צפו: הנה קמפיין הרכב הראשון של הצלמת אנני לייבוביץ'
אנני לייבוביץ', הצלמת הפעילה המפורסמת בעולם, הספיקה לראות דרך עדשת המצלמה שלה את האנשים המפורסמים ביותר, ממנהיגי העולם ועד לכוכבי הקולנוע והזמרים הכי מוכרים. בעברה היא שימשה בעברה כצלמת הראשית של המגזין רולינג סטונס, טיפחה קריירה עשירה בעולם הפרסום והובילה פרויקטים רבים עבור המפרסמים הגדולים בארה"ב.
לייבוביץ' צילמה קמפיינים עבור מותגי על כגון פראדה, BVLGARY, לואי ויטון, נייק, רוברטו קוואלי ועוד. עם זאת, קטגוריית פרסום אחת שבה לייבוביץ' מעולם לא התנסתה היא שוק הרכב, וכמובן, תמיד יש פעם ראשונה. ההזדמנות הזו הגיעה לאחרונה עם הצעה מהמותג האמריקאי לינקולן ששכר את לייבוביץ' עבור קמפיין המודעות האחרון שלו.
סיפור המסגרת שמלווה את קמפיין הוא מסע בדרכים - 'רואד טריפ' של חבורת אנשי קריאייטיב מתחומים שונים, גברים ונשים, בסביבת גילאים שנעה בין 30 ל-40 מברוקלין לצפון מדינת ניו יורק. האנשים המצולמים בקמפיין אינם דוגמנים אלא בעלי מקצוע שעוסקים בתחומם.
מאחורי הקלעים עם לייבוביץ'
- 1.עורך 19/10/2016 11:41הגב לתגובה זויכול להיות שבקומניקט המקורי באנגלית זה היה נשמע הגיוני, אבל התרגום מאבד את זה.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.