המהלך של הד אנד שולדרס למגזר החרדי - הצליח לכבוש את פסטיבל המדיה הבינ"ל
המהלך השיווקי של מותג הד אנד שולדרס זכה במדליית הכסף בקטגוריית שימוש קריאטיבי במדיה, בפסטיבל המדיה הבינ"ל ברומא שיתסיים מחר (יום ו'). הקמפיין היה מועמד ב-5 קטגוריות, בהן אסטרטגית המדיה הטובה ביותר ואפקטיביות.
במסגרת פסטיבל זה מתכנסים בכירים מתעשיית השיווק והפרסום העולמי כדי לדון בטרנדים והכלים העדכניים ביותר ולבחור את העבודות המצטיינות בעולם. זכייה בתחרות זו עשויה לנבא גם את הזוכים בפסטיבל קאן שיתקיים בחודש הקרוב.
הזכייה בכסף ניתנה למהלך שיווקי שערך המותג של P&G ישראל בקרב המגזר החרדי לקראת פסח, ושנשען על התובנה שבמסגרת הכנות הניקיון לפסח, בדיוק כפי שהבית חייב להיות מחמץ, הוא צריך להיות נקי מקשקשים.
כידוע, בערב פסח נוהגים לבדוק חמץ בבית באמצעות נר, נוצה וכף. הרעיון הקריאטיבי שעמד מאחורי הפעילות התבסס על: "100% נקי מחמץ - 100% נקי מקשקשים", והבצוע כלל חלוקת נר, נוצה כף איסוף חמץ וברכה של הד אנד שולדרס. כמו כן חולקה בבתי כנסת מדבקה של המותג לבדיקה עצמית של הימצאות קשקשים, לכ-30 אלף איש.
על הקמפיין אחראית מנהלת השיווק של הד אנד שולדרס בישראל יפעת רייס, חברת הייעוץ התקשורתי שטרן אריאלי, שבאמצעות חטיבת המגזרים שלה הגתה וביצעה את הפרויקט, וחברת מדיהקום ישראל, שאחראית על אסטרטגיית המדיה של P&G בישראל".
- 1.שימי יא תותח!!! (ל"ת)מאיה 22/05/2016 13:11הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
