"האמון נבנה בהדרגה. בסוף לרוב, הלקוחות אומרים לי - 'תעשי מה שאת מבינה'"

זיו וולף | (7)

שם: חלי פרח כהן 

תפקיד: מתכננת פנסיונית, פיננסים ופרישה 

מקום מגורים: באר-יעקב 

מצב משפחתי: נשואה + 2 

השכלה אקדמית ומקצועית: רישיון פנסיוני מורשה של משרד האוצר ורשות שוק ההון, רישיון פיננסי – מטעם הרשות לני"ע ותכנון פרישה

ניסיון תעסוקתי: 18 שנה בבתי השקעות וחברות ביטוח, מתוכן 3 השנים האחרונות כעצמאית בשיתוף קוואליטי


חלי פרח כהן התעניינה בתחום הפיננסים כבר מגיל צעיר, והיא מאמינה שהתחום בחר בה, ולא להיפך. בראיון לביזפורטל היא מספרת על התודה המרגשת שקיבלה מלקוח לאחר ששכנעה אותו ברגע האחרון להימנע מהשקעה שנכשלה בהמשך, על השאלות שהלקוחות שואלים אותה הכי הרבה, ועל החלום שלה שהיא מרגישה שהיא בדרך להגשים.

צפו בראיון המלא:


נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לקוח 30/03/2025 17:56
    הגב לתגובה זו
    מאז טבח נתניהו ב7 לאוקטובר 2023 היא תומכת ועוזרת עוד יותר ללקוחותיה
  • התגובה שלך מצאה חן בעיני. כנראה שהיא באמת טובה. ביביסט בהמה לא היה עונה כך. (ל"ת)
    אני 02/04/2025 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מרינה 27/03/2025 08:12
    הגב לתגובה זו
    עמלה לפרנסתה ומגדלת ילדים ציוניים שישרתו בצהל להבדיל מהחרדים הפרזיטים שמשתמטים משירות צבאי בחסות נתניהו המושחת.
  • 3.
    אנונימי ב. 26/03/2025 08:08
    הגב לתגובה זו
    ככה זה כשעושים חרמות לא רק על חרדים אלא גם על חלקים גדולים מהעם המעדיפים לשבת עם תומכי האחים המוסלמים ואחכ באים ליבכות על כל העולם ואישתו לגב אשת חייל !
  • 2.
    נעמי 24/03/2025 18:16
    הגב לתגובה זו
    עמלה לפרנסתה ומגדלת ילדים ציוניים שישרתו בצהללהבדיל מהחרדים הפרזיטים שמשתמטים משירות צבאי בחסות נתניהו המושחת.
  • 1.
    ואחרי שעשית מה שאת מבינה...הלקוח נשאר קרח (ל"ת)
    מצחיק 24/03/2025 12:58
    הגב לתגובה זו
  • תסביר בבקשה לא הבנתי. (ל"ת)
    אני 02/04/2025 16:02
    הגב לתגובה זו
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".