יהודית באומן
צילום: יח"צ

במינימום השקעה: הסרטון הוויראלי הביא ל'קולון' חשיפה במאות אלפי שקלים

צמד הסלבס-ביזאר הכי טרנדי באזור הגיע ל-1.15 מיליון צפיות תוך זמן קצר עם 4,400 שיתופים. שווי החשיפה לסרטון, כולל ערוצי הטלוויזיה נאמד במאות אלפי שקלים
משה בנימין | (2)

סרטון ויראלי שעלה לפייסבוק ובו אשתו הטרייה של שימי תבורי, יהודית באומן, צילמה את עצמה כשהיא משגרת תחינה נרגשת לבעלה שישוב הביתה, תפס לפני יומיים את כל הכותרות: גיא פינס, חי בלילה, תכנית חסכון, תחנות הרדיו, אתרי האינטרנט וכמעט כל פיד פייסבוק בישראל.

באומן סיפרה בסרטון כי עקבותיו של תבורי נעלמו לאחר שזו ביקשה ממנו לעשות כביסה. היו שהעריכו שמדובר בתעלול מסחרי כלשהו אך זה לא מנע את התפוצה הוויראלית של הסרטון, במספרים שהם ללא ספק מרשימים. צמד הסלבס-ביזאר הכי טרנדי באזור הגיע ל-1.15 מיליון צפיות תוך זמן קצר עם 4,400 שיתופים. שווי החשיפה לסרטון, כולל ערוצי הטלוויזיה נאמד במאות אלפי שקלים ואת הקופה גרפה חברת רקיט בנקיזר במהלך שמאחוריו עומד משרד הפרסום ענבר מרחב G.

 

הסרטון הויראלי של באומן ותבורי הוא חלק ממהלך ההשקה של מותג 'קולון סטריפים' כשבמקביל עלתה לאוויר הפרסומת הרשמית (טובה לא פחות) להשקת המוצר. הרשת חגגה כמובן על הסרטון הוויראלי עם שלל ממים, פוסטים וסרטוני טייק אוף שכללו גם שמות ידועים כגון טל פרידמן חנוך דאום וגילי כהן מ'האח הגדול'.

 

במשרד הפרסום קיוו לתנופה הוויראלית של הסרטון, אך בעצמם לא העריכו שהשיח התקשורתי יגיע לרמה שכזו, כולל "רווח מדיה" בפריים טיים. מנהל הקריאייטיב הראשי של ענבר מרחב G ומנכ"ל משותף בן סבר אמר לאייס: "משום מה, בשנת 2016 ברוב הגדול של בתי האב בישראל, עדיין נשים הן אלה שבאופן מובהק מתעסקות יותר מאשר גברים בכל נושא הכביסה. כוונת המהלך הייתה ליצור שיח סביב המציאות המעוותת הזו ולקרוא לגברים להפסיק להמציא תירוצים ולקחת חלק פעיל יותר במטלות הבית. מהשלב הראשון ידענו שלמהלך יש פוטנציאל תקשורתי גדול ובכל זאת עוצמת הרעש התקשורתי עלתה על כל הציפיות".

 סרטון התשובה שבו תבורי חושף את המהלך

קרדיטים:

המפרסם: קולון (רקיט בנקיזר)

משרד: ענבר מרחב G

מנהל קרייאטיב: משה סייקביץ

קופי: שגיא בטש

ארט: אלחנדרו פלדמן

תקציבאות: אנה ריידמן, הילה גרינברג

סמנכ"ל לקוחות: אורית שצברג

מפיקת משרד: אורלי וילנסקי

מנכ"ל משותף: בן סבר

מנכ"ל משותף: אור גלייכר

לא הפריעו: חן ענבר, ירון מרחב

במאי: רני כרמלי

חברת הפקה: אוג

דיגיטל: נגה לביא

סמנכ״ל דיגיטל: טום קורן

יח״צ: גיא אופק

סמנכ״ל קריאטיב mcm: עילי בר אדם

צלם: מנו קדוש

עורך: יאיר טמיר

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עופרה דוד 23/12/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    א. דיי תפסיקו לעשות בושות לעצמכם אתם מביישים אותכם ואת הילדים שלכם תפסיקו לעשות מעצמכם צחוק. ב. אני אוהבת אותכם באמת את זוג מאושר ויפה אבל מספיק לעשות לאנשים רע תהיו זוג מושלם ויפה לעצמכם לא לאנשים שעושים לכם רע שימו זיין על כולם. ג. אתם זוג מושלם ויפה ויש לכם ילדים בלי עיין רעה שאתם יכולים להתגאות בהם מיוחד בבן אל תבורי על שהצליח להיות זמר טוב ולהוציא שירים יפים ובן אל וסטטיק כל הכבוד לכם.
  • 1.
    אני 29/11/2016 19:39
    הגב לתגובה זו
    זה כלכך רע שזה רע
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.