Leaders מייצאת לחו"ל: תפתח נציגויות ב-4 ערים באירופה

פתיחת הסניפים בשיתוף פעולה עם משרדי פרסום מקומיים תאפשר לחברה פעילות בשווקי ספרד, פורטוגל, הולנד, איטליה וסקנדינביה. על פי נתוני Leaders, מחזור שיתוף הפעולה מוערך בכ-5 מיליון דולר
משה בנימין | (1)

סוכנות המשפיענים Leaders בבעלות ערן ניזרי, לשעבר מנכ"ל אלנבי בית קונספטים עושה צעד משמעותי קדימה עם פתחת נציגויות ב-4 ערים באירופה: מילאנו, ברצלונה, קופנהאגן ואמסטרדם.  

מהסניף בברצלונה צפויה Leaders לפעול בשוק הספרדי והפורטוגלי. הסניף בקופנהאגן, יהיה אחראי על כל השוק הסקנדינבי ובאמסטרדם-הולנד. מלבד הנציגות בקופנהגן, כל הנציגויות נפתחו בתוך משרדי פרסום מקומיים, מה שמעניק לחברה חדירה קלה יותר לשוק באמצעות נקודת הפתיחה המחברת את החברה ללקוחות המשרדים. על פי נתוני Leaders, מחזור שיתוף הפעולה מוערך בכ-5 מיליון דולר.

 

מספר המשפיענים המיוצגים בכל מדינה עומד על עשרות אלפים, כאשר באיטליה מייצגים Leaders כ-15,000 אלף בעלי  פרופיל באינסטגרם, בספרד בפורטוגל מספר המיוצגים עומד על כ-10,000 משפיענים ובגזרה הסקנדינבית עומד מספר המיוצגים על כ-13,500 מיוצגים אשר להם מיליוני עוקבים.

"Leaders הציגה בשנה האחרונה צמיחה גדולה בשל השקעות בצד הטכנולוגי של ניהול משפיעני רשת" אומר נזרי מנכ"ל החברה. "הדבר בא לידי ביטוי בביקוש של שוק הפרסום לטכנולוגיה שפיתחנו. תחום הפרסום ברשתות החברתיות מבוסס ברובו על אינטואיציות ותחושות בטן של המפרסמים, פיתחנו את הגוגל של מובילי הדעה ואנו יודעים למפות, לזהות ולאמוד את השפעתם של האנשים הנעקבים ביותר בפייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט, טוויטר ופינטרסט. המערכת שלנו יודעת לזהות מי יהיה כוכב הרשת הבא ולהצמיד אותו למותג הרלוונטי עוד לפני שהמתחרים שלו יצודו אותו". 

 

Leaders הוקמה בשנת 2009 והיא פועלת כסוכנות טכנולוגית המייצגת אלפי משפיעני רשת בארץ ובעולם. בראש הסוכנות עומדים המייסד והמנכ"ל ערן ניזרי ושותפו יונתן עראמי

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מי נגד מי מה זה בכלל? (ל"ת)
    מה נסגר? 31/08/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.