הברנז'ה לא מפרגנת, הרגולציה הורגת: מה יהיה עם ערוץ 20?
בעוד 3 חודשים, בעזרת השם, אהפוך לאבא. בשבוע שעבר התחלנו לחפש רכב ובקרוב אנחנו מתכננים גם לעבור דירה, מי יודע, אולי גם לקנות. אני מסתכל על הבטן שלה, שהולכת ותופחת, ואם עד עכשיו שאלנו את עצמנו שאלות בנאליות של הורים לעתיד, כמו איך נתמודד עם שעות השינה או האם הוא ייצא ג'ינג'י, אתמול הכל השתנה.
בשעות הצהריים כינס אותנו בדסק הערוץ שכי פרנץ (מנכ"ל ערוץ 20) והסביר כי ראשי הערוץ הבינו שאין טעם להמשיך "להיאבק בטחנות רוח". כנראה שבאמת אין מילים אחרות שמתארות את הסיטואציה הנוכחית.
כולנו הרגשנו את זרוע הרגולטור, כל אייטם נמדד: האם הוא מורשת, האם לאו? האם ייספר בתוך 75 האחוזים או שמא ב-25 האחוזים האחרים. האם זו ידיעה חדשותית - ואם כן היא נפסלת למסך ועוברת אלינו לאתר או שהיא "אקטואליה". הגבולות הדקים הללו, שיצרו לא פעם עבודה מיותרת ומסורבלת, היוו כנראה פתח למי שרוצה להחליש את פעילות הערוץ.
אם גם משרד התקשורת וגם מועצת הכבלים והלוויין מסכימים שהרגולציה המיושנת לא רלוונטית לחיינו בשנת אוטוטו 2018, למה היא עדיין קיימת? בפועל, אנחנו שומעים קולות שמבטיחים לעזור, לסייע, לקדם, לפעול, אך בפועל - הסחבת עשתה את שלה.
היום, ביום שאחרי, האווירה בערוץ מתוחה. אנשים מתקשים להסתכל אחד לשני בעיניים ובפינות הדסק מסתודדים כתבים, עורכים ומפיקים. אם הייתי מצייר קריקטורה, הייתי מוסיף סימני שאלה סביב ראשיהם.
הגעתי לערוץ 20 לפני כשנתיים וחצי. כחובש כיפה, האמנתי ואני עדיין מאמין שהערוץ הזה מילא חלל ריק. לצופים המסורתיים-דתיים לא הייתה פלטפורמה טלוויזיונית ראויה ועד היום אני שומע את חברי מספרים על היכולת לצפות בטלוויזיה בפורום משפחתי.
אני קורא גם את הביקורות על הערוץ. רובן ברנז'איות ונגועות באינטרסים שלצערי לא נובעות מצפייה, אלא מניסיונות למנוע את הפופולאריות של ערוץ 20. ניסיונות שהתחילו ממש עם העלייה לאוויר, כשהבינו שיש פה פוטנציאל לכלי תקשורת משמעותי. ביקורות אחרות? גם הן קיימות וזה כמובן לגיטימי.
אם אלה מילות הפרידה שלי מחבריי, חשוב שידעו הם והקוראים כולם: ערוץ 20 הוא דוגמא למקום עבודה שהוא "משפחה", בני אדם ואנשי מקצוע מדהימים. שכל יום בו הרגיש שליחות לצד עשייה. ערוץ 20 מורכב בראש ובראשונה מאנשים, אנשים טובים. לא מגיע לנו ללכת הביתה.
- 8.יחסית למניעים העסקיים בשבילם סגרו את רשות השידור,פה לפחות יש אידיאולוגיה. (ל"ת)רינת כהן 22/12/2017 08:16הגב לתגובה זו
- 7.אדם לאדם זאב 21/12/2017 21:37הגב לתגובה זואיך הגורל מתהפך.
- 6.gri 21/12/2017 21:31הגב לתגובה זואתם כמובן יכולים לשדר מורשת. או להגיש בקשה לרישיון שידורים כערוץ מסחרי ולשלם את אותם תשלומים שרשת, קשת ועשר משלמים. אבל אתם רוצים לאכול את העוגה ולא להישאר שמנה. אין איזה דיבר "לא תתבכיין"?
- 5.נועם 20/12/2017 23:40הגב לתגובה זומי שמאיים לסגור את הערוץ הוא הבוס שלך. לא המועצה, לא הרשות, לא השרה ולא ראש הממשלה. *הבוס* *שלך* רוצה לסגור את הערוץ, ולא אף אחד אחר. הספין הזה, כמובן, נועד לגרום לכם להראות כמו קרבנות של המערכת, אבל בפועל מנהלי ערוץ 20 קיבלו את הזכות להקים את הערוץ שלהם תחת תנאים, כל עוד הם מסרבים לעמוד בהם אין שום סיבה לסלחנות, או להתקרבנות..
- גם על ערוץ 10 אמרת את אותו דבר???? (ל"ת)אבי 21/12/2017 09:12הגב לתגובה זו
- נועם 21/12/2017 11:26ופיזר איומים לאוויר. הם ביקשו ארכה של חודש כדי לאשר את העברת הבעלות ואת החזרת החובות שלהם. הפלא ופלא, הם קיבלו את הארכה הזאת. ובוא לא נתבלבל, ערוץ 10 הוא ערוץ ברישיון מסחרי, לא ערוץ ייעודי של המועצה כמו ערוץ 20. שזה משהו שאתם אוהבים לשכוח.
- 4.לכל מי שחשובה לו תקשורת חופשית - אסור שערוץ 20 יסגר (ל"ת)פטריוט 20/12/2017 19:38הגב לתגובה זו
- 3.יוסיאל 20/12/2017 19:33הגב לתגובה זונתחיל בזה שצריך בטלוויזיה ערוץ כמו ערוץ 20. הבעיה שערוץ 20 נכנס דרך עקיצה ורוצה עכשיו שיכשירו לו את הדרך. כמו שערוץ 20 יכנס לביכנס אורטודוכסי ויגיד שהוא פונה לכולם ובהמשך הוא ירצה להשתמש במבנה שלו לצורכים כלליים למה? כי סתם ביכנס זה לא רווחי לו. סגרו את הערוץ ותפתחו מחדש באפיק אחר ולא יעשו לכם כלום
- 2.מקווה שהערוץ המוצלח הזה לא ייסגר-ערוץ יחיד שאפשר לראות ולהנות. (ל"ת)יהל 20/12/2017 19:06הגב לתגובה זו
- 1.מקווה שהערוץ המוצלח הזה לא ייסגר-ערוץ יחיד שאפשר לראות ולהנות. (ל"ת)יהל 20/12/2017 19:05הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
