אמיר חצרוני
צילום: יח"צ
TV

אמיר חצרוני לוהט: 2 קמפיינים חדשים ל"פרופסור המטורף"

קמפיין לוועד למלחמה באיידס בהתנדבות וקמפיין לפרויקט נדל"ני בהתנחלות 'מגדלים' עליו הוא אומר "כל שקל שהולך מהכיס של המתנחלים לכיס שלי הוא שקל קדוש" 
משה בנימין | (3)

פרופ' אמיר חצרוני, אחת הדמויות הצבעוניות והפרובוקטיביות בישראל ומי שהצליח לפגוע בכל קהילה ועדה ללא הבדלי דת גזע ומין הוא כבר מזמן כוכב תקשורת ויראלי וחביב הרשתות החברתיות שצמאות למוצא פיו. לאחרונה חצרוני מתחיל לקצור את פירות התהילה שלו כשהוא ממנף את עצמו ל-2 קמפיינים פרסומיים במקביל - לוועד למלחמה באיידס ולפרויקט נדל"ני של ההתנחלות מגדלים ליד צומת תפוח.

הקמפיין של הוועד למלחמה באיידס, מאחוריו עומד משרד הפרסום אדלר חומסקי, ממשיך את הקו המופרך וההומוריסטי של הוועד, ומי כמו חצרוני משתלב היטב במסרים הזויים וקיצוניים. הרעיון המרכזי של הקמפיין מבהיר עד כמה נמוך הסיכוי להידבק מאיידס במקרה של קיום יחסי מין עם נשאים שנמצאים תחת טיפול תרופתי קבוע. המסר מוצג באמצעות מצבים עם סבירות נמוכה בעליל כגון מינויו של חצרוני לנשיא המדינה, חייזרים בחאפלה מזרחית, מעצר של אזרח על קניית פומלית וזכייה של דורון מירן באירוויזיון.

 

להבדיל ממקרים אחרים, בקמפיין של הוועד למלחמה באיידס, חצרוני הסכים להשתתף בחינם, במתכונת של פרו-בונו ללא עלות. במשרד הפרסום מספרים שחצרוני "אהב את הרעיון". 

בקמפיין השני, חצרוני מוכיח שתמורת הסכום המתאים הוא לא יסרב לאף הצעה, אפילו ממי שמותקפים על ידו ללא הרף - ציבור המתנחלים. חצרוני מככב בקמפיין של ההתנחלות מגדלים ליד צומת תפוח, במתכונת של סרטון רשת המקודם בפייסבוק. "הפרופסור המטורף" נוסע לבקר בהתנחלות, מתרשם מהפרויקט הנדל"ני שנבנה שם, מתווכח עם מזכ"ל היישוב ועוד, כשברקע כמובן נצפה הפרויקט הנבנה והנוף מסביב. מאחורי הקמפיין עומדים משרד הפרסום טרילוגי ואסף וול. התשלום שקיבל חצרוני עבור הקמפיין נותר חסוי בהסכם שנחתם בין הצדדים. 

 

חצרוני העלה את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו (עוד ערוץ ויראלי מעולה להפצת התכנים) וציין בפוסט המצורף כי, "יש מי שמופתעים שהפכתי לפרזנטור של ההתנחלות מגדלים ליד צומת תפוח - בירת הצעירים של השומרון. אני ממש לא מופתע. ראשית, כל שקל שהולך מהכיס של המתנחלים לכיס שלי הוא שקל קדוש. שנית, עם קצת מזל רע - בהתחשב בכמות הפיגועים בשטחים - קיים סיכוי טוב שככל שיגורו יותר מתנחלים יהודים בלב השומרון המאזן הדמוגרפי בתוך הקו הירוק ישתנה לטובה, והימין כבר לא ינצח בבחירות...".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

"....חוץ מזה - בכל השוואה בין מגדלים למושב הוילות הציוני שאני גר בו כעת כרמי יוסף - מגדלים לוקחת בהליכה. במגדלים יש קונצרטים של אריאל זילבר בחינם, בזמן שבכרמי יוסף משלמים על הופעה של הגרובטרון. בכרמי יוסף - אחוז הסרבנים שואף לאפס, ובמגדלים בטוח יש איזה גיבור צעיר שמסרב לשרת את הכיבוש. אמנם גם במגדלים, לצערי, קשירת חצוצרות לא נכנסה עדיין חזק לאופנה, אבל שרצים בכמות של כרמי יוסף יש רק בבני ברק ובפזורה הבדואית. והכי חשוב - במגדלים השכנים אוהבים כלבים בכלל ואת זכריה ההאסקי בפרט. לכן, אני גאה בקמפיין שעשיתי למגדלים. אני קורא לכל מי שאין לו גרוש בבנק וגם לא דרכון זר, ולא אכפת לו למות מפיגוע, לעבור לגור במגדלים".

בשיחה עם אייס, חצרוני מספר על הכמות הרבה של הקמפיינים המתגלגלים לפתחו: "הייתי אמור לעשות את הקמפיין שעשה בסוף יריב אופנהיימר אבל זה נפל כי דרשתי תשלום מספי שקד. אמרתי לו 'סורי, אני לא עובד בחינם' כמו שאמר עו"ד יורם שפטל, לא בשביל יהודי מפ"ת ולא בשביל גוי מאוקראינה".

"למרות הקמפיין - לא הייתי שוכב עם נשאית איידס"

בנוסף מספר חצרוני על תכנית טלוויזיה שצילם לצד חנוך דאום וצפויה לעלות בתקופת החגים ב-HOT. עוד הוא חושף כי באדלר חומסקי ("אוהבים אותי במשרד הזה") הציעו לו להשתתף בסרט הפרסומת של בזק - טיסת השוקולד - שבו השתתפו גידי גוב, יוסי ביילין וגיל חובב. לדבריו "זה נפל מ-2 סיבות, גם כי הייתי בחו"ל וגם כי להיות לצד גוב שהוא טאלנט גדול ממני זה בסדר, אבל אני לא מוכן להיות סייד קיק של אף אחד אחר".

הצעות נוספות שזרמו לכיוונו של חצרוני הגיעו מיבואן של מותג קונדומים חדש שצפוי להיכנס לארץ כשחצרוני צפוי לשמש כפרזנטור, וכבר הביע נכונות לעשות זאת. עם זאת, אפילו לחצרוני יש קווים אדומים. לדבריו "אני לעולם לא אפרסם מה שקשור בבשר ודגים, כמו מוצרי אדום-אדום למשל, בשום תנאי". מבחינתו, אין לו בעיה מוסרית להשתתף בקמפיין שמעודד התיישבות בשטחים כי הבנייה שם "תתקיים איתי ובלעדיי". עם זאת הוא מסייג ואומר כי "אם תהיה הצבעה במשאל עם על הנושא, ברור שאני אצביע בעד פינוי ההתנחלות".

אם יש משהו שנוטה לסבך את חצרוני בלא מעט פרשיות, זה הצורך הבלתי נשלט שלו להגיד מה שהוא חושב, על כל נושא ובדרך הישירה והישרה ביותר. כך למשל הוא מעיד על עצמו שהוא לא יאמר באף קמפיין משהו שנוגד את השקפתו הפוליטית: "אני לא אגיד שהתיישבות בשטחים מקדמת את השלום ולמרות שהשתתפתי בקמפיין של הוועד למלחמה באיידס, אני מודה בלי לחשו פעמיים, שלא הייתי שוכב עם נשאית איידס".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אור 11/08/2016 23:59
    הגב לתגובה זו
    על "כל שקל שקיבל מהמתנחלים" הוא, וכל אחד מאיתנו, משלם פי אלפים רבים. כנראה שהוא נרדם בשעורי מתמטיקה וכלכלה. דירה עולה שם רבע ממחירה בארץ, בגלל שאנחנו משלמי המיסים מספסדים אותה. חצרוני הוא חולה נפש, אבל גם מטומטם. צריך לבדוק איך וממי קנה את תאריו האקדמיים.
  • 2.
    מוטי 24/07/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    אבל מי אמר שצריך לקיים. החסרי מופרעים אנחנו ?
  • 1.
    אמילי 20/07/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    והפרסומת פשוט קורעת. לגבי הועד למלחמה באיידס שם העניין ממש לא ברור האם הם מנסים לעודד אנשים לשכב ללא הגנה עם נשאים? מה זה?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.