לראשונה בארץ: לוגיטק תפתח בקמפיין טלויזיוני

תשקיע כמיליון וחצי שקל בפתיחת קמפיין חדש, בו זמנית עם שאר השווקים שלה בחו"ל. ניתג יצרנית העכברים בישראל מסרה כי בחברה רואים בישראל כשוק מפותח וגדול ל מוצרי מחשב
חזי שטרנליכט |

לוג'יטק תצא, לראשונה בארץ, בקמפיין פרסום בטלויזיה למוצרים שלה. החברה תוציא סכום של כמיליון וחצי שקל לפרסום מוצריה בארץ. בנוסף היא הודיע כי הוא יוצא יחד עם שאר השווקים אליהם היא מפרסמת בעולם כולו. סיסמת הקמפיין היא - "Logitech Designed to move you". לוג'יטק, אשר נוסדה ב-1981, מייצרת עכברים, מקלדות, מצלמות אינטרנט, רמקולים, אביזרים למשחקי מחשב וקונסולות משחקים, אוזניות לטלפוניה סלולרית, ולאחרונה החלה גם לייצר מוצרים משלימים ל-iPod ול-PSP. היא נחשבת כיום למובילה בעולם בקטגוריית עכברים, מצלמות מחשב וציוד אלחוטי. שוק אביזרי המחשב בישראל מורכב ממותגים רבים. באמצעות הקמפיין מעוניינת לוג'יטק לבדל עצמה הן ממותגים המתחרים, תוך שימת דגש על ערכיה: עיצוב, חדשנות, ביצועים וטכנולוגיה, כאשר לוג'יטק מובילה בכל הקטגוריות הללו בתחום אביזרי המחשב. צילומי הקמפיין מדגישים ערכים אלו של לוג'יטק. לדברי אסף שחר, נציג לוג'יטק בישראל, לוג'יטק רואה בישראל כשוק מפותח וגדול של מוצרי מחשב, כאשר הקמפיין מהווה מהלך נוסף באסטרטגיית החדירה של החברה לישראל לאחר הקמת נציגות. "ישראל היא אחת המדינות בעלת שיעור החדירה הגבוה ביותר של מחשבים אישיים ולוגי'טק רואה גם את הפוטנציאל בקרב הישראלים, אשר מתאפיינים באהבתם למוצרי איכות, למותגים ולעיצוב. כיום נהנית לוג'יטק מהערכה רבה בקרב "מביני עניין" בישראל, אולם הקמפיין נועד להגביר את המודעות למותג ולערכיו בקרב הקהל הרחב ".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה