אומגה קופות רושמות
אומגה היא חברה וותיקה ומקצועית, הנחשבת למובילה בתחומה, פעילה מאז שנת 1987 ומתמחה בשיווק ומכירה של קופות רושמות ופתרונות מחשוב מתקדמים לבתי עסק קמעונאיים, חנויות ורשתות אזוריות וארציות. פעילות החברה גובשה ונבנתה על בסיס ערך יסוד מרכזי של אספקת כל פתרונות המחשוב לבתי עסק קמעונאיים תחת קורת גג אחת, ובכלל זה מציעה החברה מגוון רחב של דגמי קופות רושמות, קופות ממוחשבות, קורא ברקוד שולחני ונייד, מדפסות ומדפסות תרמיות, מגירות כסף ועוד שורה של פריטים המיועדים להקל על הניהול היום יומי של העסק.
קופות חדשניות המסוגלות לשנות את מהלך העסקים
טכנולוגיית הקופות הרושמות העדכנית יודעת להציע ערכים יוצאי דופן, ובעלי יכולת לשנות את החשיבה העסקית ואת ביצועי העסק בצורה משמעותית, ואומגה היא החברה הראשונה בישראל, שזיהתה את הפוטנציאל הטכנולוגי הקיים, והביאה ארצה את הדגמים המתקדמים ביותר, המציעים את כל שלל היכולות שהפכו היום לסטנדרט. קופה רושמת ממוחשבת יודעת למשל לאחסן את כל המידע הנדרש על המלאי בחנות, לזהות מוצרים מנצחים מול מוצרים דועכים, לזהות לקוחות נאמנים מול לקוחות מזדמנים וכדומה, ולהפיק לבית העסק את הדו"חות הנדרשים על כך.
צוות אנשי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה
בית העסק בתורו יכול להפיק ערך רב ממידע זה, ולגבש מהלכים עסקיים בהתאמה. בחברת אומגה צוות אנשי מקצוע המכירים את העולם של קופות רושמות מזה שנים ארוכות, עוד מהתקופה שהקופה הייתה מבוססת על 16 לחצנים ורצועת מסך פשוטה. הצוות המקצועי של החברה עובר הכשרות ייעודיות סביב כל מוצר חדשני המשולב בסל המוצרים של החברה, ידע שלאחר מכן מסופק לכל לקוח ולקוח במסגרת שירותי הייעוץ המקצועי של החברה, ושלהם זכאי כל לקוח המזמין קופה ממוחשבת מתקדמת.
הרכבת פתרונות שלמים ומושלמים
חברת אומגה מודעת באופן מלא לכך שלקוחותיה משתייכים למגזר העסקי, ומכירה היטב את האתגרים מולם מתמודדים לקוחותיה המנהלים עסק קמעונאי. בהתאם לכך, מציעה החברה תהליך מקצועי של בחינת צרכי העסק בצורה יסודית לפני בחירת הקופה הרושמת המתאימה, ובהתאם לכך, הרכבת מערכת שתספק את הערך המרבי לבית העסק. במקרים רבים, חושפת החברה בפני לקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות שכלל לא היו מודעים להן, ומסייעת להם לייצר הבנה כיצד יוכלו להפוך קופה רושמת תמימה, למערכת מחשוב המבצעת ניתוח עסקי רציף של פעילות העסק.
- מיזוג בתחום הרפואה: אומגה מתמזגת לשלד ביו וויו
- פריגו תגייס 900 מיליון דולר במניות - המניה צוללת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עובדים מנקודת מבטו של הלקוח
בחברת אומגה, חיים את העולם של קופות רושמות כבר קרוב ל 30 שנה, ולאורך השנים צברה החברה ידע מקצועי רב סביב מותגים מובילים מול מותגים זולים, יכולות ופונקציות אפשריות, יכולות תיקון ותחזוקה של קופות ומתן מכלול שלם של פתרונות ללקוח. החברה נוטלת אחריות מלאה על שביעות רצונו של הלקוח, ובתוך כך מטילה את כל כובד משקלה כבר בשלבי הבירור הראשונים ועד שלבים מאוחרים בהם נזקק הלקוח להעמקת ההיכרות שלו עם המערכות השונות והערכים שיוכל להפיק מהן.
ייעוץ וליווי מקצועי אישי לכל לקוח
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
