDE שייצא לאור פעמיים בשנה בישראל בעברית. הקבוצה השקיעה כ-400 אלף שקל בהקמת מערכת המגזין.
מחלבת יטבתה מרעננת את אריזות חלב יטבתה ומשיקה לראשונה חלב מועשר בכד 2 ליטר. חלב מועשר בסידן 3% שומן לראשונה בכד של 2 ליטר לצרכני חלב כבדים. בנוסף, שידרגה מחלבת יטבתה את חלב יטבתה "בוקר טוב", שזכה לאחרונה בתואר מוצר השנה, ומכיל מהיום לראשונה בשוק החלב, בנוסף לברזל והרכב ויטמינים ייחודי, גם העשרה טבעית של אומגה 3. האומגה 3 מסייעת להתפתחות המח (בעיקר אצל ילדים) ולשמירה על בריאות הלב.
בירות לף והוגרדן יוצאות בפעילות גסטרונומית במסעדות נבחרות בישראל. לסועדים יוצע תפריט עם מנות שונות לפי בחירת השף ולידן אחת מהבירות לף בראון ,לף בלונד והוגרדן כממולצות ביותר לשתות עם המנה. המבצע יחל ביום שישי ה 1/3/06 ויסתיים ביום שישי ה-31/3. נירית מיטל, מנהלת מותג לף והוגרדן: "בעקבות ההצלחה של הפעילות בשנה שעברה, החלטנו להפוך את חודש הבירות למסורת, במטרה לאפשר לציבור ליהנות מהחוויה הגסטרונומית. השילוב בין מנות ייחודיות ובין בירות סופר פרימיום כמו לף והוגרדן, המהוות מותגי על בתחום הבירה בישראל, יוצר שילוב ייחודי, וחושף את הציבור הישראלי לחווית אוכל ושתייה יוצאת דופן".