בונים על עוד משברים תקשורתיים: ערוץ 20 מינה את אירית שגב לדוברת פנימית
אירית שגב מונתה לדוברת ערוץ 20 ותתחיל את עבודתה בשבוע הבא. שגב תהיה אחראית על כלל הפעילות התקשורתית של הערוץ, שמצליח לעורר לא אחת סערות תקשורתיות שמגבירות את החשיפה אליו.
מאז השקתו עשה הערוץ שימוש במשרדה היח"צ קרבט & וייס, בהמשך מינו לדוברת פנימית את מינה סימן טוב. לפני כשנה החלו בערוץ לעבוד עם דבי תקשורת שימשיך לעשות זאת בעתיד כליווי לדוברת הפנימית.
שגב (29) ניהלה ב-3 השנים האחרונות את יחסי הציבור של מגוון חברות במשרד היח"צ דני לוי תקשורת בהן אתר ynet, ערוץ החדשות הבינ"ל i24news, רדיו תל אביב, רדיו דרום, קול ברמה ולאחר מכן קול חי, סלוצקי אפיקי תקשורת, איגוד חברות הפרסום ועוד. טרם הצטרפותה ל'דני לוי תקשורת', היא שימשה במשך שנתיים דוברת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה.
- 5.רוית 06/01/2016 13:28הגב לתגובה זוכל הכבוד!
- 4.תחי הבינוניות (ל"ת)בינונימי 05/01/2016 20:27הגב לתגובה זו
- 3.כל הכבוד לאירית התותחית! (ל"ת)קורי 05/01/2016 20:14הגב לתגובה זו
- 2.בערוץ 20 הרוויחו בגדול! הבחורה נכס. (ל"ת)אייל 05/01/2016 18:23הגב לתגובה זו
- 1.רובי 05/01/2016 15:57הגב לתגובה זועבדתי עם המון, אבל אף אחד לא מתקרב למקצוענות, לאישיות ולאנרגיות האינסופיות של אירית. מזל טוב יא אלופה, הרוויחו בענק!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
