בנימין נתניהו הקלטות נוני מוזס ידיעות אחרונות
צילום: מסך: רשת 13
רייטינג

השיבוץ הבהול במוצ"ש של המקור עם שיחות ביבי-נוני - לא צלח

'המקור' עם הקלטות מהפגישות בין רה"מ למו"ל ידיעות רשמה רק 7.1% מול 25.6% לחצי גמר נינג'ה ישראל. נתונים גבוהים לתכניות של אילה חסון בסופה"ש - 'שישי' ו'המטה'
אלכסנדר כץ | (6)

ההחלטה של רשת 13 לשבץ את השקת העונה החדשה של המקור – עם ההקלטות מהפגישות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, הייתה נמהרת קצת. במקור אמור היה להיות משודר סרט דוקו-לייט של לירון ויצמן על נעמה קסרי, ואף שודרו פרומואים בנושא, אולם ממש בשעות האחרונות לפני השידור, הוחלט לעלות עם 'המקור' שהניב רק 7.1% (174K), בלי קידום להישג העיתונאי של רביב דרוקר.

 

מנגד, הצופים כנראה העדיפו את חצי גמר נינג'ה ישראל (קשת 12) שרשמה נתון גבוה מאד של 25.6% (696K). רואים עולם (כאן 11) עם 2.1% (58K).

 

'אנשים' (קשת 12) - 15.5%, 2 פרקים של הסדרה 'מגן דוד דרום' (רשת 13) - 3.7% ו-3.8%, 'על קו המשווה' (כאן 11) - 1.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

כנראה שהצופים בחרו להישאר בבית במזג האוויר החורפי – והרצועה שלפני החדשות נהנתה מנתוני צפייה נהדרים. פגוש את העיתונות (קשת 12) הפגיזה עם 12.4%,

ואילו המטה (רשת 13) רשמה נתון שיא של 7.7%.

שידור חוזר של 'הנסיך הירוק' (כאן 11) קיבל 1.9%, ואחריו סדרת הכתבות 'סגור לרגל חופשה' (כאן 11) עם 2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע עם 20.5% ו-532

רשת - מהדורת שבת עם 9.4% ו-275

כאן - חדשות שבת עם 4.7% ו-124

 

 

יום ו':

 

 

2 פרקים בשידור חוזר של הסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבלו 13% (373K) ו-10.5% (324K), מול לקט של שי בשידור (רשת 13) עם 4.3% (145K). 2 פרקים בשידור חוזר של פמת"א (כאן 11) קיבלו 0.8% (25K) ו-1.4% (34K).

 

שידור חוזר של 'נינג'ה ישראל' (קשת 12) - 4.8%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) - 4.5%,

 

בגזרת הבוקר:

שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) ניפקה 4.2%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

אופירה וברקוביץ' (קשת 12) חזרה עם 6.4%,

וגברה על שידור חוזר של אהרוני וגידי (רשת 13) שניפק 5%, ושישי - סיכום שבוע (רשת 13) עם 6.1%.

'סוכן תרבות' (כאן 11) הניבה 1.4%, ובהמשך השבוע - מהדורה מוקדמת (כאן 11) עם 2.1%.

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי (קשת 12) הניבה 11.5% (328K),

מול נתון נהדר לשישי עם אילה חסון (רשת 13) עם 8.8% (296K).

חדשות השבוע (כאן 11) בשפל של 1.8% (75K).

 

 

יום ה':

 

 

נינג'ה ישראל (קשת 12) הניבה 20.6% (575K), וניצחה בקלות את השידורים החוזרים ששודרו במקביל ברשת 13 - פנים אמיתיות עם 8.5% (217K) והסדרה חברות עם 6.2% (163K). מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) קיבלה 3.3% (74K), ואחריה שידור חוזר של זמן אמת (כאן 11) עם 2.8% (56K).

 

'אינטימי' (קשת 12) - 11.9%, 'הבתים היפים בישראל' (קשת 12) - 7.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.3%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.7%, שידור חוזר של 'היהודים באים' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 3.7%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.4%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.6%, שש עם עודד בן עמי - 11.1%, תכנית חיסכון - 12.9%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.3%, שש עם אמנון לוי - 4.5%, לפני החדשות - 4.9%, ברקוד - 5.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 17.1% (501K),

מול חדשות 13 שניפקה 8% (232).

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.4% (94K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    חדשות 13 מוות קליני 27/10/2019 18:53
    הגב לתגובה זו
    שום דבר לא יציל את הערוץ הזה. עניין של זמן עד שייסגר
  • 5.
    גיא מ. 27/10/2019 17:57
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג היה נמוך אבל התדמית של הערוץ השתפרה. ואם כבר מדברים על רשת 13 : המיחזור שלהם בתקופת החגים (שי בשידור, לעוף על המיליון, חברות) נעשה בצורה מרושלת, ההרגשה הייתה שאין לאף אחד מושג מה משודר ...
  • 4.
    אנשים לא אוהבים רכילות במיוחד הקלטות (ל"ת)
    ניסן 27/10/2019 16:22
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    המודדת 27/10/2019 13:02
    הגב לתגובה זו
    לא בגלל הסערה נרשמו אתמול נתוני צפייה גבוהים. מנהלי קשת מנהלים את טבלאות הרייטינג ואחוזי הצפייה ע"י הוועדה למדרוג כל יום כל שבוע כל השנה. המפרסמים לא מתחייסים למספרים האלה. אכן, "רק בישראל" הטלויזיה של ישראל הכל ישראבוף עתידות: בקרוב מועדון לילה תחזור עם תכנית בעונה חדשה ולא מחדשת סביב 20 אחוזי רייטינג. כנ"ל אדיר מילר. אז שלא יעבדו עליכם
  • 2.
    ניב 27/10/2019 11:21
    הגב לתגובה זו
    הבלוף של צמד הרעשנים......
  • 1.
    למרות הרייטינג אין כמו ערוץ 13(רשת) (ל"ת)
    מאי 27/10/2019 10:37
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״