מעברון אורגזמי: דורקס במהלך מובייל שיגרום לנייד לרטוט

לקראת ט"ו באב, שת"פ בין דורקס (רקיט בנקיזר), מקאן ת"א וחברת Mobium הוליד מהלך חדשני שיגרום לניידים לרטוט בזמן פרסומת לטבעת הרטט של מותג הקונדומים 
משה בנימין | (12)

שאלתם את עצמכם פעם איך זה מרגיש כשמשרד פרסום נכנס לכם לנייד, לא במודעה אלא אשכרה גורם למכשיר לרטוט מבלי שיוכל לשלוט על עצמו? אז ככה, מותג הקונדומים ואביזרי המין דורקס (רקיט בנקיזר) יוצא במהלך מובייל חדשני לקראת חג האהבה היהודי החל בט"ו באב באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.

יחד עם מקאן יצא מותג הקונדומים במהלך שיגרום לניידים של הגולשים לרטוט פיזית בזמן מעברון הפרסומת של המותג עבור טבעת הרטט אותה הוא משווק. המהלך נולד באמצעות שיתוף פעולה בין מחלקת הדיגיטל של מקאן תל אביב וחברת הטכנולוגיה Mobium.

 

לדברי מאור חן, מנהל הדיגיטל במקאן תל אביב: "חיפשנו דרך להפוך את חווית המעברונים מחווית push מטרידה לאינטרטיימנט כיפי, וחשוב יותר, קונטקסטואלי למוצר. אלה בדיוק המקומות ששיתוף פעולה בין קריאייטיב טכנולוגיה ומדיה מצליח במיטבו, תודה למוביום שהתאבדו טכנולוגית על הפתרון וגיא וקרן מרקיט על הפתיחות והאומץ".

קרדיטים:

לקוח - רקיט בנקיזר: גיא ינאי, קרן דיק.

מקאן: נדב פרסמן, מאור חן, ניב הרצברג,

רונן קורנברג, עידן קרביץ, עודד לביא,

תום אשל, נטלי זבולונוב.

UMD: נעמי וולפנר, אמיר מימון.

הפקה וטכנולוגיה: Mobium מוביום - נאור סגל, מאור ביטון.

וידאו: דן סגל.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    אונניה 09/08/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה...תפסיקו לאונן על עצמכם....זרת כן הטרדה.. העאלק קמפיין מדהים.....
  • 10.
    רעיון מגניב רק חבל שהמוצר לא מענג כמו הנייד (ל"ת)
    נתי 06/08/2017 22:01
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    רינת 06/08/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    זה המשרד שהכי מתאים לו לעשות פרסומות לסוג לקוח כזה, טוב שעברתם אליו
  • 8.
    קונוטציה שלילית 04/08/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    לא שאני יודע. חבר טוב סיפר לי. אבל ככה בדיוק עובדות הפרסומות הקופצות באתרי פורנו מפורסמים.
  • קונוטציה שלילית? לא בטוח. (ל"ת)
    החבר הטוב 04/08/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הלודיססטית 04/08/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    הבנאדם סוחר מדיה מהמעלה הראשונה - לא מעניין אותו הלקוח. אין לו באמת מושג בדיגיטל ובקריאייטיב
  • 6.
    עידן 04/08/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    מוכרים ללקוחות שלהם שטויות שנראות אולי טוב במצגת. סוחרי מדיה
  • 5.
    חכם ! (ל"ת)
    רן 04/08/2017 08:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חמוד (ל"ת)
    ג׳יזס 03/08/2017 21:49
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    משה 03/08/2017 20:36
    הגב לתגובה זו
    קרן דיק? לא יכול להיות שם מוצלח יותר
  • 2.
    מיכאל 03/08/2017 16:49
    הגב לתגובה זו
    בשביל זה הביאו אותך למקאן? בשביל באנר??? ומה עם התשלום לעובדי אקליפטוס???
  • 1.
    יוסי 03/08/2017 16:39
    הגב לתגובה זו
    אחלה רעיון
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.