אליחי וידל מונה לעורך CTech - במקום אור הירשאוגה שעוזב
אליחי וידל מונה לעורך CTech של כלכליסט - כך נודע לאייס. וידל יחליף את אור הירשאוגה שעוזב לטובת תפקיד בחברת סטארט אפ.
וידל עבד במשך שנים רבות בקבוצת הארץ במגוון תפקידים: מכתב רשת שוקן בשנת 1989, דרך רכז כבים ועורכים בדסק הכלכלי של הארץ, עורך מגזין קפטן אינטרנט, ראש מערכת אינטרנט, סגן עורך הפרינט של TheMarker, סגן עורך האתר, עורך הדיגיטל של המרקר, ובשנים 2016 ו-2017 עורך מדור היי-טק וטכנולוגיה ביומון הכלכלי.
לפני כשנה עזב את העיתון במסגרת גל הקיצוצים שעברה קבוצת הארץ, והחל לעבוד בחברת תוכן דיגיטלי, כפי שפורסם באתר אגודת העיתונאים בתל אביב.
לפני כשנה וחצי השיק כלכליסט את אתר CTech - פלטפורמה בינ"ל לסיקור תעשיית הטכנולוגיה הישראלית. מטרת האתר היא לתת מענה חדשותי למתעניינים בטכנולוגיה ובהיי-טק הישראלי, בפלטפורמה באנגלית. לצד דיווחים על מעשיהן של חברות הטכנולוגיה העולמיות הגדולות ופעילותן הישראלית, מדווח האתר על זירת הסטארטאפים הישראלית, עם דגש על שיתופי פעולה עם חברות רב-לאומיות. בנוסף מסקר האתר את חברות הטק והפארמה הישראליות הנסחרות בבורסות העולם. העורך הראשון שלו היה הירשאוגה.
הירשאוגה נפרד מכלכליסט בפוסט בפייסבוק: "תודה גדולה לכל צוות כלכליסט על ההזדמנות לעבוד יחדיו ולבנות משהו חדש".
מו"ל כלכליסט יואל אסתרון העביר הבוקר הודעה לעובדי העיתון, בה כתב: "תודה רבה לאור שהניח את היסודות העיתונאים המשובחים ל- CTech. אליחי וידל מונה לתפקיד העורך האחראי של CTech ויחל בעבודתו מחר".
- 3.אליחי היה עורך עצל שלא עשה כלום בדמרקר...לילה טובCTECH (ל"ת)דני 01/04/2019 10:23הגב לתגובה זו
- 2.אורי 31/03/2019 14:03הגב לתגובה זורווח נקי לכלכליסט
- 1.בחירה מעולה איש פשוט מצוין (ל"ת)קורא ותיק 31/03/2019 13:08הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
