יד מרדכי. דבי
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

אל תדלגו על הפרה-רול של יד מרדכי: סדרת הסרטים החדשה היא חוויה שארוזה היטב

סדרת סרטים בקמפיין פרה-רולים ביוטיוב מצליח להכניס את יד מרדכי לאזור נוחות חדש שעושה טוב למותג. הדגש על הדיגיטל בתמהיל המדיה, בשילוב תוכן נגיש ועדכני מייצר מהלך נאה שמאחוריו עומדת חברת הדיגיטל דבי&רון 
משה בנימין | (9)

לאחר שהשקיע 30% מתקציב הפרסום שלו בדיגיטל בשנת 2014, מותג הדבש יד מרדכי מקבוצת שטראוס, עשה מהפכה בתמהיל המדיה ויותר מהכפיל את חלק הדיגיטל עד ל-70% מהתמהיל.  עם או בלי קשר לנתוני עוגת הפרסום שפורסמו אתמול, המהלך האחרון של המותג, שעלה ממש בתחילת השנה הנוכחית, באמצעות חברת הדיגיטל דבי&רון (חברת בת של קבוצת דבי תקשורת) הוא זה שתופס את העין כשהוא מצליח לייצר שילוב נאה בין תוכן לפלטפורמה הדיגיטלית.

בהתאם לשינוי בפורטפוליו של יד מרדכי, שנתפס בעיקר כמותג דבש, והגדיל את מגוון המוצרים, עלה לאחרונה קמפיין פרה-רולים ביוטיוב שכולל סדרת סרטים שמציגה מתכונים שפותחו יחד עם השף ברק יחזקאלי ובכיכובו. הסדרה היא למעשה חוויה קולינרית שעטופה היטב באריזה מושקעת למדי. הסדרה כוללת 5 סרטים שבכל אחד מהם מוצג מתכון מהיר להכנה: סלסה של עגבניות מעושנות, טבולה פיצוחים, שומר במייפל, בננה צלויה וקצפת מייפל וניל ושיפודי סלמון בצ'ילי ושום.

עבור מותג שברזומה שלו אין קמפיין בולט שזכה לחשיפה, המהלך הזה דווקא נראה כמו בחירה הולמת שמכניסה אותו לאזור נוחות שמתאים לערכים החדשים אותם הוא מנסה לנכס יחד עם שדרוג ההיצע השיווקי. בחברת האם 'שטראוס' הבינו ש'יד מרדכי' כמוצר קולינרי צריך לשחק במשחק הדיגטלי כי שם נמצא קהל היעד שלו - קהילת ה'פודיס' שהשיח הקולינרי אותו היא מנהלת מתקיים בעיקר ברשתות החברתיות.

היתרון הגדול של מעברוני היוטיוב של יד מרדכי נעוץ בעיקר בהפקה המדוקדקת, בצילום שמנגיש חווית צפיה נעימה ומעודכנת (היפסטרי זה עדיין עדכני, כן?) תוך שהוא מעניק למוצרי יד מרדכי (הלקוח כאן) את הבמה המרכזית. זאת על רקע פס קול מזמין ומעל הכל שורה תחתונה שמשאירה את הגולש הממוצע עם מתכון שניתן ליישום מיידי. נכון לעכשיו, כשהקמפיין עוד בשיאו, המונה עומד על כמיליון צפיות.  

 

לכל הסרטים - כאן

כאמור, מאחורי המהלך עומדת חברת הדיגיטל דבי&רון, שצפויה להפיק במהלך 2016 קמפיין נוסף עבור יד מרדכי. תקציב הפרסום המלא מנוהל על ידי y&r ישראל. לדברי דנית צוקרמן, מנהלת השיווק של יד מרדכי: "כחלק מאסטרטגיית ההעשרה הקולינארית שאנחנו מובילים בשנה האחרונה, שבבסיסה הבאת הקולינריה לכולם ובכל מקום, יצאנו למהלך מתמשך שיאפשר לנו לקיים דיאלוג משמעותי עם הצרכנים שלנו ולהעניק להם ערך מוסף בעולם התוכן הקולינארי".

 

רון שלי, מייסד ומנכ"ל דבי&רון דיגיטל: "אנו גאים בהבעת האמון של יד מרדכי ובבחירה בדבי&רון בהובלת מהלך תוכן אסטרטגי אשר מבטא תפישה חדשנית בבניית המותג דרך ערוצי הניו מדיה. כשתוכניות בישול כמו מאסטר שף ואחרות מובילות את טבלאות הרייטינג, היה ברור לנו שהמשימה שלנו היא לייצר פורמט תוכן מנצח עבור יד מרדכי אשר מעניק לצופים חוויה קולינרית חדשנית חוויה זו תתוקשר לצרכן בכל רחבי הרשת ובאמצעות מגוון הכלים הרחב העומד לרשותנו" , 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

קרדיטים

סמנכ"ל לקוחות: איציק אדרי

מנהל תוכן ראשי: שחר פרנהיימר

ארט: פרי קסטיאל ועתר מונקדיאם

פלנר: דני שקט

הפקה: Kookooruza דני רוסטר וליאור רז

מפיקה בפועל : לירון עומר

במאי: תמיר אבידור

עורך: טל אלקלעי

צלם: רותם ירון

מפיקת פוסט: דנה אבידור

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    ארז 13/01/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    Y&r הציגו לנו רק לפני שנה את חברת הדיגיטל הכי טובה בעולם שנקראה gin נדמה לי. עם הרבה מנכלים משותפים. עד שעזבנו אותם לא ראינו כלום מהם כמו יתר הלקוחות שלהם
  • 7.
    אמיר 13/01/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    ארוזה היטב? זה באמת נראה כמו תמונה מאריזה שהתפתחה לסרטון. מוצר נטול השראה וכשרון שעטוף בחירטוטים של מנהלי שיווק ופלנרים.
  • 6.
    תותחים (ל"ת)
    רויטל 13/01/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ירון 13/01/2016 07:40
    הגב לתגובה זו
    טרנד של מנהלות מותג שחושבות שזה מענין מישהו. זה שקוף ונעשה אלף פעם.
  • 4.
    חשושיהו בן יואש 12/01/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    קצר, מעניין ונעים לעין. כיף להיתקל בתרבות המאסטר שף ודומיו.
  • 3.
    קמפיין מדהים 12/01/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
    קמפיין ברמה של מה שאנחנו רואים בחוץ לארץ
  • 2.
    דבורה 12/01/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    "כחלק מאסטרטגיית ההעשרה הקולינארית שאנחנו מובילים בשנה האחרונה, שבבסיסה הבאת הקולינריה לכולם ובכל מקום, יצאנו למהלך מתמשך שיאפשר לנו לקיים דיאלוג משמעותי עם הצרכנים שלנו ולהעניק להם ערך מוסף בעולם התוכן הקולינארי".
  • מ שיווק 13/01/2016 04:47
    הגב לתגובה זו
    טוקבק עולב שרק מתוסכלת ממשרד פרסום תכתוב
  • 1.
    דבורה 12/01/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    "כחלק מאסטרטגיית ההעשרה הקולינארית שאנחנו מובילים בשנה האחרונה, שבבסיסה הבאת הקולינריה לכולם ובכל מקום, יצאנו למהלך מתמשך שיאפשר לנו לקיים דיאלוג משמעותי עם הצרכנים שלנו ולהעניק להם ערך מוסף בעולם התוכן הקולינארי".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.