גבירותיי ורבותיי, מהפך: הישרדות VIP ניצחה את ארץ נהדרת
אחרי הנתון הנמוך מאד בשבוע שעבר – 12.8%, זינקה הישרדות VIP (רשת 13) בצורה משמעותית ב-4.5 נקודות ורשמה אמש (יום ד') 17.3% בקרב היהודים ו-529 אלפי צופים באוכלוסייה הכללית, וגברה לראשונה על ארץ נהדרת (קשת 12) שהניבה 16.7% (469K).
סדרת הדוקו ימי בגין (כאן 11) הושקה אתמול עם רייטינג נאה יחסית של 4.1% (111K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) רשמה 1.3%.
'הצינור' (רשת 13) - 10.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.5%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.7%, חדשות הלילה (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.7%.
תעמולת בחירות:
קשת 12 (23:10) - 5%.
רשת 13 (23:30) - 4.5%.
כאן 11 (18:00) - 0.9%.
ערוץ 20 (22:00) – 0.8%.
בחישוב מצרפי: התחזקות ביחס ליום השידורים הראשון – מ-9.9% ל-11.2%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.4%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.7%, שש עם עודד בן עמי - 12.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.5%, שש עם אמנון לוי - 5.5%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, העולם היום - 1.2%.
ערוץ 20: ספורט ברשת – 0%, כולם ב-20 – 0.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) רשמה 14.1%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם רייטינג גבוה של 16.2%.
מנגד רשמה לפני החדשות (רשת 12) 7.2%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם נתון נאה של 9.4%.
קלמן וסג"ל (כאן 11) הניבה 2.1%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.8%.
וריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 1.3% נאים.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 נחלשה ל-18.2% (497K),
מול התחזקות של חדשות 13 ל-10.9% (313K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 5.3% (129K),
וחדשות ערוץ 20 עם 2.1% נאים.
- 7.הישרדות תוכנית אליפות (ל"ת)א 12/04/2019 12:10הגב לתגובה זו
- 6.אדי 01/04/2019 10:48הגב לתגובה זואו שהמספר כל כך נמוך שמעגלים כלפי מטה
- 5.ברור הרבה אנשים בורחים מערוץ 12ה0מולאנים (ל"ת)מעולה 29/03/2019 08:26הגב לתגובה זו
- 4.אי 29/03/2019 08:01הגב לתגובה זוארץ נהדרת נמאס עד משעמם. השרדות עטופה בפרסומות שחונקות אותה ומבריחות את הצופים
- 3.אנונימי 28/03/2019 14:53הגב לתגובה זואין על הישרדות ועד האח הגדול
- 2.הישרדות היא תוכנית רדודה ומשעממת, תמיד מעביר ערוץ (ל"ת)0 28/03/2019 13:13הגב לתגובה זו
- 1.יוסף 28/03/2019 10:58הגב לתגובה זואף אחד לא ממש רואה הישרדות . הכל שם מבויים ומאולץ עם מתמודדים לא מעניינים. אבל כתמונת רקע בסלון כאשר מתעסקים בטלפון עדיף נופים טרופים ובחורות בביקיני מאשר הפרצוף תחת ובדיחות הקרש של אייל קיציס
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
