חם באינטרנט: הרווח של פריון צמח ב-46% ל-2.6 מיליון דולר
פריון נטוורק (סימול: PERI), ספקית בינלאומית של פתרונות מדיה דיגיטלית המפתחת יישומים להאצת חוויית התקשורת והשיתוף, פרסמה היום (ד') את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של השנה שהסתיימו ב-30 בספטמבר, 2012.
ההכנסות הרבעוניות הסתכמו ב-16.3 מיליון דולר, צמיחה של 81% לעומת אותה תקופה בשנה החולפת. יתר על כן, ההכנסות ממוצרים ומפרסום צמחו ב-78% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-5.4 מיליון דולר. הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2012 הסתכם ב-15.2 מיליון דולר בעוד שהרווח הנקי גדל ב-46% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-2.6 מיליון דולר, או 26 סנט למניה.
עוד ראוי לציין שההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-39.8 מיליון דולר, צמיחה של 55% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. באותה תקופה ההכנסות ממוצרים ומפרסום זינקו ב-153% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-17.0 מיליון דולר.
ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון: "הודות למאמצים שהשקענו במערכות ויכולות הניתוח שלנו, הצלחנו להאיץ את קצב פעילות רכישת הלקוחות שלנו, ואנו מצליחים להשיג החזר גבוה מאוד על ההשקעה ולייצר צמיחה מהירה בהכנסות בתחום החיפוש".