דורון מירן. HIV
צילום: יח"צ/ יוטיוב

עפים ביחד על בדיקה של HIV: דורון מירן מככב בקמפיין של הוועד למלחמה באיידס

לצד מירן מככבים בקמפיין שנעשה באמצעות אדלר חומסקי גם החשקנים נתי רביץ ואורי גוטליב
משה בנימין | (2)
יום האיידס העולמי שנערך ב-1 בדצמבר הוא גם היום השנתי לקמפיינים מסביב לעולם שמטרתם הגברת המודעות לחשיבות בדיקת ה-HIV. השנה מככבים בקמפיין שנעשה באמצעות אדלר חומסקי מספר שמות ידועים כמו אורי גוטליב, נתי רביץ ובראשם כוכב תכניות הריאליטי, הזמר דורון מירן. הסרטון מציג סיטואציות שמתרחשות בעולם אוטופי שבו כולם רוצים לבצע בדיקה HIV - מגברים צעירים שעבורם זהו הבילוי האולטימטיבי ועד לזוגות אוהבים ומתחרים בשעשועוני טלוויזיה שעבורם מדובר בפרס הנחשק ביותר. הסגיר של הסרטון הוא: "בעולם שבו כולם היו הולכים בכיף לעשות בדיקה – לא היינו צריכים לדבר על זה. בעולם שלנו, מספיק שתבואו להיבדק פעם ב... ותשאירו את הכיף לדברים אחרים".    

איזה כיף זה לעשות בדיקת HIV!קמפיין חדש שיוצא לכבוד יום האיידס העולמי (1/12). תודה רבה למשרד הפרסום אדלר חומסקי ולחברת ההפקות "גרין פרודוקשנס". קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב : טל ריבן, מנהל קריאטיב : זיו מאירי, במאי- סער מזרחי, כתיבה – עידו קציר, מנהלת הפקה - גל יעקב, מפיקה - נעמה הדומי, פרוייקטים – גלית סימן-טוב, מוסיקה - תומר בירן דובר הוועד למלחמה באיידס – ניסן שטראוכלרהפקה - גרין פרודקשנס, במאי – סער, צלם - אלון לוצקי, סטדיקאם - ליאור אתרוגי, מפיק אחראי - רונן הופמן, מפיק בפועל - יהונתן שובלי, מפיקת פוסט - עדי ויינר, עורך אופליין - טמיר אבידור, עורך אונליין - רועי אלטמן, עריכת סאונד - ג'אנגל סאונד. צולם באולפני סאן-וידאותודות: פיטוסי שרותי מצלמה, בי"ח איכילוב, עמית שמעוני, בית פוסט תמלול TV

Posted by ‎הוועד למלחמה באיידס‎ on Monday, November 30, 2015
עפ"י הסקר השנתי של הוועד למלחמה באיידס למעלה מ65% מקרב הישראלים לא נבדקו מעולם לHIV . ד"ר יובל לבנת, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס: "החשיבות שבביצוע בדיקת HIV היא גבוהה ביותר משום שהיא מאפשרת גם למנוע הדבקות וגם להתחיל בטיפול שימנע סיבוכים רפואיים בעתיד. אני מבקש להודות לכל השחקנים שנרתמו להופיע בסרטון במסגרת הקמפיין וכמו כן למשרד הפרסום אדלר-חומסקי ולחברת ההפקות "גרין פרודוקשנס" הפקות  - על העבודה המסורה והנהדרת שבהפקת הסרטון". קרדיטים: במאי - סער מזרחי, כתיבה – עידו קציר, מנהלת הפקה - גל יעקב, מפיקה - נעמה הדומי, פרוייקטים גלית סימן-טוב, מוסיקה - תומר בירן, דובר הוועד למלחמה באיידס – ניסן שטראוכלר, הפקה - גרין פרודקשנס, במאי - סער,צלם - אלון לוצקי, סטדיקאם - ליאור אתרוגי, מפיק אחראי - רונן הופמן, מפיק בפועל - יהונתן שובלי, מפיקת פוסט - עדי ויינר, עורך אופליין - טמיר אבידור, עורך אונליין - רועי אלטמן, עריכת סאונד - ג'אנגל סאונד.  צולם באולפני סאן-וידאו. תודות: פיטוסי שרותי מצלמה, בי"ח איכילוב, עמית שמעוני, בית פוסט תמלול TV.    

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מיולה (ל"ת)
    נינה 01/12/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רונן 30/11/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    לתקוף את הנושא מזווית הומוריסטית זה רעיון יפה ומייצר בולטות מול שאר העמותות... והכי חשוב, זה מצחיק
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.