בזק משחררת "עכבר" למירוץ אחרי נתח גבינת האינטרנט
לצד השקת שרות גלישה באינטרנט המהיר ברוחב פס של 5 מגה, הציגה הבוקר בזק מהלך שיווקי חדש לאינטרנט המהיר. במרכזו של הקמפיין וסרט פרסומת שיעלה הערב בטלוויזיה - נמצאת דמות 'העכבר'. בזק כבר הציגה את דמות העכבר בטיזרים ששודרו בימים האחרונים בטלוויזיה במטרה לעורר את סקרנות הצופים לקראת המהלך החדש.
עכבר האינטרנט של בזק רוקד ורץ וכל כולו נע במהירות עצומה. לדברי סמנכ"ל השיווק של בזק רמי חזן, מדובר ב'האנשה' של שרות האינרנט המהיר. "דמות העכבר תהיה מעין 'מדריך', ומי יכול להדריך את גולשי האינטרנט אם לא ה'עכבר'? זה מאד נכון לבזק לייצר דמות 'אנושית' שתדגיש את האיכויות המיוחדות שבזק מציעה: עולם מרתק של חוויות וירטואליות, שהלקוח מקבל ובמהירות עצומה".
כזכור, לפני מספר חודשים שינתה בזק את השפה התקשורתית שלה על מנת ליצור שפה אחת לכל מוצרי קבוצת בזק. אז גם הושקה הסיסמא החדשה של בזק 'בכל עתיד שתבחר'. המהלך עליו הוכרז היום, מהווה המשך טבעי. "למעשה, חיברנו היום את השפה השיווקית החדשה שלנו, אל עולם האינטרנט המהיר. האינטרנט המהיר ימשיך להיקרא בשם WOW, כשם גנרי לשרות, אבל בקמפיינים הפרסומיים לא נשתמש עוד ב WOW" אמר חזן.
בבזק מעריכים שדמות העכבר תהפוך במהירות להיות 'אייקון' מוכר בכל בית. "היום אנחנו מביאים בשורה חדשה על קצב גלישה של 5 מגה למאות אלפי גולשי אינטרנט מהיר של בזק. זו הזדמנות מצוינת ליצור לאינטרנט המהיר 'אייקון' – דמות מוכרת – שתוביל את הגולש לעולם של חוויות בעתיד, חוויות וירטואליות שלא ידע עד כה". אמר חזן, וסיכם: "אני בטוח שתתאהבו בעכבר. אין כמו העכבר שיכול להוביל את הגולש באינטרנט המהיר אל העתיד, לכל עתיד שיבחר".
את סרט הטלוויזיה כמו גם את הקמפיין כולו מוליך משרד הפירסום יהושוע, חברת ההפקה POV וחברת גרוויטי שייצרה את דמות העכבר.