מעל 23% לסרט של אסי עזר; אילה חסון עם שיא של כשנה
סרטו של אסי עזר 'הוא גם האלוהים שלי' ששודר אמש מיד לאחר מגזין חדשות השבת של ערוץ 2, הניב 23.3% עם 663 אלף צופים – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
מנגד, 2 פרקים בשידור חזור של 'חברות' (ערוץ 10) קיבלו 7.2% ו-7%. התכנית הסטנדאפיסטים (קשת, ערוץ 2) רשמה 21.6%. 'שם משתמש' (ערוץ 10) ניפק 4.5% ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 4.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) קיבלה 22.3%, מול 8.7% ל'המגזין' (ערוץ 10). בערוץ 1 יכולים להיות מרוצים מנתוני הצפייה של מגזיני החדשות. 'חדשות השבת' קיבלה 5.7% ואחריה 'רואים עולם' עם 6.3%.
יום ו'
שידור חוזר של 2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) ניפק 14.6% ו-16.1%, ולאחר מכן שידור חוזר של 'מועדון לילה' (קשת, ערוץ 2) עם 12%. מנגד, לקט של שי בשידור (ערוץ 10) ניפק 7.7%.
- סוף שבוע בסימן "עלות השחר": זינוק בצפייה במשדרי החדשות
- כשלא סופרים את הצופים: על שיכרון הכוח של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 9.9%, מול 6.3% ל'שישי – סיכום שבוע' (ערוץ 10).
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 14.8%, אבל הזרקור מאיר דווקא על 'שישי' (ערוץ 10) שרשמה 10.3%, שיא לתכנית מאז חודש דצמבר 2015. מהדורת 'יומן' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.5%.
יום ה'
מופע הליפסינק עבור ארגון לתת (קשת, ערוץ 2) הסתפק ב-17%, ונפגע ממשחק הנבחרת נגד מקדוניה (ערוץ 1) שניפק 13.2% וניצחון דחוק לישראלים. בערוץ 10 תראו מי שואל קיבלה 7%, ושידור חוזר של 'רפי רשף אינטימי' עם 6%.
שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשם 9.3%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) ניפקה 7.1%, לקט של 'הצינור' (ערוץ 10) זכה ב-6.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.5%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם נתון גבוה יחסית של 14.9%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשם 6.7%. לפני כולם עם שרון גל' (ערוץ 20) קיבלה 1.1%. מיד אחרי גל, ב-19:25 שודר משחקה של הנבחרת הצעירה מול יוון (ערוץ 20) שהניב 2% נאים מאד.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.2 מול 10.7% ל'חדשות 10', ו-4.1% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 2.הציבור נוטש את ערוצי החארטה בהמוניו. הבינו את השקר (ל"ת)אומללות 12/10/2016 17:50הגב לתגובה זו
- 1.משיח 09/10/2016 22:11הגב לתגובה זומיילא הומו אבל על מה הגאווה הגדולה

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
