מטה אחד, 2 צוותי קריאייטיב וסיכוי לבלגן: איך כחול לבן עובדת
כלל האצבע אומר שאם התשובה/תגובה של הקמפיין נעשית בדיוק באותו הקונספט הקריאייטיבי של המקור אזי שמישהו בצד השני מודה, גם אם לא מפורשות, שהוא עובד, משפיע ומפריע. הוא גם מאלץ את היריבים הפוליטיים לשחק את המשחק לפי הכללים של יש עתיד/כחול לבן ומאפשר לה את המובילות. מפייסבוק לפוליטיקה - הרכש הסודי של כחול לבן בתוך כך, לאייס נודע כי רשימת כחול לבן גייסה לשורותיה רכש בעל יתרון מסחרי מובהק בגזרת הדיגיטל - מרקו מיקיאלי שימש עד לפני מספר שבועות כראש תחום משרדי הפרסום בפייסבוק ופרש מענקית הסושיאל לאחר 6 שנים. במסגרת עבודתו, מיקיאלי היה האיש המקשר בין פייסבוק לקמפיינרים במשרדי הפרסום, האסטרטגיה והמדיה וכמו כן עמד בקשר עם המפלגות הפוליטיות. מטבע הדברים מיקיאלי זכה לפניות מצד מספר מפלגות אך נענה לכחול לבן. הניסיון של מיקיאלי מציב אותו באופן טבעי במשבצת היועץ לרשות חברתיות וטכנולוגיה תחת עדו הר-טוב. מיקיאלי שהגיע מ"חדר המכונות" של פייסבוק מחזיק בידע בעל ערך בכל הנוגע לדרך בה ניתן למקסם קמפיינים בעידן הסושיאל - הדרך המהירה, המדויקת והיחסית זולה להגיע לקהל היעד.תשובת יהדות התורה לסרטון של לפיד pic.twitter.com/i2dUwBRVmG
— דפנה ליאל (@DaphnaLiel) 5 באוגוסט 2019
- 3.עבודה אסטרטגית נוראית (ל"ת)שי 08/08/2019 23:35הגב לתגובה זו
- 2.גיא 06/08/2019 15:07הגב לתגובה זוגולן נוחיאן הוא בין החתומים הבולטים על הפארסה של הימין החדש בסיבוב האחרון. מעניין אם אמרו לו במטה גנץ - תעשה גם לנו "סרט עם יונה"..
- 1.עיגול פיש 05/08/2019 18:17הגב לתגובה זוחבורה של מוכשרים

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.