יניב בנימיני
צילום: באדיבות המצולם

הג'וב החדש של יניב בנימיני: מונה לדובר עמותת נט"ל

בנימיני מחליף את מיכל ארליך בעמותת נט"ל שהוקמה בשנת 1998 כדי לטפל באלו שנפגעו מפגיעות טראומה כתוצאה מאירועי טרור או מלחמה
כתבי אייס | (9)

דובר חדש לעמותה לנפגעי טראומה על רקע לאומי: יניב בנימיני מונה לדובר נט"ל והחליף את מיכל ארליך שהחלה לעבוד בגולדפינגר תקשורת. בנימיני, בעל ניסיון בדברור בתחום הפוליטי והאקדמי, משמש בין היתר גם כמרצה לתקשורת וכשדר בתחנת הרדיו Eco99fm.

 

הוא בוגר תואר ראשון בתקשורת במכללת עמק יזרעאל ו-2 תארים שניים – במנהל עסקים ותקשורת באוניברסיטת ברצלונה ובמנהיגות פוליטית ציבורית באוניברסיטת תל אביב.

 

עמותת נט"ל הוקמה בשנת 1998 מתוך הצורך לטפל באלו שסבלו מפגיעות טראומה באופן ישיר או עקיף כתוצאה מאירועי טרור או מלחמה. מייסדי העמותה הם ד"ר יוסי הדר ז"ל ויהודית יובל רקנאטי, המשמשת כיו"ר העמותה.

 

בנימיני מסר: "אני שמח על ההזדמנות להשתלב עם צוות נהדר בגוף משמעותי כל כך לחברה הישראלית. נט"ל מהווה בית טיפולי רב מקצועי לנפגעי טראומה על רקע לאומי וקרוביהם לרבות משוחררי צה"ל, נפגעי טרור ובכלל. נשאף יחד לקדם ולהוביל את הטיפול, המניעה, המודעות הציבורית, הנחלת הידע והמחקר, לחיזוק חוסנה של החברה הישראלית".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    הדסה 02/11/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה רבה!
  • 7.
    בהצלחה יניב בטוח שתעשה עבודה מצוינת (ל"ת)
    ערן יואלס 15/10/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מזל 02/10/2017 20:44
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 5.
    א.טל 02/10/2017 19:43
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה יניב. איש תקשורת מוכשר וראוי ביותר!!
  • 4.
    עידן 02/10/2017 17:43
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה רבה.
  • 3.
    יעל 02/10/2017 16:39
    הגב לתגובה זו
    כמו שאני מכירה את יניב, ייתן את כול כולו לנט"ל. בחירה מעולה. בהצלחה רבה.
  • 2.
    סמי 02/10/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    ממליץ עליו בכל פה
  • 1.
    א.א. 02/10/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    ולמה זה צריך לעניין אותנו?
  • ליאת 02/10/2017 23:47
    הגב לתגובה זו
    תעשה גוגל ומקסימום, תפרגן. לא יקרה כלום.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.