מעל 23% לסרט של אסי עזר; אילה חסון עם שיא של כשנה
סרטו של אסי עזר 'הוא גם האלוהים שלי' ששודר אמש מיד לאחר מגזין חדשות השבת של ערוץ 2, הניב 23.3% עם 663 אלף צופים – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
מנגד, 2 פרקים בשידור חזור של 'חברות' (ערוץ 10) קיבלו 7.2% ו-7%. התכנית הסטנדאפיסטים (קשת, ערוץ 2) רשמה 21.6%. 'שם משתמש' (ערוץ 10) ניפק 4.5% ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 4.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) קיבלה 22.3%, מול 8.7% ל'המגזין' (ערוץ 10). בערוץ 1 יכולים להיות מרוצים מנתוני הצפייה של מגזיני החדשות. 'חדשות השבת' קיבלה 5.7% ואחריה 'רואים עולם' עם 6.3%.
יום ו'
שידור חוזר של 2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) ניפק 14.6% ו-16.1%, ולאחר מכן שידור חוזר של 'מועדון לילה' (קשת, ערוץ 2) עם 12%. מנגד, לקט של שי בשידור (ערוץ 10) ניפק 7.7%.
- סוף שבוע בסימן "עלות השחר": זינוק בצפייה במשדרי החדשות
- כשלא סופרים את הצופים: על שיכרון הכוח של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 9.9%, מול 6.3% ל'שישי – סיכום שבוע' (ערוץ 10).
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 14.8%, אבל הזרקור מאיר דווקא על 'שישי' (ערוץ 10) שרשמה 10.3%, שיא לתכנית מאז חודש דצמבר 2015. מהדורת 'יומן' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.5%.
יום ה'
מופע הליפסינק עבור ארגון לתת (קשת, ערוץ 2) הסתפק ב-17%, ונפגע ממשחק הנבחרת נגד מקדוניה (ערוץ 1) שניפק 13.2% וניצחון דחוק לישראלים. בערוץ 10 תראו מי שואל קיבלה 7%, ושידור חוזר של 'רפי רשף אינטימי' עם 6%.
שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשם 9.3%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) ניפקה 7.1%, לקט של 'הצינור' (ערוץ 10) זכה ב-6.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 5%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.5%.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם נתון גבוה יחסית של 14.9%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשם 6.7%. לפני כולם עם שרון גל' (ערוץ 20) קיבלה 1.1%. מיד אחרי גל, ב-19:25 שודר משחקה של הנבחרת הצעירה מול יוון (ערוץ 20) שהניב 2% נאים מאד.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.2 מול 10.7% ל'חדשות 10', ו-4.1% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 2.הציבור נוטש את ערוצי החארטה בהמוניו. הבינו את השקר (ל"ת)אומללות 12/10/2016 17:50הגב לתגובה זו
- 1.משיח 09/10/2016 22:11הגב לתגובה זומיילא הומו אבל על מה הגאווה הגדולה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.