סאפיינס: הזמנת המשך מקמעונאית בריטית ב-5.5 מ' ש'

אחת מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בבריטניה, האריכה עד לשנת 2007 חוזה שחתמה עם סאפיינס בריטניה, לפיו תספק לה האחרונה תמיכה למערכת יומן קניית הסחורות של הרשת בשנה הקרובה
שרון שפורר |

סאפיינס אינטרנשיונל (Sapiens International) הודיעה היום (רביעי), כי אחת מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בבריטניה, האריכה עד לשנת 2007 חוזה שחתמה עם סאפיינס בריטניה. על פי ההסכם, תספק סאפיינס בשנה הקרובה תמיכה למערכת יומן קניית הסחורות של הרשת, שהנה יישום שסאפיינס פיתחה והתקינה ברשת הקמעונית בשנת 2001. בנוסף, הרחיב הלקוח את תכולת רישיון התוכנה של סאפיינס - eMerge לפיתוחים החדשים. הארכת החוזה הנוכחית מוערכת ב-5.5 מיליון שקל ונכנסה לתוקפה בחודשים האחרונים. בסאפיינס מציינים, כי החברה הודיעה בשבוע שעבר על הארכת חוזה נוסף בבריטניה - עם חברת פנסוניק, בהיקף של כ-7 מיליון שקל. יומן קניית הסחורות, אומרים בחברה, הוא יישום קריטי של הרשת המשמש יחידות שונות במחלקת התשלומים לספקים של החברה. היישום מאפשר עיבוד מסמכים כגון חשבוניות, שוברי חיוב וזיכוי וסחורות שנתקבלו כדי להפיק מידע לגבי תשלומים ולטפל בהחזרות. סוזאן ואן ניקרק, מנהלת מרכז התחזוקה (Sapiens Maintenance Practice - SMP) של סאפיינס בריטניה, הגיבה על הערכת החוזה: "מיקור חוץ של התמיכה ביישום של סאפיינס מאפשר ללקוח ליהנות מכמה יתרונות: תמיכה באמצעות צוות ייעודי של סאפיינס מאפשרת ללקוח להקצות משאבים פנימיים לפרוייקטי מחשוב קריטיים אחרים ולהתמקד בעסקי הליבה שלו. מנסיוננו, המבוסס על משוב מלקוחות, למדנו שהיתרון החשוב ביותר שמציע מרכז התחזוקה של סאפיינס הוא חיסול כמעט מוחלט של מצבי אי-זמינות של מערכות קריטיות הודות ליכולתנו לספק את המומחיות הספציפית מסביב לשעון". לדברי נשיא ומנכ"ל סאפיינס העולמית, איציק שריר: "אנו שמחים על הארכת החוזה עם עוד לקוח מרוצה למרכז התחזוקה של סאפיינס, המאפשר ללקוחות להתמקד במסלול הקריטי שלהם להצלחה, תוך שיפור השורה התחתונה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה