סגירה באחוזת בית: ת"א 90 עלה 0.7%, ת"א 35 ללא שינוי

לאומי איבדה 0.2% במחזור הגבוה בשוק, טבע ירדה 1%, דיסקונט עלתה 0.7% ומיילן זינקה 2.2%
|
(46)
בורסה, צילום: Istock
יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה בתל אביב ננעל בעליות קלות, וזאת לאחר שבסוף השבוע האחרון בוול סטריט סגרו המדדים את השבוע הראשון של שנת 2018 ברמות שיא כל הזמנים .מדד ת"א 35 שעלה 0.9% מוקדם יותר נסגר בעלייה של 0.1%, ת"א 90 עלה 0.7% ומדד הבנקים עלה 0.1%. לאומי איבדה 0.2% במחזור הגבוה בשוק, פרוטרום ירדה 0.45%, טבע ירדה 1%, בזק איבדה 1.5%, דיסקונט עלתה 0.7% ומיילן זינקה 2.2%
מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,648.74 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,650.62 פתיחה:1,642.29 גבוה:1,652.59 נמוך:1,641.52 תמורה:458,010,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:   מדד ת"א 90 +0.58% מדד ת"א 90 1,408.16 +0.58% מדד ת"א 90 בסיס:1,400.01 פתיחה:1,397.8 גבוה:1,408.16 נמוך:1,395.92 תמורה:192,812,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-920 מיליון שקל.
מניית סייפ-טי גרופ -3.33% סייפ-טי גרופ 5.8 -3.33% סייפ-טי גרופ בסיס:6 פתיחה:6 גבוה:6 נמוך:5.7 תמורה:121,490 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  השלימה מהלך עליות של 50% במהלך 7 ימי המסחר האחרונים. בשבוע שעבר החברה דיווחה על שרשרת הזמנות מלקוחות כאשר לקראת סוף השנה הלקוחות הפנו סכומים שישלימו את התקציב השנתי לסייבר.
גרף מניית סייפ טי בימים האחרונים
מניית מיי סייז +1.83% מיי סייז 167.2 +1.83% מיי סייז בסיס:164.2 פתיחה:164.2 גבוה:167.6 נמוך:167 תמורה:14,287 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טסה 74% במחזור מסחר של 4.1 מיליון שקל וזאת מבלי שהחברה מסרה כל הודעה. מחזור המסחר הממוצע במניה בחודש האחרון עמד על 584 אלף שקל בלבד.
מניית פרוטליקס 0% פרוטליקס 64.6 0% פרוטליקס בסיס:64.6 פתיחה:67 גבוה:67 נמוך:64.3 תמורה:35,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 5.5% במחזור מסחר של 2.5 מיליון שקל. מחזור המסחר היומי הממוצע בחודש האחרון עמד על 881 אלף שקל בלבד. לפני יודע משבוע החברה דיווחה כי התרופה לטיפו לבפאברי הוגדרה כתרופת יתום על ידי הנציבות האירופית. (לכתבה המלאה)
מניית אזורים -0.08% אזורים 665.2 -0.08% אזורים בסיס:665.7 פתיחה:665.7 גבוה:665.8 נמוך:641 תמורה:811,850 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 3.8% וריכזה עניין במחזור מסחר של 3.5 מיליון שקל. מדובר במחזור חריג יחסית למחזור היומי הממוצע במניה של 319 אלף שקל בלבד בחודש האחרון.
מניית  רציו פטרול יהש +4.91% רציו פטרול 341.7 +4.91% רציו פטרול יהש בסיס:325.7 פתיחה:336 גבוה:347.9 נמוך:333 תמורה:2,918,243 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 10% במחזור של 1.6 מיליון שקל, וזאת ברקע לדיווח של אקסון מובייל על תגלית נפט משמעותית נוספת בגיאנה בצמוד לגבול הרישיון המשותף עם רציו פטרוליום.
 
מניית {מזור רובוטיקה} זינקה 4.3% לקראת המירוץ לכרטיס כניסה למדד ת"א 35. מניית {מיילן} מזנקת 3% לאחר שחזרה עם פער ארביטרז' דומה, כיל -0.9% כיל 1,655 -0.9% כיל בסיס:1,670 פתיחה:1,660 גבוה:1,680 נמוך:1,655 תמורה:21,104,047 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 0.6% ו קנון -0.09% קנון 7,660 -0.09% קנון בסיס:7,667 פתיחה:7,550 גבוה:7,672 נמוך:7,550 תמורה:1,089,277 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: של עידן עופר עולה 1.4% לאחר שנגעה ביום שישי האחרון בשיא כל הזמנים. בחודש האחרון רשמה קנון עלייה מצטברת של כ-17% על רקע מכירת תחנות הכח בדרום אמריקה.
יום המסחר האחרון בבורסה בתל אביב נסגר בטריטוריה הירוקה, כאשר מדד ת"א 35 עלה 0.66%, ומדד ת"א 125 עלה 0.7%. מניית טבע שזינקה במהלך המסחר ב-1.5% על רקע העלאת המלצה מצד סיטיגרופ נסגרה ללא שינוי וריכזה מחזור ענק של 470 מיליון שקל בשלב נעילה על רקע עדכון המשקולות. (לכתבה המלאה) מניית פריגו עלתה 2.3%, מזרחי טפחות עלתה 1.3%, טאואר קפצה ב-1% ומניית פרוטרום עלתה 1.1%.
מניות הבלוקצ'יין, {בלוקצ'יין כריה}, אפולו פאוור 0% אפולו פאוור 143.1 0% אפולו פאוור בסיס:143.1 פתיחה:143.1 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , אפליי +1% אפליי 70.7 +1% אפליי בסיס:70 פתיחה:70 גבוה:70.7 נמוך:70.7 תמורה:5,206 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פנטזי נטוורק +1.7% פנטזי נטוורק 221.3 +1.7% פנטזי נטוורק בסיס:217.6 פתיחה:220 גבוה:222 נמוך:220 תמורה:9,991 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכו לרכז עניין על רקע כוונת רשות ני"ע להגביל את המסחר בהן. רשות ניירות ערך פרסמה ביום שישי מסמך להערות הציבור לתיקון זמני של תקנון הבורסה בדבר פעילות חברות בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים המבוזרים.  
החל מהיום, 3 מניות הנסחרות בבורסה בת"א מצטרפות למדד חברות ההיי טק הישראליות: ת"א-ביגיטק (TA-BIGITechTM). לאחר העדכון יכלול מדד ת"א-ביגיטק 77 חברות בשווי שוק של כ- 89 מיליארד דולר.
בתוך כך, דירקטוריון הבורסה לניירות ערך בתל-אביב החליט בישיבתו האחרונה ביום חמישי להשיק מדד מניות חדש - ת"א סקטור-באלאנס. במדד ייכללו 100 מניות גדולות, בפיזור ענפי רחב. במדד תיכללנה מניות מהמדדים ת"א-125 ות"א-SME60, ללא חברות אחזקה וללא חברות ביומד, למעט מניות תת-ענף פארמה. "המדד החדש ישקף פיזור ענפי רחב של הכלכלה הישראלית, על מגוון תחומי הפעילות הריאליים והפיננסיים של החברות הגדולות הנסחרות בבורסה בתל-אביב. בכפוף לעמידה בתנאי הסף, במדד יכללו 100 מניות בעלות שווי שוק הגבוה ביותר מבין אלו הנכללות במדדים ת"א-125 או ת"א-SME60 שמחזור היומי בהן הוא לפחות 300 אלף שקל", נמסר מהבורסה.
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    רציו???
    מיכל שטרן 07/01/2018 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמידהו יסביר לי.....רציו היא המחזיקה הי גדולה שמניות של רציו פטרול(20 אחוז) רציו פטרול מזנקת ב- 11 אחוז בגין הודעה טובה על גילוי..ומהעושה רציו?? ללא שינו..שמישהו יסביר?
    סגור
  • 37.
    הפושעים הורידו את מניות המעוף סתם (ל"ת)
    משחקים במעוף 07/01/2018 17:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    סייפטי עם מוצר פלא מדהים
    אליעז 07/01/2018 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד ל 9.2 מעל 650 בגלל האופציה בדוק
    סגור
  • 35.
    זהירות מאפליי שורט אמין במניה שירטתתי (ל"ת)
    הדר 07/01/2018 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    זו רק התחלה חייבים להכניס את האופ לכסף בקרוב נקבל גם שע
    סייפטי 07/01/2018 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שער 1000 והרבה הודעות זו דעתי
    סגור
  • 33.
    אוטוטו אדום (ל"ת)
    התמתנו מעט? 07/01/2018 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    פנטזי החברה הכי זבלללללל
    אלי 07/01/2018 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכל החברות שמתעסקות במטבעות פנטזי החברה הכי מושחתת וזבלה...
    סגור
  • 31.
    אחד מהשניים הוא רופא ישראלי
    המשך 07/01/2018 12:40
    הגב לתגובה זו
    24 0
    שפעיל רבות בהרווארד ייל ופרינסטון שאף כותב רבות על תיפקודו הנוראי של אלוף פיקוד צפון חופי בעת המלחמה הנוראה ההיא ביום כיפור 1983. באחד המשפטים שקראנו הביא הקבלה בין חופי שלנו ביום הכיפורים לבין אפשרות ברורה לתיפקוד הדונאלד בעימות רגיל ובטח גרעיני..וכמו שנאמר העולם בסכנה..
    סגור
  • אני עוקב אחריך שנים לשמחתי. 30 וגם 31 שנירשמו כאן
    שפיגל לאיציק או 100 07/01/2018 14:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני גם מכיר ויודע את האמת על מה שהולך כרגע בארצות הברית.. עשרות אלפי ספרים נחטפו בסוף השבוע על תולדות הנשיא הסורר. הוראה שהגיעה מהבית הלבן להפסיק הפצה מיידית לא כובדה ומדפיסים ומפיצים ואף מתרגמים בעת הזאת עוד עשרות מליוני עותקים בו מסביר הכותב את שלל הבעיות הנוראיות של מנהיג העולם החופשי. גם לגבי יום כיפור אז ממרומי גילי(93)הייתי אז בכיר במערכת ואני זוכר כמו ככשיו את הדברים שמאן דהוא רשם כאן בהקשר לכמעט נפילת בית שלישי ותיפקודם של מפקד פיקוד צפון שקרס ועוד מקומות קריסה של בכירים ופחות בכירים בצבא. למזלנו היצלחנו להיעשת ובחורים כמו בר לב ושרון ועוד בודדים הוציאו אותנו בקושי מהתופת והכמעט חורבן. תודה שפיגל קיסריה.
    סגור
  • 30.
    מעניין מיהם שני חוקרי המוח ופסיכיאטרים
    מעניינת הודעה מספר 6 07/01/2018 12:31
    הגב לתגובה זו
    25 0
    שהעבירו למחוקקים בגבעת הקפיטול מסרים חד משמעיים על תיפקודיו בעיקר המנטליים של הדונאלד. אפשר לראות זאת באקונומיסט+WSJ+גלובס הבוקר ב09:47 על ידי מר רן דגוני...זהירות מתבקשת..העולם בסכנה..
    סגור
  • 29.
    אמרתי לכם שהמעוף ירד היום 3 אחוז ולא האמנתם לי
    100 07/01/2018 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופססססס , שוב יצאתי אדיוט.
    סגור
  • 28.
    גורביץ אמר עליות קניתי קולים. (ל"ת)
    חיים 07/01/2018 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אחרי שבוע עליות נזכר להיות אופטימי.. (ל"ת)
    גורביץ לא פוגע 07/01/2018 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וטעה טעה
    איצ......אמר אמר 07/01/2018 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טוב. זה קורה לעיתים. מה דעתך על פוטונים?
    סגור
  • 27.
    השוק רוצה לעלות כתיבות מסיביות בפוטים. (ל"ת)
    מני 07/01/2018 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    סאטקום מערכות אופציה1 משהו טוב קורה שם בהצלחה. (ל"ת)
    נירו 07/01/2018 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 25.
    מחזיקה
    דלק קב. 07/01/2018 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות נובל ווידסייד בכ1 מליארדשח עלו בין26%-15% ברבעון האחרון בעקבות עליית נסיקת מחירי הנפט ב12.17 כן מחזיקה משקיעה כ3 מליארד שח בארות נפט מפיקים ים צפוני תשובה לא רק גז גם נפט
    סגור
  • 24.
    סאטקום מערכות אופציה1 משהו טוב קורה שם בהצלחה. (ל"ת)
    נירו 07/01/2018 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    רווח טוב
    נביא 07/01/2018 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הצעקה האחרונה והטובה: פרוטרום, מזור, אלביט וסודהסטרים. המלצה בלבד. אתם תודו לי
    סגור
  • 22.
    מזור - מניית העם החדשה
    פרופסור למזור 07/01/2018 08:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מחר נשמע אולי (כי הם מפרסמים בד"כ ביום שגם כאן וגם בארה"ב מתנהל מסחר) כמה מערכות מזור מכרו ברבעון האחרון, ואולי גם נשמע לכמה מערכות מינימום מדטרוניק התחייבה למכור. ההערכה שלי - ב 2018 הם יתחייבו למשהו כמו 70-100 (אני אומר את לא מהאוויר אלא מכיוון שסגן נשיא מדטרוניק נקב במספרים דומים - אמר 70 מערכות ולא הבנתי אם התכוון למחצית הראשונה של 2018 או לכל השנה. כך או כך, המערכת מתקבלת בהתלהבות. שתהיה טיסה נעימה. לא ממליץ אבל מחזיק ומאמין ומאמין.
    סגור
  • מזור
    אאא 07/01/2018 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם נכנסה למעוף
    סגור
  • 21.
    הירידה בטבע זה כנראה תיקון סביר אחרי רצף עליות. (ל"ת)
    אחד 07/01/2018 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מניות הגז
    דני 07/01/2018 07:01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בקרוב בשורות טובות מניות הגז יתקנו את כל הירידות ואף יעלו הרבה יותר כסף על הרצפה שבוע מבורך
    סגור
  • רוצי רציו
    רציונאליסט 07/01/2018 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציו מחזיקה נתח גדול מרציו פטרול ויש גילויי...צפו לזינוק
    סגור
  • 19.
    בלוקציין - חוזרים לעליות..
    רפאל 07/01/2018 01:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רכבת ההרים נמשכת - יום חמישי נחתכו חזק..יום ראשון מתקנים חזק..ננסה לתפוס ב"ה אולי סיבוב קטן...
    סגור
  • 18.
    מיי סייז 80 אחוז+ ארביטראז
    עוז 06/01/2018 22:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה למי שייעץ על כך בשבוע שעבר
    סגור
  • 17.
    מיי סייז
    Darton 06/01/2018 22:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנית מיי סייז תזנק ב70 אחוז..
    סגור
  • 16.
    איזה יציבות מחר מתחילים ב1542 לפחות (ל"ת)
    שבי 06/01/2018 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    שמעתם???? ארדאון :למרות מה שקורה עם ישראל לשתי המדינות
    חדשות מתורכיה 06/01/2018 21:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אינטרסים משותפים. כלכליים!!!!!!! ליויתן מתקדם וב"ה יהיו בשורות מצויינות לליויתן ורציו
    סגור
  • 14.
    יציבות במדד 1562. טיסה נעימה. (ל"ת)
    ציון 06/01/2018 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    שמעתם???? ארדאון :למרות מה שקורה עם ישראל לשתי המדינות
    חדשות מתורכיה 06/01/2018 20:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אינטרסים משותפים. כלכליים!!!!!!! ליויתן מתקדם וב"ה יהיו בשורות מצויינות לליויתן ורציו
    סגור
  • לעקוב
    דלק קב. 07/01/2018 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דלק גם נפט ים צפוני השקעה כ3 מליארד שח גם מניות נובל ווידסייד בכ1 מליארד שח
    סגור
  • 12.
    מעוף
    דני 06/01/2018 20:26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מחר עליות במעוף למה בכותרת מציינים יפתח יציב בכל העולם עליות חדות בשורות טובות גם במניות הגז ובראשם רציו שבוע נפלא
    סגור
  • 11.
    1.5% עליות
    עליות עליות עליות 06/01/2018 20:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מסכנים השורטיסטים הבורסה תתחיל השבוע לסגור את הפער שנוצר מהעולם הכיוון ל 1700 נק׳ תוך חודשיים
    סגור
  • 10.
    לא לגעת בטבע או בזק ולא פורספיט.רק בנקים (ל"ת)
    טומי 06/01/2018 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 9.
    אל תאמינו לגנבים
    סוחר מט"ח 06/01/2018 19:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הכל בועה במטבעות בבורסה בנדלן ומתי שהוא הכל יתפוצץ לפריירים שמשקיעים, החברות שמייצרות בארץ לא יכולים להתמודד עם השקל החזק ונאלצים לסגור ולפטר עובדים המטבעות הוירטואליים זה פרמידה והנדלן מנופח מאד אז מחכים שרוב הציבור יכנס והכל יקרוס
    סגור
  • 8.
    יום ירוק היום (ל"ת)
    מני 06/01/2018 19:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    מיי סייז ארביטראז 80 אחוז למעלה
    עוז 06/01/2018 19:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תודה למי שהמליץ עליה לפני שבוע. שיחקת אותה
    סגור
  • 6.
    אמריטוס הרווארד
    מצבנו 06/01/2018 19:13
    הגב לתגובה זו
    19 3
    האם 20.000 פסיכולוגים ופסיכיאטרים באמריקה צדקו(כמו שנירשם כאן)בקביעתם שהדונאלדמסכן את העולם הכלכלי ובכלל???האם נכון היה להגיד שצריך לפעול במרץ מול ונגד חברות הענק של NASDAQ שרבות מהם רקובות עד היסוד? האם ברור לכם שכמו שנירשם שהדונאלד הורה להעלות בטירוף הבורסות בזמן האחרון ובעיקר בתחילת השנה ובעיקר אמש? בא לנו..בא לנו בענק...
    סגור
  • 5.
    מדד 35
    אביבי 06/01/2018 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הם המניות שנכנסו למדד האם זה כבר נקבע ואם לא אז מתי התאריך הקובע כמו כן האם למזור יש עדיין סיכוי להכנס למדד והאם זה יכול לתת לה דחיפה קדימה או שהכל נקבע לפי מחירה בארצות הברית
    סגור
  • 4.
    ממשיכים לעלות - המעוף בדרך ל 1600 נקודות (ל"ת)
    אלי 06/01/2018 18:56
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • גם בדרך ל2000
    דוד מירושלים 07/01/2018 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מדד המעוף גם בוודאות בדרך ל2000, השאלה רק מתי, שנה, שנתיים או עשר שנים. בורסות לאורך שנים עולות
    סגור
  • 3.
    בתל אביב מריחים תיקון חריף בבורסות העולם. (ל"ת)
    מני 06/01/2018 18:48
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 2.
    טבע
    עמי 06/01/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לביזפורטללא יקרה כלום אם תכתבו שטבע חוזרת עם ארביטראז זניח
    סגור
  • 1.
    מה אפולו ? המניה אפילו ב-25% מאז שהודיע
    אפולו 06/01/2018 18:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על כניסה לתחום של מטבע וירטואלית. למה לא להוריד מהמסחר חברות אחרות שעסו 1000 אחוז. כמו אינסולין לדוגמא או מיי סייז שמזקת כמעט 200 אחןז. מה תפסו באפולו ?!
    סגור
  • מיי סייז
    זובובסקי 07/01/2018 04:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מיי סייז הימציאה פטנט מדידה יחודי
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות