גבירותיי ורבותיי, מהפך: הישרדות VIP ניצחה את ארץ נהדרת
אחרי הנתון הנמוך מאד בשבוע שעבר – 12.8%, זינקה הישרדות VIP (רשת 13) בצורה משמעותית ב-4.5 נקודות ורשמה אמש (יום ד') 17.3% בקרב היהודים ו-529 אלפי צופים באוכלוסייה הכללית, וגברה לראשונה על ארץ נהדרת (קשת 12) שהניבה 16.7% (469K).
סדרת הדוקו ימי בגין (כאן 11) הושקה אתמול עם רייטינג נאה יחסית של 4.1% (111K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) רשמה 1.3%.
'הצינור' (רשת 13) - 10.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.5%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.7%, חדשות הלילה (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.7%.
תעמולת בחירות:
קשת 12 (23:10) - 5%.
רשת 13 (23:30) - 4.5%.
כאן 11 (18:00) - 0.9%.
ערוץ 20 (22:00) – 0.8%.
בחישוב מצרפי: התחזקות ביחס ליום השידורים הראשון – מ-9.9% ל-11.2%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.4%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.7%, שש עם עודד בן עמי - 12.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.5%, שש עם אמנון לוי - 5.5%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, העולם היום - 1.2%.
ערוץ 20: ספורט ברשת – 0%, כולם ב-20 – 0.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) רשמה 14.1%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם רייטינג גבוה של 16.2%.
מנגד רשמה לפני החדשות (רשת 12) 7.2%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם נתון נאה של 9.4%.
קלמן וסג"ל (כאן 11) הניבה 2.1%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.8%.
וריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 1.3% נאים.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 נחלשה ל-18.2% (497K),
מול התחזקות של חדשות 13 ל-10.9% (313K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 5.3% (129K),
וחדשות ערוץ 20 עם 2.1% נאים.
- 7.הישרדות תוכנית אליפות (ל"ת)א 12/04/2019 12:10הגב לתגובה זו
- 6.אדי 01/04/2019 10:48הגב לתגובה זואו שהמספר כל כך נמוך שמעגלים כלפי מטה
- 5.ברור הרבה אנשים בורחים מערוץ 12ה0מולאנים (ל"ת)מעולה 29/03/2019 08:26הגב לתגובה זו
- 4.אי 29/03/2019 08:01הגב לתגובה זוארץ נהדרת נמאס עד משעמם. השרדות עטופה בפרסומות שחונקות אותה ומבריחות את הצופים
- 3.אנונימי 28/03/2019 14:53הגב לתגובה זואין על הישרדות ועד האח הגדול
- 2.הישרדות היא תוכנית רדודה ומשעממת, תמיד מעביר ערוץ (ל"ת)0 28/03/2019 13:13הגב לתגובה זו
- 1.יוסף 28/03/2019 10:58הגב לתגובה זואף אחד לא ממש רואה הישרדות . הכל שם מבויים ומאולץ עם מתמודדים לא מעניינים. אבל כתמונת רקע בסלון כאשר מתעסקים בטלפון עדיף נופים טרופים ובחורות בביקיני מאשר הפרצוף תחת ובדיחות הקרש של אייל קיציס
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
