סיוון כרמון
צילום: עודד קרני
פרסום ראשון

במקביל למכרז: סיוון כרמון מונתה לדוברת הרשות להגבלים

כרמון שתמונה כדוברת על תקן ממלאת מקום מגיעה לתפקיד עם רזומה עשיר שכולל גם את בנק ישראל, משרד האוצר וזכיינית ערוץ 2, קשת
משה בנימין | (6)

ימים ספורים לאחר סיום דרכו של מארק שון, דובר הרשות להגבלים עסקיים, שכבר הספיק למצוא בית חדש, סיוון כרמון מונתה לדוברת הרשות על תקן ממלאת מקום, במקביל למכרז המתנהל על המשרה בימים אלו - כך נודע לאייס.

כזכור, שון עזב במפתיע את תפקידו לאחר כמעט 5 שנים כדובר הרשות. הפרישה תפסה את הרשות ללא דובר, מכיוון שהליך מכרזי לאיתור מחליף רשמי טרם יצא לדרכו. 

כרמון מגיעה לתפקיד עם רזומה עשיר שכולל בין השאר את משרד האוצר בו שימשה כסגנית לדובר, כעוזרת לדובר בנק ישראל וכעוזרת פרלמנטרית בכנסת. בשנת 2013 מונתה כרמון לתפקיד מנהלת קשרי הרגולציה של קשת עד ליוני 2014 אז פרשה ועברה לשמש כיועצת התקשורת של שרת הבריאות יעל גרמן. 

כרמון אישרה את הפרטים לאייס. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אא 15/02/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    שימנו את מי שהם רוצים, אבל למה לעשות מכרז מפוברק אם יש להם מישהו?
  • 3.
    מכירה מקרוב 11/02/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    תותחית על! רשות ההגבלים זכתה
  • 2.
    בועז סטמבלר 09/02/2017 18:51
    הגב לתגובה זו
    כנראה יש סיבה למה היא תמיד ממלאת מקום. מפתיע ששכחו לציין שהייתה ממלאת מקום גם במשרד התרבות והספורט שגם שם לא שרדה משום מה
  • 1.
    מירי רגב 09/02/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    רק לפני כמה חודשים מונתה לממלאת מקום דובר משרד התרבות ועכשיו לממלאת מקום הרשות להגבלים? איך לא שאלתם למה עזבה את מירי רגב
  • מירי רגב 09/02/2017 20:59
    הגב לתגובה זו
    באמת???עבדת עם מירי רגב? בוא נראה אותך שורד...
  • יודע משהו 09/02/2017 18:40
    הגב לתגובה זו
    למה ללכלך
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.