תקציב הפרסום של בר אילן יוצא למכרז: יעמוד על כ-4 מיליון שקל
שנה בלבד לאחר שיצאה למכרז על תקציב הפרסום שלה, אוניברסיטת בר אילן "מנקה את השולחן" ומתחילה מחדש. לאחר שבמכרז הקודם זכה משרד הפרסום UP HOFFER נראה שהפעם האוניברסיטה מכוונת למשרדי הפרסום הבינוניים-גדולים בישראל, כפי שעולה מהדגש על "ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית".
תקציב הפרסום הצפוי של האוניברסיטה (לא כולל פרסום פרפורמנס) יעמוד על כ-4 מיליון שקלים. במוסד האקדמי מציינים, כי "אוניברסיטת בר-אילן עומדת בפני תהליך ריענון שיווקי ומחפשת משרד פרסום שיהיה שותף לשינוי ובעל ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית". הניסיון שאליו מכוונת האוניברסיטה נוגע לאופי הלקוחות שבהם מטפלים משרדי הפרסום שיתמודדו במכרז, ובהקשר זה, עבודה עם לקוחות מעולם הסטארט-אפים, הייטק וכו', ובנוסף למחלקות ייעודיות בתוך משרד הפרסום שבמהותן עוסקות בחדשנות.
המכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה מגיע על רקע שינויים פרסונליים בחטיבת השיווק והדוברות של האוניברסיטה שמהווים זרז מרכזי להליך. ביוני 2018, לאחר המכרז הקודם, מונתה נעמה גת, לשעבר סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות לתפקיד סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של האוניברסיטה. גת הייתה חתומה בין השאר על המהפכה השיווקית שהבנק הניע בעשור האחרון ובמסגרת זו גם זכתה בתואר "אשת השיווק" לצד פרס "אפי פלטינום" שבו זכה הבנק.
בנובמבר 2018 מונתה לאוניברסיטה ענת לב קונפורטס, לשעבר בשטראוס, לדוברת החדשה של האוניברסיטה. כמו כן יצוין, כי בימים אלה האוניברסיטה נמצאת בסופו של מכרז לבחירת משרד יחסי ציבור, כאשר ההחלטה תתקבל בחודש הקרוב.
- פעילות ותקציבי המו"פ באקדמיה בישראל המשיכו לעלות ב-2023
- תוקפא הצעת החוק לסיוע לסטודנטים במילואים - האוניברסיטאות תסייענה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מכרז בר אילן. דגש על ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית
המכרז כולל את רכש המדיה של האוניברסיטה, אם באמצעות חברת מדיה הקשורה במשרד הפרסום ואם באמצעות חברת מדיה נפרדת שעמה עובד המשרד. מעבר לכך המשרד שייבחר יספק על פי תנאי הסף לא יוכלו להתמודד במכרז משרדי פרסום שעובדים עם אוניברסיטאות אחרות בישראל או מכללות ציבוריות ופרטיות הפועלות באזור המרכז והשרון.
בין תנאי הסף הנוספים, נדרש לפחות לקוח אחד בעל 5 תתי מותגים/תחומי פעילות ו-2 לקוחות בעלי מגוון תתי מותג של יותר מאחד לפחות, ובתוך כך, שלפחות לקוח אחד מאלו יהיה בעל תקציב פרסום שנתי של מעל ל-5 מיליון שקלים. המחזור הכספי של המתמודדים צריך לעמוד על כ-20 מיליון שקל לפחות.
- 3.יא אלוהים 11/07/2019 10:38הגב לתגובה זוכספיים"? אז למה לבקש בכלל הצעה כספית בהתחלה?
- 2.גיא 10/07/2019 14:37הגב לתגובה זועוד לקוח עם תקציב מינורי שדורש תנאי סף כאילו הוא בין המפרסמים הגדולים במדינה. נעמה גת גם "עזבה" את פרטנר אחרי 3 חודשים כסמנכ"לית שיווק, אבל עזבו, בואו נדבר על "מהפכה" שהיא עשתה במזרחי....
- 1.צביקה 10/07/2019 13:54הגב לתגובה זומי המסכן שיצטרך לעבוד עם נעמה גת

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.