
עולים לירושלים: טוויסטד יטפל בתקציבי הפרסום של מלונות 'יערים' ו'גורדוניה'
בתום מכרז שנערך בין מספר משרדי פרסום זכה טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור בתקציבי הפרסום של מלונות יערים וגורדוניה בירושלים. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. בהקמת המלונות הושקעו כ-60 מיליון שקל. שני בתי המלון יחד, ישתרעו על שטח בגודל של מעל 100 דונם עם יער אורנים ירוק, צמחי תבלין וכרמים. בתי המלון הם בבעלותם של האחים נקש. חברת הניהול היא כרם מלונות - בניהולו של גדי פריבר (לשעבר מנהל רשת מלונות 'פאתל'), אפרים קרמר, היו"ר והבעלים של חברת אשת טורס, ומשקיעים נוספים. יערים ממוקם על אחת מהפסגות הגבוהות של הרי ירושלים ובמקביל לפעילות הפרסום שתנוהל על ידי טוויסטד עבר לאחרונה גם תהליך מיתוג שבוצע על ידי פירמה. הקמפיין הראשון לסופ"ש תרבות יעלה תחת הקונספט "נשמת הארץ - חגיגה ישראלית בצליל ובזמר" ויופיע בעיתונות ובדיגיטל. במהלך הרבעון הראשון של 2016 ייפתח Gordonia - Private Hotel - מלון וילות פרטיות יוקרתי. אלון מוליאן, בעלים ומנכ"ל טוויסטד: "אנו שמחים מאוד על הבחירה ונרגשים לגשת לעבודה. אנחנו מאמינים שמלון יערים והקונספט הייחודי שלו יהיו אטרקטיביים מאוד לנופשים הישראלים, שמחפשים אלטרנטיבה איכותית ומלאת שלווה וטבע, במקום הנופשים הרועשים ו"אגאדו" בבריכה. החיבור בין נופש לתרבות מהווה אתגר שיווקי גדול ופותח בפנינו אפשרויות רבות ומעניינות לבנות את המותג". גדי פריבר מנכ"ל ובעלים של רשת מלונות כרם: "אנחנו שמחים לצאת לדרך חדשה ומרתקת עם טוויסטד. אנחנו בטוחים שהיכולות של טוויסטד וההבנה של צוות המשרד בעולם הדיגיטל, יובילו אותנו להצלחות בעתיד הקרוב, בהשקה של מלון יערים המחודש ובהשקת מלון הוילות הפרטיות, גורדוניה.
- 2.יערים המלון הגרוע בארץ (ל"ת)הרופא 23/08/2018 15:12הגב לתגובה זו
- 1.אתרים 02/05/2016 10:11הגב לתגובה זוhttp://www.yearimhotel.com/ https://www.gordoniahotel.com/

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.