איי אופטיק
צילום: עופר חוג'יוב

למען הגיוון, והנשיא: רשת i-optic בקמפין "מגוון" עם אקליפטוס

קמפיין ההשקה של רשת האופטיקה כולל תמונות של בדואי, מתנחלת, אתיופית ועוד. במשרד מסבירים כי "המהלך נותן מענה לקריאת הנשיא לייצוג מגוון בפרסום"
משה בנימין | (2)

רשת חנויות המשקפיים i-optic יצאה בשבוע החולף עם קמפיין חדש שבו מככבות דמויות של חרדי, בדואי, מתנחלת, מושבניק ואתיופית כשעליהם משקפי שמש. קמפיין ההשקה תחת המסר see the difference נעשה באמצעות אקליפטוס. הקמפיין יעלה על גבי שילוט איילון ובפריסה רחבה בדיגיטל בהיקף כולל של כמיליון שקלים.

במשרד הפרסום מסבירים, כי "מהלך זה נותן מענה לקריאתו של נשיא המדינה בטקס הקקטוס האחרון להביא לידי ביטוי את חלקי האוכלוסיה השונים במסגרת קמפיינים פרסומיים".

(צילום: עופר חוג'יוב)

קריאתו של הנשיא, אליה מתייחסים במשרד, נשמעה על בימת תחרות הקקטוס בטקס שנערך בשנת 2017 שאליו הגיע כאורח כבוד. הנשיא ריבלין הציג מעל במת הקקטוס את "האמנה לייצוג המגוון הישראלי בפרסום". מטרת האמנה להציג בפרסומות מגוון אתני, תרבותי רחב ופלפורליסטי של אוכלוסיית המדינה, שאינו מסתכם בילדים ובוגרים "לבנים/ בעלי חזות אירופאית".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חולה על מיעוטים (ל"ת)
    יקיר 26/09/2018 23:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לקוחה מרוצה 26/09/2018 22:04
    הגב לתגובה זו
    מדהיםםםם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.