'משחקי השף' ו'עושות חשבון' נחלשו; 10% למשחק הכדורגל בין חיפה למכבי ת"א
משחקי השף (רשת, ערוץ 2) רשמה ירידה קלה מהשבוע שעבר וקיבלה 27.6% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד, גם עושות חשבון (ערוץ 10), בתחקיר המזרנים, ירדה במקצת וקבלה 7.8%. מדובר היה על פרק סיום העונה, והממוצע העונתי עמד על 105, דומה לעונה הראשונה עם 9.9%.
מנגד, המשחק המרכזי בליגת העל בין מכבי חיפה למכבי תל אביב (ערוץ 1) רשם 10% ופיק של 13.6% בשעה 22:29. המשדר לסיכום המשחק הניב 4.7%. באותה משבצת בשבוע שעבר קיבל המשחק הכדורסל בין מכבי ראשון לציון להפועל ירושלים 2.3%, כך שהמשבצת בערוץ 1 התחזקה ב-7.7 נקודות.
שידור חוזר של 'בלתי נראה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 15.1%, המופע של רד ודביר (רשת, ערוץ 2) הניב 7.7%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) ניפקה 5.5%, הצינור ושידור חוזר של 'חברות' (ערוץ 10) רשמו כל אחד 4.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 5.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 7.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.7%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.9%.
- ב-15 מיליון אירו - אוסקר גלוך בדרך לאייקס
- אפולו תשתלט על אתלטיקו מדריד עם שווי של 2.9 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' ממשיכה להיות במחוזות ה-20 מינוס, והפעם עם 18.9%. 'חדשות 10' רשמה 10.5%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם נתון טוב של 5.1%.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.