אילה חסון ערוץ 10 שישי
צילום: מסך: 'חדשות 10'
רייטינג

מעל 23% לסרט של אסי עזר; אילה חסון עם שיא של כשנה

הסרט של עזר אמש רשם נתון נאה, בסוף שבוע שאופיין בלא מעט שידורים חוזרים. ביום ו': 'שישי' עם 10.3%, רק 4.5 נק' פחות מ'אולפן שישי'. ביום ה': 13.2% למשחק הנבחרת
אלכסנדר כץ | (2)

סרטו של אסי עזר 'הוא גם האלוהים שלי' ששודר אמש מיד לאחר מגזין חדשות השבת של ערוץ 2, הניב 23.3% עם 663 אלף צופים – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

מנגד, 2 פרקים בשידור חזור של 'חברות' (ערוץ 10) קיבלו 7.2% ו-7%. התכנית הסטנדאפיסטים (קשת, ערוץ 2) רשמה 21.6%. 'שם משתמש' (ערוץ 10) ניפק 4.5% ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 4.6%. 

 

בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) קיבלה 22.3%, מול 8.7% ל'המגזין' (ערוץ 10). בערוץ 1 יכולים להיות מרוצים מנתוני הצפייה של מגזיני החדשות. 'חדשות השבת' קיבלה 5.7% ואחריה 'רואים עולם' עם 6.3%.

  

 

יום ו'

 

 

שידור חוזר של 2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) ניפק 14.6% ו-16.1%, ולאחר מכן שידור חוזר של 'מועדון לילה' (קשת, ערוץ 2) עם 12%. מנגד, לקט של שי בשידור (ערוץ 10) ניפק 7.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 9.9%, מול 6.3% ל'שישי – סיכום שבוע' (ערוץ 10).

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 14.8%, אבל הזרקור מאיר דווקא על 'שישי' (ערוץ 10) שרשמה 10.3%, שיא לתכנית מאז חודש דצמבר 2015. מהדורת 'יומן' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.5%.

 

 

יום ה'

 

 

מופע הליפסינק עבור ארגון לתת (קשת, ערוץ 2) הסתפק ב-17%, ונפגע ממשחק הנבחרת נגד מקדוניה (ערוץ 1) שניפק 13.2% וניצחון דחוק לישראלים. בערוץ 10 תראו מי שואל קיבלה 7%, ושידור חוזר של 'רפי רשף אינטימי' עם 6%.

 

שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשם 9.3%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) ניפקה 7.1%, לקט של 'הצינור' (ערוץ 10) זכה ב-6.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.5%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם נתון גבוה יחסית של 14.9%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשם 6.7%. לפני כולם עם שרון גל' (ערוץ 20) קיבלה 1.1%. מיד אחרי גל, ב-19:25 שודר משחקה של הנבחרת הצעירה מול יוון (ערוץ 20) שהניב 2% נאים מאד.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.2 מול 10.7% ל'חדשות 10', ו-4.1% ל'מבט' (ערוץ 1).

 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הציבור נוטש את ערוצי החארטה בהמוניו. הבינו את השקר (ל"ת)
    אומללות 12/10/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משיח 09/10/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    מיילא הומו אבל על מה הגאווה הגדולה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.