קמפיין סושיאל של מטרופולין
צילום: מסך

קמפיין 'מטרופולין' עם 2 מועמדויות ב-Webby Awards

התחרות נחשבת לאחת הבולטות בעולם בגזרת האונליין. מדי שנה מוגשות אליה עשרות אלפי עבודות. מטרופולין תתחרה בשלב הגמר בקטגוריות "בחירת הקהל" ו"ניסוי חברתי"
משה בנימין |

קמפיין "זורקים מילה טובה" של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין העפיל לשב הגמר של תחרות ה-Webby Awards שנחשבת לאחת הבולטות בעולם בגזרת האונליין. מדי שנה מוגשות לתחרות עשרות אלפי עבודות וזו של מטרופולין תתחרה בשלב הגמר ב-2 קטגוריות: "בחירת הקהל" ו"ניסוי חברתי". 

את הקמפיין של מטרופולין, באמצעות חברת התוכן KOG, הניעה התובנה לפיה נוסעי התחבורה הציבורית מבלים זמן רב בדרכים ופוגשים מדי יום נהגים ונהגות, מבלי שיכירו אותם ומבלי שתתפתח ביניהם אינטראקציה אמיתית.

מהלך התוכן יצר מעין ניסוי חברתי במהלך נסיעה שגרתית באוטובוס. במסגרת הנסיעה השגרתית, הותקנו מסכי טלוויזיה לצד מצלמות נסתרות במספר קווי אוטובוס הנוסעים באזור השרון. במהלך הנסיעה הוקרנו סרטונים המציגים את סיפור חייהם של הנהגים, ובהם רואיינו גם בני משפחותיהם. ההקרנה הייתה הפתעה גמורה, גם עבור הנוסעים וגם עבור הנהגים.

 

תוך כדי הקרנת הסרטונים, תיעדו המצלמות הנסתרות את תגובות הנוסעים: "כולם היו בהלם. העלו חיוך. היו כאלה שקמו במיוחד לנהג ובאמת "זרקו" מילה טובה. בסיום הסרטון הנוסעים ממש מחאו כפיים לנהגים וזה ללא ספק היה רגע שיא, מרגש במיוחד" אומר יוגב עזריאל מ-KOG.

בסרטונים שהוקרנו, נחשפו הנוסעים לסיפור חייהם של ארמנדו שגב וגבי בן משה, נהגי חברת מטרופולין. ארמנדו שגב, בן 85 , היה בעברו שומר הראש של בן גוריון ועדין לא מוכן לצאת לגמלאות. גבי בן משה מתנדב במד"א ובמשטרה ומקדיש את חייב להתנדבות חברתית במקביל לעבודתו כנהג.

 

ליבנת כהן דן, סמנכ"לית השיווק של מטרופולין: "כשחשבנו על הקמפיין לא תיארנו עד לאן נגיע. הרעיון נולד מתוך הצורך לייצר שיח חיובי ונעים באוטובוסים.  היה לנו ברור שמספיק להכיר ולו במעט את הנהג, ואת תמצית סיפור חייו, כדי לקרב לבבות ולהפוך את שגרת הנסיעה לחמה ונעימה. אנו פוגשים במהלך חיינו רבים מנותני השירותים במסגרות השונות, ולא אחת נוטים שלא להתייחס. מטרתו של הקמפיין נועדה להביא אותנו לידי הכרה כי מילה טובה, יחס או אפילו חיוך הם הפידבק החשוב והיקר שנותן השירות ישמח לקבל, והם שיהפכו את חוויית השירות בכללותה לחיובית יותר, עבור כולם".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״