ארטימדיה משיקה רשת פרימיום לווידאו בעמוד ראשי באתרים
רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו משיקה כלי וידאו דיספליי במיקומי פרימיום בראשי העמודים באתרי התוכן שעמם היא עובדת. במהלך השבוע האחרון, חברת בזק הייתה הראשונה לעלות עם קמפיין שעשה שימוש בכלי החדש. במקבל, החברה גם הודיעה על הארכה נוספת של הסכם רכישת המדיה עם אתר וואלה לשנים הבאות.
בארטימדיה מסבירים, כי "הרחבת תמהיל המוצרים גם לכלי דיספליי גדולים, מאפשרת להציע למפרסמים לתכנן מסע לקוח מקיף ואפקטיבי - Total Video Strategy - שבאמצעותו ניתן לתכנן את התקשור לגולש על פי אינטראקציות שכבר ביצע עם הקמפיין, כל זה באמצעות מערכת קניה פרוגרמטית המבוססת על כלי ואתרי פרימיום בלבד, אשר נעשית על בסיס דאטה של עשרות האתרים החברים ברשת ארטימדיה".
"היכולת להקים קמפיין בו כלי הפרסום מסונכרנים אחד לשני ומגישים לגולש סיפור שמותאם לו, לוקחת אותנו צעד קדימה בהגשמת החזון לטובת המפרסמים והפאבלישרים כאחד - ריכוז של תכנון וקניה של מדיה דיגיטלית במקום אחד ועל תכנים איכותיים בלבד". כך לדברי גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה.
עוד אומר תורג'מן, כי "הסנכרון בא לידי ביטוי כך שניתן לנצלו לשם הגדלת הריץ' לקמפיין מסוים - הגשת וידאו בדיספליי לקהל אשר לא נחשף אליו בתכני וידאו או העמקת מסרים או תזכורות לגולשים, אשר נחשפו לקמפיין הווידאו ובהמשך תוגש להם תזכורת או הצעה בכלי הדיספליי. מגוון האפשרויות לתכנון הקמפיין הוא אינסופי וניתן להתאמה לפי צרכי המפרסם והקמפיין".
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של חברת בזק: "כחברה שחרטה על דגלה חדשנות וקדמה כערך עליון, שמחנו מאוד על ההזדמנות לעשות שימוש ראשון ביכולות הדיספליי של ארטימדיה. באמצעות השימוש בכלי הצלחנו לייצר נוכחות ואימפקט גדולים ולהגיע בתוך זמן קצר לריץ' מקסימאלי לקמפיין ולתכנן אותו בצורה מחושבת".
- 2.גיא ש 10/10/2018 18:19הגב לתגובה זולפחות הם מבינים משהו בחברה בלאי כמו ארטיוואלה, אם יפרסמו בפייסבוק יראו את זה
- 1.דני 07/09/2018 11:45הגב לתגובה זוחברה של רמאים
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
