כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

אומגה קופות רושמות

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה אומגה

אומגה היא חברה וותיקה ומקצועית, הנחשבת למובילה בתחומה, פעילה מאז שנת 1987 ומתמחה בשיווק ומכירה של קופות רושמות ופתרונות מחשוב מתקדמים לבתי עסק קמעונאיים, חנויות ורשתות אזוריות וארציות. פעילות החברה גובשה ונבנתה על בסיס ערך יסוד מרכזי של אספקת כל פתרונות המחשוב לבתי עסק קמעונאיים תחת קורת גג אחת, ובכלל זה מציעה החברה מגוון רחב של דגמי קופות רושמות, קופות ממוחשבות, קורא ברקוד שולחני ונייד, מדפסות ומדפסות תרמיות, מגירות כסף ועוד שורה של פריטים המיועדים להקל על הניהול היום יומי של העסק.

קופות חדשניות המסוגלות לשנות את מהלך העסקים

טכנולוגיית הקופות הרושמות העדכנית יודעת להציע ערכים יוצאי דופן, ובעלי יכולת לשנות את החשיבה העסקית ואת ביצועי העסק בצורה משמעותית, ואומגה היא החברה הראשונה בישראל, שזיהתה את הפוטנציאל הטכנולוגי הקיים, והביאה ארצה את הדגמים המתקדמים ביותר, המציעים את כל שלל היכולות שהפכו היום לסטנדרט. קופה רושמת ממוחשבת יודעת למשל לאחסן את כל המידע הנדרש על המלאי בחנות, לזהות מוצרים מנצחים מול מוצרים דועכים, לזהות לקוחות נאמנים מול לקוחות מזדמנים וכדומה, ולהפיק לבית העסק את הדו"חות הנדרשים על כך.

צוות אנשי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה

בית העסק בתורו יכול להפיק ערך רב ממידע זה, ולגבש מהלכים עסקיים בהתאמה. בחברת אומגה צוות אנשי מקצוע המכירים את העולם של קופות רושמות מזה שנים ארוכות, עוד מהתקופה שהקופה הייתה מבוססת על 16 לחצנים ורצועת מסך פשוטה. הצוות המקצועי של החברה עובר הכשרות ייעודיות סביב כל מוצר חדשני המשולב בסל המוצרים של החברה, ידע שלאחר מכן מסופק לכל לקוח ולקוח במסגרת שירותי הייעוץ המקצועי של החברה, ושלהם זכאי כל לקוח המזמין קופה ממוחשבת מתקדמת.

הרכבת פתרונות שלמים ומושלמים

חברת אומגה מודעת באופן מלא לכך שלקוחותיה משתייכים למגזר העסקי, ומכירה היטב את האתגרים מולם מתמודדים לקוחותיה המנהלים עסק קמעונאי. בהתאם לכך, מציעה החברה תהליך מקצועי של בחינת צרכי העסק בצורה יסודית לפני בחירת הקופה הרושמת המתאימה, ובהתאם לכך, הרכבת מערכת שתספק את הערך המרבי לבית העסק. במקרים רבים, חושפת החברה בפני לקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות שכלל לא היו מודעים להן, ומסייעת להם לייצר הבנה כיצד יוכלו להפוך קופה רושמת תמימה, למערכת מחשוב המבצעת ניתוח עסקי רציף של פעילות העסק.

עובדים מנקודת מבטו של הלקוח

בחברת אומגה, חיים את העולם של קופות רושמות כבר קרוב ל 30 שנה, ולאורך השנים צברה החברה ידע מקצועי רב סביב מותגים מובילים מול מותגים זולים, יכולות ופונקציות אפשריות, יכולות תיקון ותחזוקה של קופות ומתן מכלול שלם של פתרונות ללקוח. החברה נוטלת אחריות מלאה על שביעות רצונו של הלקוח, ובתוך כך מטילה את כל כובד משקלה כבר בשלבי הבירור הראשונים ועד שלבים מאוחרים בהם נזקק הלקוח להעמקת ההיכרות שלו עם המערכות השונות והערכים שיוכל להפיק מהן.

ייעוץ וליווי מקצועי אישי לכל לקוח

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.