יהודית באומן
צילום: יח"צ

במינימום השקעה: הסרטון הוויראלי הביא ל'קולון' חשיפה במאות אלפי שקלים

צמד הסלבס-ביזאר הכי טרנדי באזור הגיע ל-1.15 מיליון צפיות תוך זמן קצר עם 4,400 שיתופים. שווי החשיפה לסרטון, כולל ערוצי הטלוויזיה נאמד במאות אלפי שקלים
משה בנימין | (2)

סרטון ויראלי שעלה לפייסבוק ובו אשתו הטרייה של שימי תבורי, יהודית באומן, צילמה את עצמה כשהיא משגרת תחינה נרגשת לבעלה שישוב הביתה, תפס לפני יומיים את כל הכותרות: גיא פינס, חי בלילה, תכנית חסכון, תחנות הרדיו, אתרי האינטרנט וכמעט כל פיד פייסבוק בישראל.

באומן סיפרה בסרטון כי עקבותיו של תבורי נעלמו לאחר שזו ביקשה ממנו לעשות כביסה. היו שהעריכו שמדובר בתעלול מסחרי כלשהו אך זה לא מנע את התפוצה הוויראלית של הסרטון, במספרים שהם ללא ספק מרשימים. צמד הסלבס-ביזאר הכי טרנדי באזור הגיע ל-1.15 מיליון צפיות תוך זמן קצר עם 4,400 שיתופים. שווי החשיפה לסרטון, כולל ערוצי הטלוויזיה נאמד במאות אלפי שקלים ואת הקופה גרפה חברת רקיט בנקיזר במהלך שמאחוריו עומד משרד הפרסום ענבר מרחב G.

 

הסרטון הויראלי של באומן ותבורי הוא חלק ממהלך ההשקה של מותג 'קולון סטריפים' כשבמקביל עלתה לאוויר הפרסומת הרשמית (טובה לא פחות) להשקת המוצר. הרשת חגגה כמובן על הסרטון הוויראלי עם שלל ממים, פוסטים וסרטוני טייק אוף שכללו גם שמות ידועים כגון טל פרידמן חנוך דאום וגילי כהן מ'האח הגדול'.

 

במשרד הפרסום קיוו לתנופה הוויראלית של הסרטון, אך בעצמם לא העריכו שהשיח התקשורתי יגיע לרמה שכזו, כולל "רווח מדיה" בפריים טיים. מנהל הקריאייטיב הראשי של ענבר מרחב G ומנכ"ל משותף בן סבר אמר לאייס: "משום מה, בשנת 2016 ברוב הגדול של בתי האב בישראל, עדיין נשים הן אלה שבאופן מובהק מתעסקות יותר מאשר גברים בכל נושא הכביסה. כוונת המהלך הייתה ליצור שיח סביב המציאות המעוותת הזו ולקרוא לגברים להפסיק להמציא תירוצים ולקחת חלק פעיל יותר במטלות הבית. מהשלב הראשון ידענו שלמהלך יש פוטנציאל תקשורתי גדול ובכל זאת עוצמת הרעש התקשורתי עלתה על כל הציפיות".

 סרטון התשובה שבו תבורי חושף את המהלך

קרדיטים:

המפרסם: קולון (רקיט בנקיזר)

משרד: ענבר מרחב G

מנהל קרייאטיב: משה סייקביץ

קופי: שגיא בטש

ארט: אלחנדרו פלדמן

תקציבאות: אנה ריידמן, הילה גרינברג

סמנכ"ל לקוחות: אורית שצברג

מפיקת משרד: אורלי וילנסקי

מנכ"ל משותף: בן סבר

מנכ"ל משותף: אור גלייכר

לא הפריעו: חן ענבר, ירון מרחב

במאי: רני כרמלי

חברת הפקה: אוג

דיגיטל: נגה לביא

סמנכ״ל דיגיטל: טום קורן

יח״צ: גיא אופק

סמנכ״ל קריאטיב mcm: עילי בר אדם

צלם: מנו קדוש

עורך: יאיר טמיר

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עופרה דוד 23/12/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    א. דיי תפסיקו לעשות בושות לעצמכם אתם מביישים אותכם ואת הילדים שלכם תפסיקו לעשות מעצמכם צחוק. ב. אני אוהבת אותכם באמת את זוג מאושר ויפה אבל מספיק לעשות לאנשים רע תהיו זוג מושלם ויפה לעצמכם לא לאנשים שעושים לכם רע שימו זיין על כולם. ג. אתם זוג מושלם ויפה ויש לכם ילדים בלי עיין רעה שאתם יכולים להתגאות בהם מיוחד בבן אל תבורי על שהצליח להיות זמר טוב ולהוציא שירים יפים ובן אל וסטטיק כל הכבוד לכם.
  • 1.
    אני 29/11/2016 19:39
    הגב לתגובה זו
    זה כלכך רע שזה רע
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.