צילום: מסך
TV
מכינים את הקרקע לחומת התשלום: צפו בפרסומות של המרקר
2 סרטונים של מנצ' יניעו את הקמפיין התדמיתי שיעלה הערב בערוץ עשר, שאמור להכשיר את הלבבות לקראת המעבר לתשלום עבור תכני הדיגיטל של TheMarker
הערב (יום א') יעלה קמפיין תדמיתי של TheMarker בערוץ עשר, לקראת המעבר לחומת תשלום בשבועות הקרובים. על הקמפיין חתום משרד הפרסום מנצ', והוא כולל בשלב זה 2 סרטונים תחת הססמה "עובדים רק בשבילך". בשלב הבא יעלה גם קמפיין מכירתי, כאשר בקבוצה יהיו סגורים סופית על מחיר דמי המנוי, וישיקו את מהלך חומת התשלום, עליו פורסם מוקדם יותר גם באייס.
- 6.אני מוכן לשלם ברגע שיחסלו תוכן ממומן ואינטרסים פוליטיים (ל"ת)תשלום עבור סחורה נטו 24/04/2018 09:14הגב לתגובה זו
- 5.דנית 23/04/2018 12:31הגב לתגובה זואך לשלם על אתר שרוב הכתבות בו נגועות בסוציאליזם רדיקלי.... בימים שגיא רולניק היה עורך דה מרקר והוא נלחם נגד הוועדים החזקים זה בהחלט היה שווה. אך מאז שרומלניק חטף סתירה משוקן כבר אין טעם אא"כ יעלו את הרמה וישימו את הפוליטיקה בצד....
- 4.מרגלית 23/04/2018 11:02הגב לתגובה זוטוב... אחלה פרסומות
- 3.מצחיק (ל"ת)זה לא 23/04/2018 10:46הגב לתגובה זו
- 2.ניר 22/04/2018 19:38הגב לתגובה זולהעלות כזה דבר?
- 1.אויש זה מעולה (ל"ת)לימור 22/04/2018 18:34הגב לתגובה זו
- נו? אז נירשמים לימור? (ל"ת)שוקן 23/04/2018 14:38הגב לתגובה זו