LEADERS משיקה את FREACHLY לתיווך בין עסקים למשפיענים
חברת המשפיענים LEADERS בבעלות ערן ניזרי ויונתן עראמי משיקה בישראל את FREACHLY - אפליקציה שפותחה בגרמניה ומאפשרת ללקוחות מסוג SMB (עסקים קטנים ובינוניים) ליצור שיתופי פעולה עם משפעינים, במודל ברטר.
LEADERS תהיה המפיצה הרשמית של FREACHLY בישראל. כיום האפליקציה פועלת בבירות אירופה כגון ברלין, לונדון, וינה ועכשיו תחל להיות זמינה גם בתל אביב ובקרוב תפתח לערים נוספות בישראל.
"עד היום, רק מותגים גדולים יכלו להרשות לעצמם פעילות עם מובילי דעה משלל סיבות: עלות גבוהה, מדיה אנושית מורכבת, וקושי ניהולי רב" אומר ערן ניזרי לאייס. "כל לקוח שפנה ללידרס לא קיבל שירות בלי תקציב מינימום של 30 אלף שקל ולקוחות קטנים ובינוניים לא יכלו להרשות לעצמם לעבוד עם משפיענים, היום זה משתנה".
איך זה עובד: אפליקצית "פראשלי" שמונה כיום מעל 20 אלף משפיענים מכל העולם, ומעל 1,500 עסקים מתווכת בן העסק לבין משפיען, כאשר העסק משלם ריטיינר קבוע וכך ונכנס לקהילת העסקים של פראשלי שבה העסק נחשף באפליקציה לקהילת משפיענים רשומים ומוצג בתוך מפה עם פירוט הברטר. בית העסק יכול להציג למשפיען עם 100 אלף עוקבים ברטר מסוג אחד ולמשפיען מסוג אחר ברטר שונה לגמרי.
ההצטרפות לקהילת המשפיענים של פראשלי מותנת ב-10 אלף עוקבים, לאחר בדיקה וסינון איכות המשפיען באמצעות המערכת הטכנולוגית של לידרס, ובדגש על כך שהעוקבים הינם פרופילים אמיתיים. "הווליום הכלכלי נמצא אצל עסקים מסוג SMB" אומר ניזרי. "אנחנו עובדים על המהלך מול הצוות הגרמני מעל שנה, ואנחנו שמחים וגאים שהם בחרו בנו להפיץ את המוצר בישראל".

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.