TheMarker קמפיין מנצ'
צילום: מסך
TV

מכינים את הקרקע לחומת התשלום: צפו בפרסומות של המרקר

2 סרטונים של מנצ' יניעו את הקמפיין התדמיתי שיעלה הערב בערוץ עשר, שאמור להכשיר את הלבבות לקראת המעבר לתשלום עבור תכני הדיגיטל של TheMarker
אלכסנדר כץ | (7)

הערב (יום א') יעלה קמפיין תדמיתי של TheMarker בערוץ עשר, לקראת המעבר לחומת תשלום בשבועות הקרובים. על הקמפיין חתום משרד הפרסום מנצ', והוא כולל בשלב זה 2 סרטונים תחת הססמה "עובדים רק בשבילך".   בשלב הבא יעלה גם קמפיין מכירתי, כאשר בקבוצה יהיו סגורים סופית על מחיר דמי המנוי, וישיקו את מהלך חומת התשלום, עליו פורסם מוקדם יותר גם באייס.

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אני מוכן לשלם ברגע שיחסלו תוכן ממומן ואינטרסים פוליטיים (ל"ת)
    תשלום עבור סחורה נטו 24/04/2018 09:14
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    דנית 23/04/2018 12:31
    הגב לתגובה זו
    אך לשלם על אתר שרוב הכתבות בו נגועות בסוציאליזם רדיקלי.... בימים שגיא רולניק היה עורך דה מרקר והוא נלחם נגד הוועדים החזקים זה בהחלט היה שווה. אך מאז שרומלניק חטף סתירה משוקן כבר אין טעם אא"כ יעלו את הרמה וישימו את הפוליטיקה בצד....
  • 4.
    מרגלית 23/04/2018 11:02
    הגב לתגובה זו
    טוב... אחלה פרסומות
  • 3.
    מצחיק (ל"ת)
    זה לא 23/04/2018 10:46
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ניר 22/04/2018 19:38
    הגב לתגובה זו
    להעלות כזה דבר?
  • 1.
    אויש זה מעולה (ל"ת)
    לימור 22/04/2018 18:34
    הגב לתגובה זו
  • נו? אז נירשמים לימור? (ל"ת)
    שוקן 23/04/2018 14:38
    הגב לתגובה זו