כך מוצאים היום מוביל זול מעכשיו לעכשיו ללא מאמץ
גם אתם ניסיתם למצוא מוביל זמין וזול מעכשיו לעכשיו ולא הצלחתם? דעו שאתם לא לבד. היום יותר מאי פעם, לאחר שפייסבוק שדרגו את מערכת מכירת מוצרי יד 2 מהבית, רכישת מוצרי יד שנייה הפכה כמעט לתחביב של ישראלים רבים – הרי מי יסכים לוותר על מציאה בצורת ספה או מקרר בני שנה במחיר שהינו זול ב-90% מזה של מוצר חדש באריזה? עם זאת יש פה קאץ', משום שלמרות שאותו מוצר יעלה לכם כמה מאות שקלים בודדים, המובילים ידרשו תשלום רב עבור הובלה מהרגע להרגע, ואם לא תסכימו לשלם הרי שקונה אחר יחטוף במקומכם את המציאה. אז האם אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה? בזכות השירות החדש של אתר המובילים בישראל מתברר שכן, ואחרי שתגלו כמה קל למצוא מוביל זול ואמין מהרגע להרגע, אתם תבינו כמה זמן וכסף ביכולתכם לחסוך במינימום מאמץ והשקעה.
למה קשה כל כך למצוא מוביל זול מהיום להיום?
היום יותר מאי פעם תחום ההובלות בישראל נמצא בתנופה אדירה, ולמעשה המובילים בישראל עצמם אינם מצליחים לעמוד בעומס ההזמנות, כשלעיתים נדרשים הלקוחות להזמין את ההובלה העתידית שלהם כחודש מראש ואף יותר על מנת לשריין אותה. אך למרבה ההפתעה מקורו של אותו עומס הובלות לא נובע מהובלות דירות גדולות שאורכות שעות ארוכות, אלא דווקא מהובלות קטנות של פריטים בודדים, וזאת בזכות האתרים ודפי הפייסבוק השונים למכירת מוצרים יד שנייה במחירי מציאה.
הובלות קטנות בכל הארץ נערכות מדי יום, וכשעושים אותן מהרגע להרגע לא מדובר בשירות זול כלל וכלל. לרוב על מנת לספק סוג כזה של שירות, על המובילים לשלב את ההובלה הקטנה בין הובלה גדולה לאחרת, מה שגורם להם לעיתים קרובות להתעכב בלוח הזמנים ולאכזב לקוחות אחרים. הדבר גורר אחריו לעיתים גם ביטולים של הובלות, מה שגורם ללקוחות המאוכזבים להצטרך בעצמם להזמין הובלה מעכשיו לעכשיו על מנת לבצע את ההובלה שקבעו לעצמם מראש, וזאת במחיר שהינו גבוה פי 2-3 מזה שקבעו להם המובילים הקודמים. כאמור, עבור שירות מיוחד שכזה יש לשלם בהתאם וזה הרי הגיוני, אך היום יש מי שהרים את הכפפה והחליט לספק שירותי הובלה מהיום להיום בעלות סמלית בלבד ותוך דקות ספורות.
אז איך מוצאים חברת הובלות מומלצת וזולה מהרגע להרגע?
על מנת להזמין מוביל זול מעכשיו לעכשיו כל מה שצריך זה להכיר את האתר החדש של המובילים בישראל – פורטל הובלות שמאגד בתוכו המלצות, השוואות מחירים ושירותי הובלה של חברות ההובלה המקצועיות והמנוסות ביותר בכל הארץ. המערכת המתוחכמת של האתר מאתרת עבורכם את המוביל הזול ביותר הזמין באזורכם, וביכולתו להיות אצלכם תוך שעה אחת בלבד מרגע ההזמנה.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
