עפים ביחד על בדיקה של HIV: דורון מירן מככב בקמפיין של הוועד למלחמה באיידס
איזה כיף זה לעשות בדיקת HIV!קמפיין חדש שיוצא לכבוד יום האיידס העולמי (1/12). תודה רבה למשרד הפרסום אדלר חומסקי ולחברת ההפקות "גרין פרודוקשנס". קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב : טל ריבן, מנהל קריאטיב : זיו מאירי, במאי- סער מזרחי, כתיבה – עידו קציר, מנהלת הפקה - גל יעקב, מפיקה - נעמה הדומי, פרוייקטים – גלית סימן-טוב, מוסיקה - תומר בירן דובר הוועד למלחמה באיידס – ניסן שטראוכלרהפקה - גרין פרודקשנס, במאי – סער, צלם - אלון לוצקי, סטדיקאם - ליאור אתרוגי, מפיק אחראי - רונן הופמן, מפיק בפועל - יהונתן שובלי, מפיקת פוסט - עדי ויינר, עורך אופליין - טמיר אבידור, עורך אונליין - רועי אלטמן, עריכת סאונד - ג'אנגל סאונד. צולם באולפני סאן-וידאותודות: פיטוסי שרותי מצלמה, בי"ח איכילוב, עמית שמעוני, בית פוסט תמלול TV
Posted by הוועד למלחמה באיידס on Monday, November 30, 2015
- 2.מיולה (ל"ת)נינה 01/12/2015 17:09הגב לתגובה זו
- 1.רונן 30/11/2015 18:29הגב לתגובה זולתקוף את הנושא מזווית הומוריסטית זה רעיון יפה ומייצר בולטות מול שאר העמותות... והכי חשוב, זה מצחיק
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
