סיליקום דיווחה על החלטה להימחק מהמסחר בבורסה בת"א

במקביל, החברה עקפה את התחזיות לרבעון השלישי, אחרי הדרמה של הרבעון השני
גיא בן סימון | (7)
נושאים בכתבה סיליקום

סיליקום הדואלית הודיעה כי דירקטוריון החברה החליט למחוק את המניה מהמסחר בבורסה בתל אביב. המחיקה תתבצע תוך שלושה חודשים. סיליקום תמשיך להיסחר בנאסד"ק.

בתוך כך, לאחר הדרמה ברבעון השני בו הודיעה החברה על הורדת תחזיות, דיווחה היום החברה על תוצאות הרבעון השלישי. סיליקום רשמה זינוק של 22% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-19.4 מיליון דולר - טיפה מעל לטווח הצפי של החברה. הרווח הנקי הסתכם ב-4.2 מיליון דולר, או 57 סנט למניה - זינוק של 41% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 

מוקדם יותר החודש סיליקום, המייצרת פתרונות לרשתות תקשורת, דיווחה על רכישת ADI Engineering האמריקאית תמורת 10 מיליון דולר. 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    טוב מאוד , שהאוזר יתפטר (ל"ת)
    יוסי 26/10/2015 21:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אפשר תמיד למכור את המניות בנאסדאק. לא קרה כלום (ל"ת)
    א 26/10/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גם הם צריכים לצאת טיפין טיפין . חבל להפסיד בקזינו (ל"ת)
    המשקיעים 26/10/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משקיע 26/10/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    בכול המהירות ליברוח זה מריח רע מאוד ליפני שלא ישאר לכם כסף במניה
  • 1.
    אל שו 26/10/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    מה קורה למחזיקים במניה?
  • הם יקבלו מניות של החברה בנאסדק (ל"ת)
    שמואל ימיני 26/10/2015 19:45
    הגב לתגובה זו
  • הם מחזיקים במניה. זה מה שקורה להם. כבוד. (ל"ת)
    אברה 26/10/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
רונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיותרונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיות

564 מיליון שקלים: דניה סיבוס זכתה במכרז להרחבת כביש 6

העבודות צפויות להימשך כ-3 שנים מרגע קבלת צו התחלה, התשלום לפי כמויות בפועל ובהצמדה למדדים, אך בינתיים ההתקשרות עדיין לא נסגרה

ליאור דנקנר |

דניה סיבוס דניה סיבוס 0%  מודיעה על זכייתה במכרז של דרך ארץ הייווייז (1997), החברה שמפעילה ומתחזקת את כביש 6, לביצוע הרחבת הכביש בשני מקטעים באזור מחלף דניאל ועד מנהרת חדיד. מדובר בפרויקט תשתית רחב שמצטרף לצבר העבודות של החברה בתחום התחבורה, עם עבודות שמתפרסות על כמה חזיתות ולא מסתכמות רק בהוספת נתיב.

היקף התמורה הכולל מוערך בכ-564 מיליון שקלים בתוספת מע"מ. התמורה צמודה לתמהיל מדדים שכולל את מדד תשומות הבניה למגורים ואת מדד תשומות סלילה וגישור, בהתאם למנגנון שנקבע בין הצדדים. בענף שבו עלויות החומרים והעבודה משתנות מהר, להצמדה הזו יש משמעות, גם אם היא לא מעלימה את חוסר הוודאות סביב מה שיקרה בשטח בפועל, מתי זה יתחיל ובאיזה קצב. נכון לעכשיו עדיין לא נחתמו חוזים מפורטים ומחייבים מול המזמינה, ועדיין לא התקבל צו התחלת עבודה.

המניה נסחרת היום סביב 149 שקלים, וכרגע בעלייה קלה של אזור ה-1%. מתחילת השנה היא מציגה עלייה של כ-34%, והיא כבר נוגעת באזור הגבוה של הטווח השנתי, אחרי שבשפל של השנה האחרונה הייתה סביב 90 שקלים. גם במחזור יש תנועה, עם מסחר יומי של כ-33 מיליון שקלים, ושווי שוק של כ-4.9 מיליארד שקלים.


ברקע הזכייה: הצבר גדל והפעילות מתרחבת

בדוח האחרון שפרסמה דניה סיבוס באוגוסט היא הציגה המשך התרחבות בפעילות, עם גידול בהכנסות וצבר הזמנות שהמשיך לעלות. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקלים, והצבר הגיע לכ-18.6 מיליארד שקלים, בין היתר בעקבות כניסת חלקה בפרויקט הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים לדוחות. 

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

אלביט תעלה - טאואר תרד; האם הסנטימנט החיובי יחזור?

מערכת ביזפורטל |

   


התנועות במדדים:מדד ת"א 35 0%     מדד ת"א 90 0%   מדד ת"א 125 0%   

מדדים ענפיים:  מדד ת"א בנקים 0%   מדד ת"א-ביטוח 0%   , מדד ת"א נדל"ן   מדד ת"א נפט וגז 0%    מדד ת"א בטחוניות 0%  

דולר שקל רציף 0.28%