חוה אלברשטיין על דרקון: הפרסומת החדשה לטריפל של yes
בצפייה ראשונה בפרסומת החדשה של אדלר חומסקי ל-yes עם חוה אלברשטיין הבאה לקדם את הצעת הטריפל החדשה של החברה, כמעט מתבקש לומר שמשרד הפרסום הלך על "הבחירה הקלה והצפויה" כשחזר לשיר המפורסם שלה "לונדון" שבמילותיו המוכרות מאוד מעבירה הגיבורה ביקורת על הטלוויזיה והסרטים בישראל לעומת לונדון.
אז למרות "קיצור הדרך" לקופירייטרים, שקיבלו את כל הטקסט כתוב, מוכן ומוכר, הפרסומת עם אחת הזמרות הכי לא מסחריות, הכי לא סלבריטאית אינסטגרם בת זמננו והכי לא שופטת The Voice/כוכב נולד/X פקטור, מצליחה לעשות את העבודה כאתנחתא מבדרת שקשה להתעלם ממנה בברייק. קודם כל בזכות הבחירה המפתיעה בזמרת הוותיקה והרבה בזכות הפן החינני והמשועשע שאותו מספקת אלברשטיין שלא נרתעת מסצינות של טיסה על דרקון סטייל משחקי הכס וגם לא מהשורה "אם למות כמו כלבה", וגם בזכות ההפקה המושקעת שממשיכה את הקו הגדול מהחיים של yes שליווה את החברה בימיה במקאן תל אביב.
הפרסומת נפתחת בשיחת טלפון בה אלברשטיין מגלה ש-yes השיקה את הטריפל בישראל, מה שכמובן מעודד אותה לחזור וכך גם נפתח השיר (כן, שוב שיר) שבו הזמרת מודיעה שהיא "חוזרת" מלונדון. הפריימים כוללים הצצה לבית המלוכה הבריטי וחיילי משמר המלוכה שמלווים אותה בשירה, כשהיא משנה את הטקסט לשורות כגון "בטריפל יש יותר סרטים, בטריפל יש אינטרנט חזק, בטריפל של yes הטלוויזיה מצוינת..".
- yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+
- "הכיוון של בזק חיובי וברור - yes צפויה להרוויח 100 מיליון ויותר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למען המבולבלים, או הדור הצעיר יותר שדמותה של אלברשטיין לא אומרת לו הרבה, סצינת הסיום כוללת חזרה לזמר/רקדן סטפן לגר שהוביל את קמפיין קומסי קומסה של yes שממשיך את השיר יחד עם אלברשטיין. משם השניים ממשיכים לטיסה על אחד מדרקוני 'משחקי הכס' ופה גם גלום אחד היתרונות הפחות מוערכים והיותר "מובנים מאליהם" של אדלר חומסקי - משרד שלאורך השנים היה ידוע בשימוש יצירתי בפרזנטורים ובחיבורים מפתיעים. מי מאתנו דמיין לעצמו בשנות ה-80 שהזמרת המוערכת, המכובדת, המעוטרת (ועוד ועוד) תמצא את עצמה על דרקון מעופף. אפילו לא אנשי אדלר חומסקי ו-yes אבל הם לפחות יודעים איך לגרום לזה לקרות.
הבוקר, כאמור, הודיעו yes ובזק בינלאומי על הצעת הטריפל של החברות, במסגרתה כלולים שירות הטלוויזיה של yes, אינטרנט במהירות 100 מגה (תשתית וספק) של בזק בינלאומי וקו ביתי של בזק. המסלול מחולקים ל-premium על בסיס שירות הטלוויזיה של yes, שיוצע ללקוחות חדשים החל מ-139 שקל לחודש, ל-3 חודשים ראשונים כאשר מהחודש הרביעי יעלה המחיר ל-299 שקל לחודש. לקוחות קיימים שיבחרו להצטרף לטריפל ישלמו 229 שקל לשלושת החודשים הראשונים.
יצוין עוד, כי ההערכות בשוק הפרסום הן ששכרה של אלברשטיין עבור ההשתפות בקמפיין נאמד במאות אלפי שקלים.
- 21.יוסי 16/07/2019 19:36הגב לתגובה זוהשורה "אם למות כמו כלבה אז שהטלויוזיה תיהיה טלויוזיה" כל כך מצמרר אותי לחשוב לאיזה כיוונים אפשר לקחת את השורה הזאת! תפתחו את הראש ואת האוזניים זה לא פחות מהיסטוריה!
- 20.איץ 16/07/2019 18:23הגב לתגובה זופרסומת רעה מאוד למוצר לא רלוונטי אם היה לי יס הייתי מתנתק בכל מצב עצוב שחוה מבזה את עצמה מצד שני 850 אלף ש"ח וואו אחלה סכום מעניין מי הטמבול ביס שהסכים לשלם כה הרבה על כה מעט ועל זמרת שהרלוונטיות שלה היית פעם
- 19.מהתעשיה 16/07/2019 17:56הגב לתגובה זולמה כל התגובות הללו. פצצה של פרסומת. אחלה יציאה.
- 18.יפה ומעלה חיוך וכל המלעיזים כרגיל מתוסכלים מהחיים היפים (ל"ת)באמת פרסומת חיננית 16/07/2019 15:37הגב לתגובה זו
- 17.חנוך לוין היקר אילו ידעת (ל"ת)חביב 15/07/2019 22:55הגב לתגובה זו
- 16.עצוב שהיא משתפת פעולה עם אלוביץ וביבי מתיק 4000 (ל"ת)דליה 15/07/2019 17:23הגב לתגובה זו
- 15.רועי 15/07/2019 11:46הגב לתגובה זואמנם פחות טוב מבדרך כלל ביס אבל עדיין חמוד מאוד
- 14.לא מקאן 15/07/2019 10:46הגב לתגובה זואהבתי ממש, ולחברים הממורמרים במקאן- נכון שלא הפרסומת הכי חדשנית בטי וי אבל עשתה לי לחייך ואתמול כבר עברתי ליס ( נשבע)
- 13.גרוע ממש (ל"ת)מה? 15/07/2019 10:08הגב לתגובה זו
- 12.עוד פרסומת שנתלית על שיר... פשיטת רגל יצירתית. (ל"ת)Yawn 15/07/2019 10:06הגב לתגובה זו
- 11.עוזי 15/07/2019 09:32הגב לתגובה זוהתגעגענו לאיכות | טוב מאד
- 10.פספוס. במקאן בטוח חוגגים וסטפן טכנאי?! (ל"ת)אחד שיודע 14/07/2019 23:38הגב לתגובה זו
- 9.שילוח 14/07/2019 23:33הגב לתגובה זולהוציא את טל רביב מיס, מרגיש 2008
- 8.אני 14/07/2019 17:03הגב לתגובה זוממש הבטחה לתוכן חדשני
- מתאמץ ממש לא מתאים , הופתעתי שעזבו את מקאן חבל (ל"ת)לגמרי 15/07/2019 10:08הגב לתגובה זו
- 7.עמית צרפתי 14/07/2019 13:36הגב לתגובה זושמעתם שבעלות גלובס הפסידו במשפט על תקיםה איומים הטרדה השבוע מריוס נכט במשפט ושבוע הבא נגיע לישראל להגיש תחונה במשטרה ותביעה משפטית שתפו בכל הכוח ענת אגמון ואלונה הראון הולכות לכלא
- 6.לזה חיכינו..? סתם (ל"ת)דורון 14/07/2019 13:05הגב לתגובה זו
- 5.אדלר ויס לא מתאימים (ל"ת)שולחן ערוך 14/07/2019 12:52הגב לתגובה זו
- 4.געגועים למקאן. יצא קומסי קומסה (ל"ת)אמילי בן סימון 14/07/2019 12:35הגב לתגובה זו
- 3.באומניסט 14/07/2019 12:29הגב לתגובה זובשביל זה עברתם?!?? פחחחחח
- 2.והבינוניות, מה איתה? 14/07/2019 12:29הגב לתגובה זולמי אכפת מחווה אלברשטיין כיום? או מהשיר שלה? כאילו איזה איש קריאייטיב בינוני נתקע בלי מעוף, האזין במקרה לגלגלצ שבדיוק השמיעו את השיר, והנה פרסומת לא רלוונטית או מתוחכמת בשיט. הדבר הכי טוב פה היה הפרסומת לפני עם קובי מרימי
- 1.אייל 14/07/2019 12:28הגב לתגובה זווהקטע עם סטפן כמתקין..אפשר ביותר פאתטי?
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
