הד אנד שולדרס חרדים
צילום: יח"צ

המהלך של הד אנד שולדרס למגזר החרדי - הצליח לכבוש את פסטיבל המדיה הבינ"ל

פסטיבל הפרסום והשיווק ברומא, שמקדים את פסטיבל הפרסום בקאן, העניק למהלך נגד קשקשים של מותג השמפו, את מדליית הכסף בקטגוריית שימוש קריאטיבי במדיה
אלכסנדר כץ | (1)

המהלך השיווקי של מותג הד אנד שולדרס זכה במדליית הכסף בקטגוריית שימוש קריאטיבי במדיה, בפסטיבל המדיה הבינ"ל ברומא שיתסיים מחר (יום ו'). הקמפיין היה מועמד ב-5 קטגוריות, בהן אסטרטגית המדיה הטובה ביותר ואפקטיביות.

 

במסגרת פסטיבל זה מתכנסים בכירים מתעשיית השיווק והפרסום העולמי כדי לדון בטרנדים והכלים העדכניים ביותר ולבחור את העבודות המצטיינות בעולם. זכייה בתחרות זו עשויה לנבא גם את הזוכים בפסטיבל קאן שיתקיים בחודש הקרוב.

 

הזכייה בכסף ניתנה למהלך שיווקי שערך המותג של P&G ישראל בקרב המגזר החרדי לקראת פסח, ושנשען על התובנה שבמסגרת הכנות הניקיון לפסח, בדיוק כפי שהבית חייב להיות מחמץ, הוא צריך להיות נקי מקשקשים.

 

כידוע, בערב פסח נוהגים לבדוק חמץ בבית באמצעות נר, נוצה וכף. הרעיון הקריאטיבי שעמד מאחורי הפעילות התבסס על: "100% נקי מחמץ - 100% נקי מקשקשים", והבצוע כלל חלוקת נר, נוצה כף איסוף חמץ וברכה של הד אנד שולדרס. כמו כן חולקה בבתי כנסת מדבקה של המותג לבדיקה עצמית של הימצאות קשקשים, לכ-30 אלף איש.

 

על הקמפיין אחראית מנהלת השיווק של הד אנד שולדרס בישראל יפעת רייס, חברת הייעוץ התקשורתי שטרן אריאלי, שבאמצעות חטיבת המגזרים שלה הגתה וביצעה את הפרויקט, וחברת מדיהקום  ישראל, שאחראית על אסטרטגיית המדיה של P&G בישראל".         

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שימי יא תותח!!! (ל"ת)
    מאיה 22/05/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.