אירית שגב
צילום: יח"צ

בונים על עוד משברים תקשורתיים: ערוץ 20 מינה את אירית שגב לדוברת פנימית

הערוץ ימשיך לעבוד גם עם משרד 'דבי תקשורת' שטיפל בתיק בשנה האחרונה. שגב עבדה ב-3 השנים האחרונות ב'דני לוי תקשורת' וטיפלה בתחנות רדיו אזוריות, ערוץ i24news ועוד
אלכסנדר כץ | (5)

אירית שגב מונתה לדוברת ערוץ 20 ותתחיל את עבודתה בשבוע הבא. שגב תהיה אחראית על כלל הפעילות התקשורתית של הערוץ, שמצליח לעורר לא אחת סערות תקשורתיות שמגבירות את החשיפה אליו.

 

מאז השקתו עשה הערוץ שימוש במשרדה היח"צ קרבט & וייס, בהמשך מינו לדוברת פנימית את מינה סימן טוב. לפני כשנה החלו בערוץ לעבוד עם דבי תקשורת שימשיך לעשות זאת בעתיד כליווי לדוברת הפנימית.

שגב (29) ניהלה ב-3 השנים האחרונות את יחסי הציבור של מגוון חברות במשרד היח"צ דני לוי תקשורת בהן אתר ynet, ערוץ החדשות הבינ"ל i24news, רדיו תל אביב, רדיו דרום, קול ברמה ולאחר מכן קול חי, סלוצקי אפיקי תקשורת, איגוד חברות הפרסום ועוד.  טרם הצטרפותה ל'דני לוי תקשורת', היא שימשה במשך שנתיים דוברת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה.

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    רוית 06/01/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!
  • 4.
    תחי הבינוניות (ל"ת)
    בינונימי 05/01/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד לאירית התותחית! (ל"ת)
    קורי 05/01/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בערוץ 20 הרוויחו בגדול! הבחורה נכס. (ל"ת)
    אייל 05/01/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רובי 05/01/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    עבדתי עם המון, אבל אף אחד לא מתקרב למקצוענות, לאישיות ולאנרגיות האינסופיות של אירית. מזל טוב יא אלופה, הרוויחו בענק!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.