גלברט כהנא
צילום: פנימי

באמצעות גלברט-כהנא: ענקית הייעוץ מתבססת בארץ

אחרי ש-FTI Consulting האמריקאית חתמה עם 'גלברט כהנא' על הסכם שת"פ לפני 7 שנים, החליטה הענקית האמריקאית להגדיר את המשרד הישראלי כ"שותף זהב" בטריטוריה המקומית
אלכסנדר כץ | (2)

ענקית הייעוץ התקשורתי האמריקאית FTI Consulting מעמיקה את חדירתה לישראל. לאייס נודע כי החברה בחרה כשותף מקומי את משרד גלברט-כהנא קשרי משקיעים ויחסי ציבור במעמד של שותפות זהב. למעשה מדובר בהרחבה משמעותית של הקשר בין 2 החברות, שחתמו כבר ב-2009 על הסכם לשיתוף פעולה ביניהן.   כעת גדל שיתוף הפעולה, גם כחלק מהחלטתה של FTI על הקמת מערך של חברות זהב, באזורים בהם מזהה FTI חשיבות אסטרטגית להרחבת פעילותה, הודיעה החברה כי 14 חברות ברחבי העולם נבחרו להוות את חזית מערך חברות הזהב של FTI בעולם, ובהן חברת גלברט-כהנא הישראלית.   חברת FTI נמנית על 15 גופי הייעוץ התקשורתי הגדולים בעולם במונחי הכנסות. היא נסחרת בנסד"ק, ומספקת שירותי ייעוץ תקשורתי ועסקי ליותר מ-700 לקוחות וביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, באמצעות 28 משרדים. החברה מעסיקה יותר מ-4,600 עובדים המספקים ייעוץ אסטרטגי, תקשורתי, ייעוץ חקיקתי, עזרה במיזוגים ורכישות וניהול מוניטין.   גלברט-כהנא מספקת שירותים ליותר מ-100 חברות ציבוריות בישראל וכן עובדת על בסיס קבוע עם חברות פרטיות. לחברה 32 עובדים ופעילות קשרי משקיעים ויחסי ציבור בישראל ובעולם.   זאב גלברט, מנכ"ל משותף ב'גלברט-כהנא', אישר את הפרטים ואמר כי "אנו גאים מאוד על היבחרנו כשותף במעמד זהב על ידי חברה בינלאומית כ-FTI, הנחשבת למובילה עולמית בתחום הייעוץ התקשורתי והעסקי. אנו מודים ל-FTI על האמון שניתן בנו ובעיקר על שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים, המהווה עבורנו תרומה מקצועית רבת ערך". עמנואל כהנא, מנכ"ל משותף בחברה, הוסיף: "הבחירה ב'גלברט כהנא' במעמד של שותף זהב עשויה להוות עדות נוספת לחשיבות האסטרטגית ההולכת וגדלה של כלכלת ישראל והשוק העסקי בישראל בראייה גלובאלית. כמי שמייצגים חברות ישראליות מהמובילות במשק אנו רואים בכך הכרה בינלאומית חשובה ובטוחים כי שיתוף פעולה זה ימשיך ויניב ללקוחותינו הצלחות".                אדוארד ג' ריילי, מנכ"ל הפעילות הגלובאלית במגזר התקשורת האסטרטגית של FTI Consulting, אמר: "בעוד הלקוחות שלנו ברחבי העולם ממשיכים להביע עניין בשירותי ייעוץ גלובאלי, אנו נוקטים צעדים במטרה להבטיח שילוב מנצח של מוניטין תאגידי, תקשורת עסקית ומדיניות ציבורית בקרב לקוחותינו והחברות ברשת העסקית שלנו".   

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נוח 25/09/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    בתור עובד לשעבר אני יכול להעיד שמעולם לא החזיקו יותר מ 36 לקוחות ברגע נתון
  • יוני 27/09/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    בכל מקרה מנסיוני מדובר בחברה הכי מקצועית בתחום בארץ.