לוגו חברת נילסן
צילום: לוגו

נילסן ישראל נערכת למכרז מדידת הרייטינג: מגייסת משרד יח"צ

משרד האסטרטגיה והייעוץ התקשורתי 'פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס' יטפל בתקציב של חברת המחקר וניתוח המידע הבינלאומית. את התיק ינהלו מירב פרסי-צדוק ובן עזריאל
משה בנימין | (2)

על רקע ההתמודדות של נילסן ישראל במכרז מדידת הרייטינג של הוועדה למדרוג, בחרה החברה השבוע במשרד האסטרטגיה וייעוץ התקשורת פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס לניהול התקשורת והיח"צ למרכז הפיתוח הישראלי של החברה העולמית. יועצי התקשורת שיובילו את העבודה על התיק הם המייסדת והמנכ"לית, מירב פרסי צדוק, וסמנכ"ל המשרד, בן עזריאל.

מרכז הפיתוח של 'נילסן' בישראל, שמפתח כמה ממוצרי הליבה של 'נילסן' העולמית, ממוקם בתל אביב ומעסיק כ-100 מהנדסים. בראש המרכז הישראלי של 'נילסן' עומד יקיר בוסקילה בן ה-30. בנוסף, מחזיקה 'נילסן' חממה בקיסריה, בשיתוף המדען הראשי, אשר השקיעה עד כה ב-27 חברות, שתיים מתוכן כבר עשו אקזיט ואחת מהן נרכשה על ידי 'נילסן' עצמה.

כאמור, כחלק מהפעילות ההולכת ומתרחבת בארץ, 'נילסן' היא גם אחת המתמודדות במכרז וועדת המדרוג למדידת נתוני הרייטינג בישראל. החברה מתמחה במדידה שמבוססת על איחוד בין פאנל טלוויזיה מסורתי לפאנל דיגיטלי. היא מעסיקה למעלה מ-46 אלף עובדים ברחבי העולם, כאשר מרכז הפיתוח הישראלי מתמחה בפיתוח פלטפורמת Nielsen Marketing Cloud, המספקת לחברות גלובליות תובנות מבוססות צרכנים.

 

בין לקוחות המשרד הנוספים של פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס נמנים: המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS); משרד הביטחון; נעמת; VISA; FORD MOTORS; UNITED AIRLINES; SAP; המכון הטכנולוגי חולון HIT; ארגון מגדלי התפוחים האמריקאי; עדן-החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים; אמרסון-ספקטרוניקס משדרות; המכללה האקדמית לישראל ברמת גן; אגודת ידידי אונ' תל אביב; ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דפנה טריוואקס 31/07/2019 14:03
    הגב לתגובה זו
    א
  • לא לעניין ככה ללכלך על אנשי מקצוע מהשורה הראשונה!!! (ל"ת)
    דודי מהרצליה 01/08/2019 08:48
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.