מעברון אורגזמי: דורקס במהלך מובייל שיגרום לנייד לרטוט
שאלתם את עצמכם פעם איך זה מרגיש כשמשרד פרסום נכנס לכם לנייד, לא במודעה אלא אשכרה גורם למכשיר לרטוט מבלי שיוכל לשלוט על עצמו? אז ככה, מותג הקונדומים ואביזרי המין דורקס (רקיט בנקיזר) יוצא במהלך מובייל חדשני לקראת חג האהבה היהודי החל בט"ו באב באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.
יחד עם מקאן יצא מותג הקונדומים במהלך שיגרום לניידים של הגולשים לרטוט פיזית בזמן מעברון הפרסומת של המותג עבור טבעת הרטט אותה הוא משווק. המהלך נולד באמצעות שיתוף פעולה בין מחלקת הדיגיטל של מקאן תל אביב וחברת הטכנולוגיה Mobium.
לדברי מאור חן, מנהל הדיגיטל במקאן תל אביב: "חיפשנו דרך להפוך את חווית המעברונים מחווית push מטרידה לאינטרטיימנט כיפי, וחשוב יותר, קונטקסטואלי למוצר. אלה בדיוק המקומות ששיתוף פעולה בין קריאייטיב טכנולוגיה ומדיה מצליח במיטבו, תודה למוביום שהתאבדו טכנולוגית על הפתרון וגיא וקרן מרקיט על הפתיחות והאומץ".
קרדיטים:
לקוח - רקיט בנקיזר: גיא ינאי, קרן דיק.
מקאן: נדב פרסמן, מאור חן, ניב הרצברג,
רונן קורנברג, עידן קרביץ, עודד לביא,
תום אשל, נטלי זבולונוב.
UMD: נעמי וולפנר, אמיר מימון.
הפקה וטכנולוגיה: Mobium מוביום - נאור סגל, מאור ביטון.
וידאו: דן סגל.
- 11.אונניה 09/08/2017 09:29הגב לתגובה זוחבר'ה...תפסיקו לאונן על עצמכם....זרת כן הטרדה.. העאלק קמפיין מדהים.....
- 10.רעיון מגניב רק חבל שהמוצר לא מענג כמו הנייד (ל"ת)נתי 06/08/2017 22:01הגב לתגובה זו
- 9.רינת 06/08/2017 11:17הגב לתגובה זוזה המשרד שהכי מתאים לו לעשות פרסומות לסוג לקוח כזה, טוב שעברתם אליו
- 8.קונוטציה שלילית 04/08/2017 11:28הגב לתגובה זולא שאני יודע. חבר טוב סיפר לי. אבל ככה בדיוק עובדות הפרסומות הקופצות באתרי פורנו מפורסמים.
- קונוטציה שלילית? לא בטוח. (ל"ת)החבר הטוב 04/08/2017 16:21הגב לתגובה זו
- 7.הלודיססטית 04/08/2017 08:39הגב לתגובה זוהבנאדם סוחר מדיה מהמעלה הראשונה - לא מעניין אותו הלקוח. אין לו באמת מושג בדיגיטל ובקריאייטיב
- 6.עידן 04/08/2017 08:39הגב לתגובה זומוכרים ללקוחות שלהם שטויות שנראות אולי טוב במצגת. סוחרי מדיה
- 5.חכם ! (ל"ת)רן 04/08/2017 08:09הגב לתגובה זו
- 4.חמוד (ל"ת)ג׳יזס 03/08/2017 21:49הגב לתגובה זו
- 3.משה 03/08/2017 20:36הגב לתגובה זוקרן דיק? לא יכול להיות שם מוצלח יותר
- 2.מיכאל 03/08/2017 16:49הגב לתגובה זובשביל זה הביאו אותך למקאן? בשביל באנר??? ומה עם התשלום לעובדי אקליפטוס???
- 1.יוסי 03/08/2017 16:39הגב לתגובה זואחלה רעיון
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
