מעברון אורגזמי: דורקס במהלך מובייל שיגרום לנייד לרטוט
שאלתם את עצמכם פעם איך זה מרגיש כשמשרד פרסום נכנס לכם לנייד, לא במודעה אלא אשכרה גורם למכשיר לרטוט מבלי שיוכל לשלוט על עצמו? אז ככה, מותג הקונדומים ואביזרי המין דורקס (רקיט בנקיזר) יוצא במהלך מובייל חדשני לקראת חג האהבה היהודי החל בט"ו באב באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.
יחד עם מקאן יצא מותג הקונדומים במהלך שיגרום לניידים של הגולשים לרטוט פיזית בזמן מעברון הפרסומת של המותג עבור טבעת הרטט אותה הוא משווק. המהלך נולד באמצעות שיתוף פעולה בין מחלקת הדיגיטל של מקאן תל אביב וחברת הטכנולוגיה Mobium.
לדברי מאור חן, מנהל הדיגיטל במקאן תל אביב: "חיפשנו דרך להפוך את חווית המעברונים מחווית push מטרידה לאינטרטיימנט כיפי, וחשוב יותר, קונטקסטואלי למוצר. אלה בדיוק המקומות ששיתוף פעולה בין קריאייטיב טכנולוגיה ומדיה מצליח במיטבו, תודה למוביום שהתאבדו טכנולוגית על הפתרון וגיא וקרן מרקיט על הפתיחות והאומץ".
קרדיטים:
לקוח - רקיט בנקיזר: גיא ינאי, קרן דיק.
מקאן: נדב פרסמן, מאור חן, ניב הרצברג,
רונן קורנברג, עידן קרביץ, עודד לביא,
תום אשל, נטלי זבולונוב.
UMD: נעמי וולפנר, אמיר מימון.
הפקה וטכנולוגיה: Mobium מוביום - נאור סגל, מאור ביטון.
וידאו: דן סגל.
- 11.אונניה 09/08/2017 09:29הגב לתגובה זוחבר'ה...תפסיקו לאונן על עצמכם....זרת כן הטרדה.. העאלק קמפיין מדהים.....
- 10.רעיון מגניב רק חבל שהמוצר לא מענג כמו הנייד (ל"ת)נתי 06/08/2017 22:01הגב לתגובה זו
- 9.רינת 06/08/2017 11:17הגב לתגובה זוזה המשרד שהכי מתאים לו לעשות פרסומות לסוג לקוח כזה, טוב שעברתם אליו
- 8.קונוטציה שלילית 04/08/2017 11:28הגב לתגובה זולא שאני יודע. חבר טוב סיפר לי. אבל ככה בדיוק עובדות הפרסומות הקופצות באתרי פורנו מפורסמים.
- קונוטציה שלילית? לא בטוח. (ל"ת)החבר הטוב 04/08/2017 16:21הגב לתגובה זו
- 7.הלודיססטית 04/08/2017 08:39הגב לתגובה זוהבנאדם סוחר מדיה מהמעלה הראשונה - לא מעניין אותו הלקוח. אין לו באמת מושג בדיגיטל ובקריאייטיב
- 6.עידן 04/08/2017 08:39הגב לתגובה זומוכרים ללקוחות שלהם שטויות שנראות אולי טוב במצגת. סוחרי מדיה
- 5.חכם ! (ל"ת)רן 04/08/2017 08:09הגב לתגובה זו
- 4.חמוד (ל"ת)ג׳יזס 03/08/2017 21:49הגב לתגובה זו
- 3.משה 03/08/2017 20:36הגב לתגובה זוקרן דיק? לא יכול להיות שם מוצלח יותר
- 2.מיכאל 03/08/2017 16:49הגב לתגובה זובשביל זה הביאו אותך למקאן? בשביל באנר??? ומה עם התשלום לעובדי אקליפטוס???
- 1.יוסי 03/08/2017 16:39הגב לתגובה זואחלה רעיון
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
