אבטחה
צילום: elementsenvato

מתי נרצה לשכור חברה אבטחה בירושלים וכיצד נעשה זאת

בשנות התשעים ובוודאי בתחילת שנות האלפיים, לא היינו יכולים להסתובב בירושלים, ביום ובלילה, ולא לראות מאבטחים בפתח כל בית עסק, מוסד ציבורי או אחר. לצערנו, אלו היו שנים קשות בהן אירעו שורה ארוכה של פיגועים בעיר ועל מנת להגן על הציבור המקומי וכן על הציבור שהגיע לירושלים מערים אחרות ואפילו על תיירים מחו"ל, וכן בשביל לספק תחושת ביטחון, הרי שמקומות רבים נעזרו בשירותיהם של מאבטחים.

תוכן בחסות |

גם היום, כמעט עשרים שנה אחרי, קיימת דרישה לשירותיה של גלשן שווקים חברת אבטחה בירושלים. מטעמים שונים שנסביר בהמשך המאמר, לא מעט בתי עסק בוחרים לשכור מאבטחים ולהיעזר בשירותיהם באופן קבוע. צריך לציין, שלא תמיד מקומות פרטיים מחויבים לכך, לעומת זאת, מוסדות ציבור, חינוך, בריאות וכדומה, מחויבים לספק הגנה ואבטחה לעובדים ולכל מי שמגיע אל המקום, לכן הם משתמשים בשירותיהם של מאבטחים באופן קבוע.

בעיקרון, גם מקומות פרטיים וגם מוסדות ציבור נעזרים בשירותיה של גלשן שווקים חברת שמירה בירושלים. זאת להבדיל מאישי ציבור וגורמים אחרים מסוימים אשר נעזרים בשירותי אבטחה שהמדינה מספקת להם. שירותי אבטחה פרטיים ניתנים על ידי חברות שמתמחות בכך, חברות עם ניסיון, המעסיקות מאבטחים ומאבטחות המתאימים לתפקיד.

מדוע נרצה להשתמש בשירותיה של חברת אבטחה בירושלים?

יש כמה סיבות מדוע נכון להשתמש בשירותיה של חברת אבטחה בירושלים. ראשית, גם היום, קיים חשש לפיגועים ואירועים ביטחוניים אחרים, בוודאי בעיר כמו ירושלים, המתמודדת עם רגישויות ונפיצות רבה, במהלך כל ימות השנה.

שנית, מאבטחים אינם אחראים על תחושת הביטחון והגנה מפני מחבלים ומפגעים, אלא גם בהיבטים אחרים. לצערנו, לא פעם אנחנו קוראים ושומעים בתקשורת על מקרים אלימים שמתרחשים במקומות שונים אשר נמנעים או נעצרים רק בזכות התערבות המאבטחים במקום. אף אחד לא רוצה שזה יקרה אצלו בעסק או במקום שנמצא תחת ניהולו.

שלישית, מאבטחים מאפשרים לשמור על הסדר, מאפשרים לעזור לגורמים שונים הנדרשים לכך ועוד. העובדים והאנשים שמבקרים במקום מרגישים הרבה יותר בטוחים כשמאבטחים נוכחים בו.

ארבע, במקרים מסוימים מאבטחים, בוודאי אם פועלים ללא הפסקה, ערניים ושמים לב מה קורה במקום, יכולים לחסוך שימוש באמצעים אלקטרוניים והוצאות כספיות נוספות.

כיצד בוחרים חברת אבטחה בירושלים?

אנחנו יכולים להניח שיש לא מעט חברות אבטחה הפעילות בירושלים. לכן ההחלטה עם איזו חברה לעבוד, צריכה ויכולה להתקבל בשיקול דעת ואחרי שבוחנים שורה של פרמטרים, בשביל לוודא שאכן מדובר בחברה המתאימה.

הדבר הראשון שיש לבחון זה הניסיון שעומד לרשות החברה באופן כללי, כמה שנים היא בתחום, אילו סוגי אבטחה היא מספקת ואילו מאבטחים ובאיזו רמה היא מציעה ללקוחות שלה.

הדבר השני שיש לבדוק עד כמה מדובר בחברה איכותית, רצינית ואמינה, עד כמה ניתן לסמוך על השירות שלה וכן על צוות המאבטחים שעומד לרשותה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.