הישרדות VIP
צילום: אוהד קב
רייטינג

גבירותיי ורבותיי, מהפך: הישרדות VIP ניצחה את ארץ נהדרת

השורדים זינקו ל-17.3%, וגברה בכחצי נקודה על 'ארץ'. התחזקות לחדשות 13 מול היחלשות למתחרים. ובאופן מפתיע: התחזקות גם לשידורי תעמולת הבחירות בערוצים
אלכסנדר כץ | (7)

אחרי הנתון הנמוך מאד בשבוע שעבר – 12.8%, זינקה הישרדות VIP (רשת 13) בצורה משמעותית ב-4.5 נקודות ורשמה אמש (יום ד') 17.3% בקרב היהודים ו-529 אלפי צופים באוכלוסייה הכללית, וגברה לראשונה על ארץ נהדרת (קשת 12) שהניבה 16.7% (469K).

 

סדרת הדוקו ימי בגין (כאן 11) הושקה אתמול עם רייטינג נאה יחסית של 4.1% (111K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) רשמה 1.3%.

 

'הצינור' (רשת 13) - 10.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.5%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.7%, חדשות הלילה (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.7%.

 

תעמולת בחירות:

קשת 12 (23:10) - 5%.

רשת 13 (23:30) - 4.5%.

כאן 11 (18:00) - 0.9%.

ערוץ 20 (22:00) – 0.8%.

בחישוב מצרפי: התחזקות ביחס ליום השידורים הראשון – מ-9.9% ל-11.2%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.4%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.7%, שש עם עודד בן עמי - 12.9%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.5%, שש עם אמנון לוי - 5.5%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, העולם היום - 1.2%.

ערוץ 20: ספורט ברשת – 0%, כולם ב-20 – 0.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) רשמה 14.1%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם רייטינג גבוה של 16.2%.

מנגד רשמה לפני החדשות (רשת 12) 7.2%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם נתון נאה של 9.4%.

קלמן וסג"ל (כאן 11) הניבה 2.1%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.8%.

וריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 1.3% נאים.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 נחלשה ל-18.2% (497K),

מול התחזקות של חדשות 13 ל-10.9% (313K).

חדשות הערב (כאן 11) הניבה 5.3% (129K),

וחדשות ערוץ 20 עם 2.1% נאים. 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    הישרדות תוכנית אליפות (ל"ת)
    א 12/04/2019 12:10
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אדי 01/04/2019 10:48
    הגב לתגובה זו
    או שהמספר כל כך נמוך שמעגלים כלפי מטה
  • 5.
    ברור הרבה אנשים בורחים מערוץ 12ה0מולאנים (ל"ת)
    מעולה 29/03/2019 08:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אי 29/03/2019 08:01
    הגב לתגובה זו
    ארץ נהדרת נמאס עד משעמם. השרדות עטופה בפרסומות שחונקות אותה ומבריחות את הצופים
  • 3.
    אנונימי 28/03/2019 14:53
    הגב לתגובה זו
    אין על הישרדות ועד האח הגדול
  • 2.
    הישרדות היא תוכנית רדודה ומשעממת, תמיד מעביר ערוץ (ל"ת)
    0 28/03/2019 13:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסף 28/03/2019 10:58
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא ממש רואה הישרדות . הכל שם מבויים ומאולץ עם מתמודדים לא מעניינים. אבל כתמונת רקע בסלון כאשר מתעסקים בטלפון עדיף נופים טרופים ובחורות בביקיני מאשר הפרצוף תחת ובדיחות הקרש של אייל קיציס
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״