
נילסן ישראל נערכת למכרז מדידת הרייטינג: מגייסת משרד יח"צ
על רקע ההתמודדות של נילסן ישראל במכרז מדידת הרייטינג של הוועדה למדרוג, בחרה החברה השבוע במשרד האסטרטגיה וייעוץ התקשורת פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס לניהול התקשורת והיח"צ למרכז הפיתוח הישראלי של החברה העולמית. יועצי התקשורת שיובילו את העבודה על התיק הם המייסדת והמנכ"לית, מירב פרסי צדוק, וסמנכ"ל המשרד, בן עזריאל.
מרכז הפיתוח של 'נילסן' בישראל, שמפתח כמה ממוצרי הליבה של 'נילסן' העולמית, ממוקם בתל אביב ומעסיק כ-100 מהנדסים. בראש המרכז הישראלי של 'נילסן' עומד יקיר בוסקילה בן ה-30. בנוסף, מחזיקה 'נילסן' חממה בקיסריה, בשיתוף המדען הראשי, אשר השקיעה עד כה ב-27 חברות, שתיים מתוכן כבר עשו אקזיט ואחת מהן נרכשה על ידי 'נילסן' עצמה.
כאמור, כחלק מהפעילות ההולכת ומתרחבת בארץ, 'נילסן' היא גם אחת המתמודדות במכרז וועדת המדרוג למדידת נתוני הרייטינג בישראל. החברה מתמחה במדידה שמבוססת על איחוד בין פאנל טלוויזיה מסורתי לפאנל דיגיטלי. היא מעסיקה למעלה מ-46 אלף עובדים ברחבי העולם, כאשר מרכז הפיתוח הישראלי מתמחה בפיתוח פלטפורמת Nielsen Marketing Cloud, המספקת לחברות גלובליות תובנות מבוססות צרכנים. בין לקוחות המשרד הנוספים של פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס נמנים: המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS); משרד הביטחון; נעמת; VISA; FORD MOTORS; UNITED AIRLINES; SAP; המכון הטכנולוגי חולון HIT; ארגון מגדלי התפוחים האמריקאי; עדן-החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים; אמרסון-ספקטרוניקס משדרות; המכללה האקדמית לישראל ברמת גן; אגודת ידידי אונ' תל אביב; ועוד.
- 1.דפנה טריוואקס 31/07/2019 14:03הגב לתגובה זוא
- לא לעניין ככה ללכלך על אנשי מקצוע מהשורה הראשונה!!! (ל"ת)דודי מהרצליה 01/08/2019 08:48הגב לתגובה זו