הכוכב הבא קשת
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בדרך לאירוויזיון בת"א - הכוכב הבא חוזרת עם 15.1% בלבד

פרק ההשקה אתמול רשם נתון פושר בלבד, ובפער של נק' רייטינג בלבד מ'שנות ה-80'. יום ו': עשר עקף את רשת בפריים ובפרה-פריים. יום ה': השקה פושרת ל'קשת השתיקה'
אלכסנדר כץ | (7)

השקת הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12), בעונה שבסיומה המנצח ייקח חלק באירוויזיון שיערך בישראל, רשמה אמש (מוצ"ש) נתון פושר של 15.1% באוכלוסייה היהודית, ו-398 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הפער בין השקת 'הכוכב' לבין פרק בסדרה שנות ה-80 (רשת 13) עמד על אחוז אחד בלבד – 14.1%, ופער של רק 9,000 צופים.

 

גב האומה (ערוץ עשר) ניפקה 7% (254K) נאים, ורואים עולם (כאן 11) עם 3.1% (81K).

 

שידור חוזר של 'שנות ה-80' (רשת 13) – 11.9%, שידור חוזר של 'כפולים' (קשת 12) – 6.8%, שידור חוזר של 'המשפיענים' (רשת 13) – 4%, שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ עשר) - 4.7%, שידור חוזר של 'משחקי השף' (רשת 13) - 4.5%, 'שאטו עין כרם' (ערוץ עשר) - 2.4%, 'העבריים' (כאן 11) – 1.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

שידור חוזר של 'רמזור' (קשת 12) ניפק 9.2%,

'פגוש את העיתונות' (רשת 13) קיבלה 5.1%,

בפער של פחות מנקודה מ'המטה המרכזי' (ערוץ עשר) עם 4.4%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע בקשת קיבלה 12.5% (313K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.6% (250K)

(בחישוב מצרפי: 21.1% ו-563K).

המגזין (ערוץ עשר) ניפקה 7.9% (239K),

חדשות כאן שבת (כאן 11) עם 3.6% (46K).

 

 

יום ו'

 

2 פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת 12) בשידור חוזר קיבלו 9.1% (278K) ו-6.4%, שי בשידור (ערוץ עשר) הניבה 5.9% (185K) ועקפה את דידי בשישי (רשת 13) שניפקה 5% (132K), ו-2 פרקים של בואו לאכול איתי (כאן 11) בשידור חוזר רשמו 1.3% (56K) ו-1.8%.

 

שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) - 4.4%, שידור חוזר של 'MKR מטבח מנצח' (קשת 12) - 3.1%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת 13) - 2.3%, שידור חוזר של הסרט 'בחזית' (ערוץ עשר) - 1.4%.

 

בגזרת הבוקר:  

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4%,

מול שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) עם 3.4%,

ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 1.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) ממשיכה להוביל את הרצועה עם 7.4%,

'מסעדת הפועלים של שגב' (ערוץ עשר) רשמה 2%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 4.5%,

2 פרקים של 'משחקי השף קונדיטור' (רשת 13) בשידור חוזר רשמו 1.5% ו-2.5%,

'חדשות השבוע – מהדורה מוקדמת' (כאן 11) עם 2.8%.

 

בגזרת החדשות:

'אולפן שישי' בקשת קיבלה 10.1% (303K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 4.5% (128K) בלבד

(בחישוב מצרפי: 14.6% ו-433K),

'שישי עם אילה חסון' (ערוץ עשר) עקפה את רשת עם 6.2% (214K),

'חדשות השבוע' (כאן 11) עם 2.9% (92K).

 

 

יום ה'

 

 

קשר השתיקה (רשת 13) של צופית גרנט, רשמה השקה סבירה של 12.4% (324K), מול עוד שידור חוזר של 2 פרקים של צומת מילר (קשת 12) שהניבו 10.3% (275K) ו-10.4%.

 

ההפסד של מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה ביורוליג (ערוץ הספורט) רשם 6%, שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) ניפק 4.5% (154K), ואילו בואו לאכול איתי  (כאן 11) קיבלה  2.3% (54K).

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הסרט התיעודי 'אירופה כפרה עליכם - נטע ברזילי' (קשת 12) ניפק 6.9%, 'יום בחיי אורי גלר' (רשת 13) - 6.3%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 5.1%, 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) - 4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.2%, 'עד כאן' (כאן 11) – 3.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 2.9%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.1%,

ועקפה את העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.9%,

בוקר אור (ערוץ עשר) ניפקה 1.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:   

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.6%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם  11.6%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.3%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 5.1%,

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.3%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 13.2% (359K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 6.9% (170K)

(בחישוב מצרפי: 20.1% ו-529K).

חדשות עשר עקפה את רשת עם 7.5% (257K),

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.3% (79K),

חדשות ערוץ 20 גירדה 1% (26K).

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    קשת עם מלא שידורים חוזרים בפריים - ביזיון (ל"ת)
    רפי 25/11/2018 22:29
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רוי 25/11/2018 11:56
    הגב לתגובה זו
    מקווה שאחרי המיזוג יוותרו עליה..שי שטרן פי אלף יותר טוב ומצחיק..
  • 3.
    ניב 25/11/2018 11:54
    הגב לתגובה זו
    סביר עם פרסום ללא סוף עם בכי ....גב האומה 7 אחוז סביר ...כתבי פח......
  • 2.
    A 25/11/2018 10:28
    הגב לתגובה זו
    מיליארד ש"ח בשנה! זה מה שאנחנו משלמים עבור התוצאות הללו.
  • אורי 25/11/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
    המשך להנות מתכניות האוכל, ראליטי, שירה וברברת בערוצים הסאחים שלך.
  • שניר 26/11/2018 11:12
    שירה כמו האירוויזיון ומיליון הקדמים שרוצים לעשות לזה בכאן וברברת כמו כל הראיונות פטפוטים
  • 1.
    די כבר 25/11/2018 10:22
    הגב לתגובה זו
    גאולה אבן סער היא באמת טאלנטית כזו ענקית כפי שבעלה טוען היא שהיא פלופ רציני שקיבלה עבודה מאוד מאוד מאוד מתגמלת רק בזכות קשרים?
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.