רכב הפנאי החשמלי DEEPAL SO7. קרדיט: יח"צרכב הפנאי החשמלי DEEPAL SO7. קרדיט: יח"צ

דגם הפנאי החשמלי DEEPAL SO7 במבצע לחגים

כולם מורידים מחירים, יש מלאי גדול והיבואנים מתקפלים , והפעם קבוצת "מכשירי תנועה" במבצע מיוחד לקראת ראש השנה על DEEPAL SO7 של צ'נגן, עם רישוי 00 על שם הלקוח

רן קידר |
נושאים בכתבה צ'נגן

קבוצת "מכשירי תנועה", יבואנית רכבי צ'נגן לישראל, יוצאת במבצע מימון מיוחד על דגם הפנאי החשמלי DEEPAL SO7, עם מימון של 100% ל-60 חודשים ללא ריבית וללא הצמדה, כשהרכב נרשם על שם הלקוח (רישוי 00). המבצע ייכנס לתוקף ב-1 בספטמבר, ומחיר הרכב עומד על 201,990 שקל. 

זהו דגם הדגל של היצרנית הסינית צ'אנגן, אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, שמכרה כ-2.5 מיליון כלי רכב בשנה האחרונה. הדגם DEEPAL SO7 מוגדר כקרוסאובר פרימיום עם דגש על עיצוב חיצוני ספורטיבי ונקי, תא נוסעים איכותי במיוחד, וביצועים שמכוונים לפלח הביניים-גבוה של שוק הרכב החשמלי. המפרט טכנ כולל ביצועים ומרווח טעינה, והרכב מצויד במנוע המפיק 218 כוחות סוס ומומנט של 32.6 קג"מ. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות. הסוללה בקיבולת של 79.97 קוט"ש מספקת טווח נסיעה מוצהר של עד 475 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה של 30% עד 80% מתבצעת תוך 35 דקות בלבד בעמדת טעינה מהירה. 

מבחינת בטיחות, הדגם קיבל ציון בטיחות 8 (מקסימלי) ממשרד התחבורה, וכן 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים NCAP, כולל הגנה של 95% על הנוסעים – מהגבוהות בקטגוריה.


לא מזמן, פרסמנו מדריך לרכישת רכב חדש ולהבדיל, מדריך לרכישת רכב חשמלי

הנה תוכנית פעולה מסודרת לבחירה חכמה. התחילו בהגדרת תקציב כולל ריאלי - לא רק מחיר הרכב אלא כל ההוצאות לחמש שנים. מפו את הצרכים האמיתיים שלכם על בסיס השימוש היומיומי, לא תרחישים נדירים. צמצמו את הרשימה ל-3-5 דגמים שעומדים בקריטריונים. 

בצעו נסיעות מבחן משמעותיות - לא סיבוב של 10 דקות אלא נסיעה של שעה לפחות בתנאים שונים. בדקו נוחות ישיבה לאורך זמן, שדה ראייה, רעשים, ותפעול המערכות. נסו חניה, תמרון בעיר, ונסיעה במהירות גבוהה. שימו לב לפרטים הקטנים שיכולים להפריע בשימוש יומיומי. 

חקרו את העלויות האמיתיות: קבלו הצעות ביטוח קונקרטיות, חשבו צריכת דלק לפי הקילומטראז' שלכם, בררו מחירי טיפולים וחלפים נפוצים. בדקו כמה הדגם מאבד ערך - זו ההוצאה הגדולה ביותר. השוו אופציות מימון מכמה מקורות ואל תתפתו להצעות "מיוחדות" שמסתירות עלויות. 

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

המשא ומתן: זכרו שתמיד יש מקום להנחה, במיוחד בסוף רבעון או שנה כשהיבואנים לחוצים למכור. דרשו הנחה של 5-10% לפחות, במיוחד בדגמים שעומדים לפני החלפה או ריענון. אל תתביישו להשוות מחירים בין סוכנויות ולנצל תחרות. 

הטעויות הקריטיות שכדאי להימנע מהן: קנייה אימפולסיבית על בסיס רגש או לחץ מוכרנים, בחירת רכב לפי סטטוס במקום צרכים, התעלמות מעלויות החזקה ומתמקדות רק במחיר, מימון ארוך מדי שמכפיל את עלות הריבית, ורכישת אבזור יקר שלא באמת נחוץ ולא מחזיר השקעה.  

זכרו - הרכב הטוב ביותר הוא זה שמתאים לחיים שלכם, לא זה שנראה הכי טוב בקטלוג. רכב נכון ישרת אתכם נאמנה שנים רבות בעלות סבירה. רכב לא מתאים יהפוך למקור מתמיד של הוצאות ותסכול. ההשקעה בתהליך בחירה מקצועי ומעמיק תחזיר את עצמה פי כמה וכמה בחיסכון ובשביעות רצון לאורך שנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מאזדה 3 (רשתות)מאזדה 3 (רשתות)

עשרת הרכבים הפופולריים ביותר בישראל בכל הזמנים

הרכבים שהכי אהבתם בעשורים האחרונים: איפה ממוקמת מאזדה, ומי מנצחת בטריו של טויוטה, מאזדה וסובארו? 10 הגדולים

הדס ברטל |
נושאים בכתבה רכב מאזדה 3

שוק הרכב הישראלי כולל 4.2 מיליון רכבים כשמדי שנה נוספים כ-350 אלף רכבים ויורדים מהכביש כ-200-250 אלף רכבים. יחס הרכבים לאוכלוסייה הוא כ-0.4 (ממוצע של 0.4 רכב לאדם-נפש), משפחה של 5 נפשות מחזיקה בממוצע 2 רכבים. בעולם המערבי היחס אפילו גבוה יותר - באנגליה זה עומד על 0.6, ביפן על 0.73, באיטליה וארה"ב מעל 0.9. 

מכאן, שלמרות הפקקים הנוראיים, המצב כנראה יכול להיות גרוע עוד יותר. אבל צריך לזכור שהעולם משתנה - התקווה לרכבים אוטונומיים מביאה בשורה. כמות הרכבים תרד דרמטית כי רכבים ישמשו כרובוטקסי. נניח שאתם תהיו בעלי רכב - בזמן שאתם עובדים, ובזמן שאתם ישנים, הרכב שלכם יהיה רובוטקסי וייצר לכם כסף. המשמעות היא שאנשים אחרים לא יקנו רכבים אלא ישתמשו במונית, ובסה"כ כמות הרכבים תהיה נמוכה יותר. מספיק שהעומס על התשתיות יירד ב-5%-10% כדי שייגמרו הפקקים. 

זה העתיד, הרכבים האוטונומיים הם חלום של עוד 3-5 שנים. בינתיים המציאות היא רכבים רבים, רובם הגדול עדיין נעים על בנזין, ושוק רכב חשמלי שאומנם גדל, אבל פחות מהציפיות. מסירות הרכבים החשמליים דווקא ירדו השנה לכיוון 20%, אבל זה כנראה זמני - המסירות שלהם צפויות לעלות בהמשך. 

בדקנו מי הרכבים הפופולאריים ביותר בכל הזמנים. החשמליות לא נמצאות ברשימה כי הן יחסית חדשות, אבל הן מתקדמות בקצב מרשים - BYD אהובה על הקהל הישראלי, ואם תמשיך בקצב מכירות כזה, היא עשויה תוך כמה שנים להיכנס לעשירייה של הרכבים הכי נמכרים בארץ בכל הזמנים. הנה הרשימה: 

#1 סובארו DL / ליאונה - הישראלים התאהבו (מסירות של כ-120 אלף יחידות)

בשנות ה־80 וה־90 סובארו הפכה לרכב של המדינה. מדובר היה ברכב פשוט, אך אמין, עם מרווח פנימי נוח ויכולת עמידות מרשימה. רבים מהישראלים הראשונים שרכשו רכב פרטי, עשו זאת עם דגם של סובארו. יתרונו של הדגם היה גם ביכולת לתפקד בתנאי שטח ובכבישים הלא מפותחים של אותה תקופה.

דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.