מטה אחד, 2 צוותי קריאייטיב וסיכוי לבלגן: איך כחול לבן עובדת
כלל האצבע אומר שאם התשובה/תגובה של הקמפיין נעשית בדיוק באותו הקונספט הקריאייטיבי של המקור אזי שמישהו בצד השני מודה, גם אם לא מפורשות, שהוא עובד, משפיע ומפריע. הוא גם מאלץ את היריבים הפוליטיים לשחק את המשחק לפי הכללים של יש עתיד/כחול לבן ומאפשר לה את המובילות. מפייסבוק לפוליטיקה - הרכש הסודי של כחול לבן בתוך כך, לאייס נודע כי רשימת כחול לבן גייסה לשורותיה רכש בעל יתרון מסחרי מובהק בגזרת הדיגיטל - מרקו מיקיאלי שימש עד לפני מספר שבועות כראש תחום משרדי הפרסום בפייסבוק ופרש מענקית הסושיאל לאחר 6 שנים. במסגרת עבודתו, מיקיאלי היה האיש המקשר בין פייסבוק לקמפיינרים במשרדי הפרסום, האסטרטגיה והמדיה וכמו כן עמד בקשר עם המפלגות הפוליטיות. מטבע הדברים מיקיאלי זכה לפניות מצד מספר מפלגות אך נענה לכחול לבן. הניסיון של מיקיאלי מציב אותו באופן טבעי במשבצת היועץ לרשות חברתיות וטכנולוגיה תחת עדו הר-טוב. מיקיאלי שהגיע מ"חדר המכונות" של פייסבוק מחזיק בידע בעל ערך בכל הנוגע לדרך בה ניתן למקסם קמפיינים בעידן הסושיאל - הדרך המהירה, המדויקת והיחסית זולה להגיע לקהל היעד.תשובת יהדות התורה לסרטון של לפיד pic.twitter.com/i2dUwBRVmG
— דפנה ליאל (@DaphnaLiel) 5 באוגוסט 2019
- 3.עבודה אסטרטגית נוראית (ל"ת)שי 08/08/2019 23:35הגב לתגובה זו
- 2.גיא 06/08/2019 15:07הגב לתגובה זוגולן נוחיאן הוא בין החתומים הבולטים על הפארסה של הימין החדש בסיבוב האחרון. מעניין אם אמרו לו במטה גנץ - תעשה גם לנו "סרט עם יונה"..
- 1.עיגול פיש 05/08/2019 18:17הגב לתגובה זוחבורה של מוכשרים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
