אליחי וידל מונה לעורך CTech - במקום אור הירשאוגה שעוזב
אליחי וידל מונה לעורך CTech של כלכליסט - כך נודע לאייס. וידל יחליף את אור הירשאוגה שעוזב לטובת תפקיד בחברת סטארט אפ.
וידל עבד במשך שנים רבות בקבוצת הארץ במגוון תפקידים: מכתב רשת שוקן בשנת 1989, דרך רכז כבים ועורכים בדסק הכלכלי של הארץ, עורך מגזין קפטן אינטרנט, ראש מערכת אינטרנט, סגן עורך הפרינט של TheMarker, סגן עורך האתר, עורך הדיגיטל של המרקר, ובשנים 2016 ו-2017 עורך מדור היי-טק וטכנולוגיה ביומון הכלכלי.
לפני כשנה עזב את העיתון במסגרת גל הקיצוצים שעברה קבוצת הארץ, והחל לעבוד בחברת תוכן דיגיטלי, כפי שפורסם באתר אגודת העיתונאים בתל אביב.
לפני כשנה וחצי השיק כלכליסט את אתר CTech - פלטפורמה בינ"ל לסיקור תעשיית הטכנולוגיה הישראלית. מטרת האתר היא לתת מענה חדשותי למתעניינים בטכנולוגיה ובהיי-טק הישראלי, בפלטפורמה באנגלית. לצד דיווחים על מעשיהן של חברות הטכנולוגיה העולמיות הגדולות ופעילותן הישראלית, מדווח האתר על זירת הסטארטאפים הישראלית, עם דגש על שיתופי פעולה עם חברות רב-לאומיות. בנוסף מסקר האתר את חברות הטק והפארמה הישראליות הנסחרות בבורסות העולם. העורך הראשון שלו היה הירשאוגה.
הירשאוגה נפרד מכלכליסט בפוסט בפייסבוק: "תודה גדולה לכל צוות כלכליסט על ההזדמנות לעבוד יחדיו ולבנות משהו חדש".
מו"ל כלכליסט יואל אסתרון העביר הבוקר הודעה לעובדי העיתון, בה כתב: "תודה רבה לאור שהניח את היסודות העיתונאים המשובחים ל- CTech. אליחי וידל מונה לתפקיד העורך האחראי של CTech ויחל בעבודתו מחר".
- 3.אליחי היה עורך עצל שלא עשה כלום בדמרקר...לילה טובCTECH (ל"ת)דני 01/04/2019 10:23הגב לתגובה זו
- 2.אורי 31/03/2019 14:03הגב לתגובה זורווח נקי לכלכליסט
- 1.בחירה מעולה איש פשוט מצוין (ל"ת)קורא ותיק 31/03/2019 13:08הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
