הישג מרשים ללעומק התודעה: זכה במכרז רקיט יחד עם TMF
משרד הפרסום לעומק התודעה פותח את שנת 2017 עם הישג מרשים. המשרד בבעלותם של זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין (המייסדים) יחד עם השותפים ארז מיטל וטל רביב זכה במכרז הדיגיטל של רקיט בנקיזר יחד עם חברת המדיה TMF שבאמצעותה המשרד מבצע את פעילות רכש המדיה.
על המכרז שהתנהל בחודשיים וחצי האחרונים התמודדו לא פחות מ-12 משרדי פרסום, הגדולים בישראל ו-4 חברות מדיה: יוניברסל מקאן, זניט, TMF ויוניון, למעט מדיה קום המטפלת ב'פרוקטר אנד גמבל' שתחתיה פועלים מותגים המתחרים באלו של רקיט בנקיזר.
רקיט בנקיזר נחשבת לאחת המפרסמות הגדולות ביותר בתחום הדיגיטל בישראל. תקציב הפרסום של החברה מוערך ב-10 מיליון שקלים, במחירים ריאליים, בדיגיטל בלבד. בשנת 2015 פעילות הדיגיטל פוצלה בין יוניברסל מקאן ואקליפטוס, ב-2016 כל פעילות הדיגיטל רוכזה בידיה של יוניברסל מקאן. החברה תומכת פרסומית ב-8 מותגים: פיניש, ואניש, שול, דורקס, נורופן, ויט, סטרפסילס וקולון, כאשר הפעילות בגזרת האופליין נמצאת בידיו של משרד הפרסום ענבר מרחב G.
לדברי גיא ינאי, סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר ישראל: "המכרז בחן את היכולות המקצועיות של המשרדים והצוותים המטפלים, בנוסף להצעת המסחרית. לשלב הגמר, בסוף התהליך, הגיעו יוניברסל מקאן ו-TMF עם לעומק התודעה. משרד הפרסום יהיה אמון על חלק הקריאייטיב והרשתות החברתיות ויחד עם TMF הם יהיו הגוף שירכז את כל המדיה והקריאייטיב בגזרת הדיגיטל".
על הסיבות לבחירת לעומק התודעה על פני מקאן אומר ינאי: "לעומק הוא משרד קריאייטיב צעיר ברמות הגבוהות ביותר בארץ. הוא יכול להביא לנו את כל הנדרש ברשתות החברתיות לצד TMF בכל מה שקשור למדיה, קנייה פרוגרמטית, יחד עם חברת OCEAN (גיא שמחון ועומר כהן, מ"ב) ובכך נקבל גוף שנותן לנו את השירותים הטובים ביותר בתחום".
ינאי מוסיף ואומר עוד: "בלעומק יש צוות שיודע איך לעבוד, לנתח, להכיר ולדבר עם הצרכן בצורה מיוחדת, ומעבר לזה יש להם יכולות קריאייטיב גבוהות ויכולת לתת שירות מהיר ואמין ברמה גבוהה מאוד. יש במשרד שילוב של יכולות ורעב ולמרות שהם כבר מעבר לשלב ההוכחות, הם עדיין חדורי מוטיבציה ואנרגיות".
על פעילות הדיגיטל של רקיט בנקיזר אומר ינאי, כי "כל הדיגיטל תפס אצלנו תאוצה בשנתיים האחרונות - התקציבים גדלו משמעותית וחלקם הפכו לדיגיטליים לחלוטין, כגון דורקס, ויט ונורופן ילדים".
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
רוב פעילות הפרסום של רקיט בנקיזר מבוססת על חומרים שמגיעים מחו"ל ועוברים אדפטציה לשוק המקומי. למעט מהלכי תוכן בזירה הדיגיטלית, כגון להקת הבנים של נורופן, באמצעות ענבר מרחב G, גם הפעילות בדיגיטל מבוססת על חומרים מחו"ל, בעיקר חלק הווידאו כאשר היחס עומד על בערך 30% תוצרת מקומית מול 70% לתוצרים שמגיעים מחו"ל.
און גולדשטיין מנכ"ל משותף 'לעומק התודעה' אמר לאייס: "אין גאים מאיתנו על הזכייה בתקציב כה נחשק. אנו מודים לצוות רקיט בנקיזר על האמון ונרגשים לקראת האתגרים המשותפים. לעומק התודעה נבנה כמשרד מוביל דיגיטלית והבחירה בנו בתום הליך ארוך ורב משתתפים היא מתנה גדולה לשנה החדשה".
- 6.צוות רעב, שלא מפחד מעבודה קשה ופורץ דרך. בהצלחה תותחים!!!!!!!!!! (ל"ת)מיכל 05/01/2017 10:45הגב לתגובה זו
- 5.אייל 05/01/2017 09:14הגב לתגובה זועם כל הכבוד ללעומק התודעה, בלי TMF ו-OCEAN לא היה להם סיכוי לקחת את המכרז הזה. שיהיה בהצלחה!
- 4.שכי 05/01/2017 09:03הגב לתגובה זורק בקשה לשליחת מחירון ומצגת חברה במייל. אפילו הצגה פרונטלית לא הייתה. נו באמת... שלא נדבר שלא פורסם תקנון מכרז וקריטריונים ברורים. התנהל כמו שכונה במטרה מאוד ברורה... חבל שמפרסם כה גדול וכביכול ומקצועי מתנהל כך. בכל מקרה המון הצלחה לזוכים!
- שלום 05/01/2017 13:52הגב לתגובה זוזה מה שקורה בדרך כלל
- 3.בבבב 04/01/2017 17:04הגב לתגובה זואין בו כלום
- באמת ? 04/01/2017 19:51הגב לתגובה זואז למה 12משרדים השתתפו בו כולל אתם?
- 2.אלופים!!! 04/01/2017 16:24הגב לתגובה זומלכים!!!שנה הבאה הם בחמישייה הפותחת יחד אתם תראו!!
- 1.חיליק 04/01/2017 16:04הגב לתגובה זובאמת אני שואל, איך משרד שלא ייצר תוצר קריאטיבי אחד פורץ דרך, חדשני, מיוחד זוכה לקרדיט כזה? אשמח לדעתכם.
- אתה קנאי 04/01/2017 16:25הגב לתגובה זוברור שזאת תגובה של בעלים שהתחרה על התקציב, ויודעים גם מי זה....

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.