השיבוץ הבהול במוצ"ש של המקור עם שיחות ביבי-נוני - לא צלח
ההחלטה של רשת 13 לשבץ את השקת העונה החדשה של המקור – עם ההקלטות מהפגישות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, הייתה נמהרת קצת. במקור אמור היה להיות משודר סרט דוקו-לייט של לירון ויצמן על נעמה קסרי, ואף שודרו פרומואים בנושא, אולם ממש בשעות האחרונות לפני השידור, הוחלט לעלות עם 'המקור' שהניב רק 7.1% (174K), בלי קידום להישג העיתונאי של רביב דרוקר.
מנגד, הצופים כנראה העדיפו את חצי גמר נינג'ה ישראל (קשת 12) שרשמה נתון גבוה מאד של 25.6% (696K). רואים עולם (כאן 11) עם 2.1% (58K).
'אנשים' (קשת 12) - 15.5%, 2 פרקים של הסדרה 'מגן דוד דרום' (רשת 13) - 3.7% ו-3.8%, 'על קו המשווה' (כאן 11) - 1.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
כנראה שהצופים בחרו להישאר בבית במזג האוויר החורפי – והרצועה שלפני החדשות נהנתה מנתוני צפייה נהדרים. פגוש את העיתונות (קשת 12) הפגיזה עם 12.4%,
ואילו המטה (רשת 13) רשמה נתון שיא של 7.7%.
שידור חוזר של 'הנסיך הירוק' (כאן 11) קיבל 1.9%, ואחריו סדרת הכתבות 'סגור לרגל חופשה' (כאן 11) עם 2%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע עם 20.5% ו-532
רשת - מהדורת שבת עם 9.4% ו-275
כאן - חדשות שבת עם 4.7% ו-124
יום ו':
2 פרקים בשידור חוזר של הסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבלו 13% (373K) ו-10.5% (324K), מול לקט של שי בשידור (רשת 13) עם 4.3% (145K). 2 פרקים בשידור חוזר של פמת"א (כאן 11) קיבלו 0.8% (25K) ו-1.4% (34K).
שידור חוזר של 'נינג'ה ישראל' (קשת 12) - 4.8%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) - 4.5%,
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) ניפקה 4.2%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
אופירה וברקוביץ' (קשת 12) חזרה עם 6.4%,
וגברה על שידור חוזר של אהרוני וגידי (רשת 13) שניפק 5%, ושישי - סיכום שבוע (רשת 13) עם 6.1%.
'סוכן תרבות' (כאן 11) הניבה 1.4%, ובהמשך השבוע - מהדורה מוקדמת (כאן 11) עם 2.1%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) הניבה 11.5% (328K),
מול נתון נהדר לשישי עם אילה חסון (רשת 13) עם 8.8% (296K).
חדשות השבוע (כאן 11) בשפל של 1.8% (75K).
יום ה':
נינג'ה ישראל (קשת 12) הניבה 20.6% (575K), וניצחה בקלות את השידורים החוזרים ששודרו במקביל ברשת 13 - פנים אמיתיות עם 8.5% (217K) והסדרה חברות עם 6.2% (163K). מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) קיבלה 3.3% (74K), ואחריה שידור חוזר של זמן אמת (כאן 11) עם 2.8% (56K).
- האם נתניהו יקבל חנינה מהרצוג? תרחישים וסיכויים
- החוקר בתיקי נתניהו סותר את הפרקליטות - לא היה סיקור אוהד ומה זה בכל היענות חריגה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'אינטימי' (קשת 12) - 11.9%, 'הבתים היפים בישראל' (קשת 12) - 7.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.3%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.7%, שידור חוזר של 'היהודים באים' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 2%.
בגזרת החדשות:
חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 3.7%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.4%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.6%, שש עם עודד בן עמי - 11.1%, תכנית חיסכון - 12.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.3%, שש עם אמנון לוי - 4.5%, לפני החדשות - 4.9%, ברקוד - 5.7%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 17.1% (501K),
מול חדשות 13 שניפקה 8% (232).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4.4% (94K).
- 6.חדשות 13 מוות קליני 27/10/2019 18:53הגב לתגובה זושום דבר לא יציל את הערוץ הזה. עניין של זמן עד שייסגר
- 5.גיא מ. 27/10/2019 17:57הגב לתגובה זוהרייטינג היה נמוך אבל התדמית של הערוץ השתפרה. ואם כבר מדברים על רשת 13 : המיחזור שלהם בתקופת החגים (שי בשידור, לעוף על המיליון, חברות) נעשה בצורה מרושלת, ההרגשה הייתה שאין לאף אחד מושג מה משודר ...
- 4.אנשים לא אוהבים רכילות במיוחד הקלטות (ל"ת)ניסן 27/10/2019 16:22הגב לתגובה זו
- 3.המודדת 27/10/2019 13:02הגב לתגובה זולא בגלל הסערה נרשמו אתמול נתוני צפייה גבוהים. מנהלי קשת מנהלים את טבלאות הרייטינג ואחוזי הצפייה ע"י הוועדה למדרוג כל יום כל שבוע כל השנה. המפרסמים לא מתחייסים למספרים האלה. אכן, "רק בישראל" הטלויזיה של ישראל הכל ישראבוף עתידות: בקרוב מועדון לילה תחזור עם תכנית בעונה חדשה ולא מחדשת סביב 20 אחוזי רייטינג. כנ"ל אדיר מילר. אז שלא יעבדו עליכם
- 2.ניב 27/10/2019 11:21הגב לתגובה זוהבלוף של צמד הרעשנים......
- 1.למרות הרייטינג אין כמו ערוץ 13(רשת) (ל"ת)מאי 27/10/2019 10:37הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
