צפו בנתניהו מוסר לכספי: היורובאסקט בסרטון חדש
ראש הממשלה נתניהו, שרת התרבות והספורט מירי רגב, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, מיקי ברקוביץ', אלופים אולימפיים, אנשי ספורט וידוענים הצטלמו לסרטון מיוחד לקידום טורניר היורובאסקט, אליפות אירופה בכדורסל שמתארחת בישראל לראשונה בהיסטוריה.
"סרטון המסירות" עוקב אחר הכדור הרשמי של היורובאסקט שהגיע לישראל ואותו מקבל ראשון אגדת הכדורסל ברקוביץ', שהיה שותף להישג השיא של נבחרת ישראל - מקום שני באליפות אירופה ב-1979. משם מתחילים מסירות בין אושיות ספורט וידוענים, כשהאחרון למסור את הכדור לקפטן הנבחרת עומרי כספי, הוא ראש הממשלה.
טורניר היורובאסקט, אליפות אירופה בכדורסל לנבחרות מתקיים מדי שנתיים. השנה, לראשונה בהיסטוריה, ישראל תארח את שלב הבתים שיתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. בבית ב' של האליפות, שישוחק בישראל, יתארחו נבחרות איטליה, ליטא, גרמניה, גאורגיה ואוקראינה. ארבע הנבחרות שתסיימנה ראשונות תעלנה לשלב הגמר בטורקיה. המשחקים ייפתחו ב-31 באוגוסט אז ישראל תפגוש את איטליה והבית יסתיים ב-6 לספטמבר.
- האם נתניהו יקבל חנינה מהרצוג? תרחישים וסיכויים
- החוקר בתיקי נתניהו סותר את הפרקליטות - לא היה סיקור אוהד ומה זה בכל היענות חריגה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לקידום היורובאסקט התגייסו גם טל ברודי, פיני גרשון, אריק זאבי, דורון ג'מצ'י, בועז ינאי, נדב הנפלד, שמעון אמסלם, טל בורשטיין, שף אייל שני, תומר שטיינהאור, מאיר טפירו ועוד. על הפקת הסרטון והקראייטיב חתומים אנשי משרד דבי תקשורת, צילום ועריכה של בנוביץ' תקשורת.
כפי שפורסם לאחרונה באייס, מארגני היורובאסקט עלו בקמפיין פרסומי בעלות של כמיליון שקלים בטלוויזיה, ברדיו, אתרי האינטרנט מובילים ושלטי חוצות בתל אביב. על ניהול קמפיין היורובאסקט והשת"פ המסחריים אחראים אסף מור - גל ליבנה (חברת שת"פים), על ניהול קריאיטיב חתומים יונתן סטירין (גליה ויונתן), הבמאי יוני מרדכי והעורך אבישי ליכשטיין.
- 2.ריקוד קסטרו (ל"ת)נויה מגירה 21/07/2017 14:32הגב לתגובה זו
- 1.ברל כצנלסון 20/07/2017 12:34הגב לתגובה זוביבי מלך ישראל לעולם ועד.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
