לא רק ביבי: גדודי משפיענים ישתפו את "אווה" ברשת בהתנדבות
ביבי באינסטגרם. יקבל תמיכה מצד ראשי מדינות נוספות? בנוסף, נודע עוד לאייס, כי הפרויקט עשוי לקבל דחיפה נוספת, מהדרג הפוליטי הבכיר ביותר מכיוונם של ראשי ממשלה מרחבי העולם שייאותו לשתף את הפרויקט בדיגיטל. הנושא נמצא עוד בבדיקה ונכון לעכשיו לא יודע אם או מי ישתתף. "כל חברות המשפיענים התגייסו לעזור בהתנדבות" אומר לאייס ארז ברגבאום, מנכ"ל חברת התוכן C מקבוצת פובליסיס ישראל. לדבריו, "מרגע העלאת הטריילר באינסטגרם אני מרגיש שיש שינוי בשיח. לאחר חוסר ההבנה שהיה מכיוון שמדובר בנושא כל כך רגיש". על הפוטנציאל הרב שטמון בעזרה שתגיע ממשפיענים אומר ברגבאום, כי "אין לנו יעד וזה גם לא חכמה, מכיוון שזו סדרה של יותר מ-60 פרקים, כך שה-share יגיע למספר גבוה". עם זאת, הוא מוסיף בהתייחס לנתונים שכבר יש בידיו כעת: "בטריילר שהעלינו אתמול באורך של דקה צפו כמעט חצי מיליון איש, בהערכה שמרנית. 235K בחשבון של אווה, עוד 150K בפייסבוק של ידיעות אחרונות ועוד עשרות אלפים בעמודי משפיענים. אני מקווה שזו אינדיקציה טובה למה שמחכה לנו". "הסטורי של אווה" הוא מהלך תוכן אינסטגרמי מבוסס סטורי שבמסגרתו יונגש סיפורה של אווה היימן, ילדה יהודייה שגרה בעיר נאגיוואראד בהונגריה, וכתבה יומן אישי בשנת 1944, בתקופת שואת יהודי הונגריה. כמו שמכריז שילוט החוצות שקידם את המהלך שיעלה בערב יום השואה - סיפורה של אווה מוצג תחת ההנחה: "אם היה אינסטגרם לילדה בשואה". המהלך כולל סדרה בת עשרות פרקים - סרטוני וידאו - שיועלו באינסטגרם על פי היומן אותו כתבה, מבוימים ומשוחזרים באמצעות שחקנים, צוותי הפקה ואפילו ציוד צבאי שצולמו באוקראינה. כפי שזה נראה כעת, סיכום מהלך "הסטורי של אווה" לכשיגיע המועד, יהיה גם שעת המבחן של שוק המשפיענים בישראל ורגע של תצוגת תכלית שדרכה יוכלו להציג את כוחם המשותף ובכלל. אמנם, נדירים המקרים שבהם כל התנאים מבשילים יחד לשיתוף פעולה רוחבי כל כך, ללא מימון, ויחד עם זאת גם תמיכה מצד סלבס מוכרים. מנגד, בכלים מדידים כל כך, שלב הסיכומים יוכל להיות מפורט עד לרמת המשפיען הבודד ויכולתו לעודד צפייה, שיתופים ועוד.
- 1.חגיגות השואה של פובליסיס (ל"ת)יוסי 29/04/2019 17:20הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
