סופסוף מקאן עושה את זה: זכה לראשונה בקאן - 2 פרסי ברונזה על מהלך איקאה
Ikea "Big Brother Unboxing" from H.K. McCANN on Vimeo.
מהלך הפרסום שהכניס את מקאן לראשונה לדפי ההיסטוריה של פסטיבל קאן הוא שיתוף הפעולה עם הריאליטי הנצפה בישראל - האח הגדול. כזכור, בעונת ה-VIP ששודרה במאי 2015, הופתעו הדיירים לגלות עם כניסתם לדירה, כי את כל הריהוט, של איקאה, שילווה את שהותם בבית הם אמורים להרכיב בעצמם. החיבור בין המותג לתכנית הריאליטי המצליחה בישראל, במסגרתה נאלצו כמה מהסלבס המוכרים בישראל (VIP) להקדיש את מרצם וזמן המסך שלהם להרכבת רהיטי איקאה, בדרך שהניבה למותג שווי חשיפה גבוה, התמודדה גם בקטגוריית הפרומו אך ללא הצלחה מלבד שורטליסט. בין המשרדים שנוהגים להתמודד מדי שנה בסבב תחרויות הפרסום העולמי, מקאן הוא אחד הבולטים. עם זאת, מעטים המשרדים שחזרו מקאן עם אריות בידיהם. על אלו נמנים: שלמור אבנון עמיחי, שמעוני פינקלשטיין, באומן בר ריבנאי, טריו ואדלר חומסקי. אנקדוטה מעניינת לזכייה הנוכחית של מקאן היא העובדה ששניים מהבולטים שעמדו מאחורי המהלך שיצא לדרכו לפני כשנה כבר לא נמצאים במצבת העובדים של המשרד: סמנכ"ל הלקוחות בן מוסקל שעבר לבאומן בר ריבנאי, ואודי אביטל מנהל הקריאייטיב שכיום משמש כראש הקריאייטיב אסטרטגיה של פייסבוק ישראל. בין עובדי מקאן שחתומים על המהלך בנוסף: סמנכ"ל הקריאייטיב - סיגל עבודי, סמנכ"ל התוכן השיווקי יניב סנה, תוכן שיווקי - הילה ברדה/ניצן בראון, קופירייטר - עידן קרביץ, ארט - כפיר פרץ/דנה מושקוביץ, מנהלת לקוחות - דניאלה קלינגר, תקציבאות - רותם מזרחי. תוכן שיווקי: הילה ברדה וניצן בראון.- 10.כמה חבל שלהנהלת מקאן הנוכחית אין קשר למהלך (ל"ת)רוית 23/06/2016 09:41הגב לתגובה זו
- 9.זו זכיה של מקאן כמו שתרומות הדם זו זכיה של באומן (ל"ת)אפי 23/06/2016 08:45הגב לתגובה זו
- 8.דניאלה 22/06/2016 23:23הגב לתגובה זולא לשכוח את יניב סנה מנהל מחלקת התוכן האלוף ואת קשת שבלעדיהם זה לא היה קורה
- 7.נו 22/06/2016 22:16הגב לתגובה זווזו רק ההתחלה לה לה
- איזה קארמה יא סתום - המהלך לא קרה בתקופת ההנהלה הנוכחית (ל"ת)אוהב לראות טיפשים 23/06/2016 09:40הגב לתגובה זו
- 6.קומה חמש שולטתתת 22/06/2016 21:17הגב לתגובה זוואת החבר׳ה התותחים של קשת. ומעל כולם איקאה הלקוח המגניב ביקום! וכן מגיעה מילה טובה למוסקל (דש חתיך). אלופים אחד אחד
- עידן 23/06/2016 09:36הגב לתגובה זופחחחחחחחחח
- 5.אנונימי 22/06/2016 21:03הגב לתגובה זוהמהלך של איקאה באח הגדול הוא של קשת רעיון,ביצוע ,הפקה קידום ממש לא של מקאן
- אחת שיודעת 22/06/2016 23:17הגב לתגובה זושיש הצלחה יש הרבה שמנסים לרכב עליה. ממש לא רעיון של קשת.
- 4.מרגישים שנדב הגיע (ל"ת)משיח שילוח 22/06/2016 20:59הגב לתגובה זו
- דני 23/06/2016 07:27הגב לתגובה זומהלך מלפני שנה וחצי!!!
- 3.מי שמכיר יודע של מי היה הרעיון (ל"ת)בטח לא של מקאן 22/06/2016 20:59הגב לתגובה זו
- 2.קומה חמש שולטתתת 22/06/2016 20:57הגב לתגובה זוואת החבר׳ה התותחים של קשת. ומעל כולם איקאה הלקוח המגניב ביקום! וכן מגיעה מילה טובה למוסקל (דש חתיך). אלופים אחד אחד
- 1.קומה חמש שולטתתת 22/06/2016 20:56הגב לתגובה זוואת החבר׳ה התותחים של קשת. ומעל כולם איקאה הלקוח המגניב ביקום! וכן מגיעה מילה טובה למוסקל (דש חתיך). אלופים אחד אחד

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
