ארטימדיה משיקה רשת פרימיום לווידאו בעמוד ראשי באתרים
רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו משיקה כלי וידאו דיספליי במיקומי פרימיום בראשי העמודים באתרי התוכן שעמם היא עובדת. במהלך השבוע האחרון, חברת בזק הייתה הראשונה לעלות עם קמפיין שעשה שימוש בכלי החדש. במקבל, החברה גם הודיעה על הארכה נוספת של הסכם רכישת המדיה עם אתר וואלה לשנים הבאות.
בארטימדיה מסבירים, כי "הרחבת תמהיל המוצרים גם לכלי דיספליי גדולים, מאפשרת להציע למפרסמים לתכנן מסע לקוח מקיף ואפקטיבי - Total Video Strategy - שבאמצעותו ניתן לתכנן את התקשור לגולש על פי אינטראקציות שכבר ביצע עם הקמפיין, כל זה באמצעות מערכת קניה פרוגרמטית המבוססת על כלי ואתרי פרימיום בלבד, אשר נעשית על בסיס דאטה של עשרות האתרים החברים ברשת ארטימדיה".
"היכולת להקים קמפיין בו כלי הפרסום מסונכרנים אחד לשני ומגישים לגולש סיפור שמותאם לו, לוקחת אותנו צעד קדימה בהגשמת החזון לטובת המפרסמים והפאבלישרים כאחד - ריכוז של תכנון וקניה של מדיה דיגיטלית במקום אחד ועל תכנים איכותיים בלבד". כך לדברי גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה.
עוד אומר תורג'מן, כי "הסנכרון בא לידי ביטוי כך שניתן לנצלו לשם הגדלת הריץ' לקמפיין מסוים - הגשת וידאו בדיספליי לקהל אשר לא נחשף אליו בתכני וידאו או העמקת מסרים או תזכורות לגולשים, אשר נחשפו לקמפיין הווידאו ובהמשך תוגש להם תזכורת או הצעה בכלי הדיספליי. מגוון האפשרויות לתכנון הקמפיין הוא אינסופי וניתן להתאמה לפי צרכי המפרסם והקמפיין".
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של חברת בזק: "כחברה שחרטה על דגלה חדשנות וקדמה כערך עליון, שמחנו מאוד על ההזדמנות לעשות שימוש ראשון ביכולות הדיספליי של ארטימדיה. באמצעות השימוש בכלי הצלחנו לייצר נוכחות ואימפקט גדולים ולהגיע בתוך זמן קצר לריץ' מקסימאלי לקמפיין ולתכנן אותו בצורה מחושבת".
- 2.גיא ש 10/10/2018 18:19הגב לתגובה זולפחות הם מבינים משהו בחברה בלאי כמו ארטיוואלה, אם יפרסמו בפייסבוק יראו את זה
- 1.דני 07/09/2018 11:45הגב לתגובה זוחברה של רמאים

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.