ישראל היום
צילום: יח"צ

'ישראל היום' נכנס חזק לתחום המוספים: ישיק בעוד כחודש גיליון צרכנות מיוחד

בעיתון החליטו להשקיע בגזרת המוספים ולהיכנס לנושא סיקור נוסף - צרכנות, עם מוסף שיופץ בסוף דצמבר בגיליון סופ"ש הנהנה מהפצה של 550 אלף עותקים

אלכסנדר כץ |

עיתון ישראל היום מתכוון לצאת עם מוסף חדש בתחום הצרכנות. לאייס נודע כי המוסף בעריכתו של יניב מורוזובסקי יופץ בעוד כחודש בגיליון יום שישי.

 

המוסף הקרוב יעסוק בסוגיות הצרכניות שמעסיקות את הציבור בתקופת החורף, בין היתר חיסכון בהוצאות על חשמל, סקירת מוצרים חדשים וחורפיים, כתבות על סוגיות צרכניות כדוגמת העלייה במחירי החניה הציבורית, יעילות השחקנים החדשים בתחום המוצרים לתינוקות, והמיזמים האינטרנטיים החברתיים שאמורים לסייע לציבור לחסוך בהוצאות.

 

מורוזובסקי יערוך גם את מוסף הבריאות של העיתון, שגם הוא יופץ מחודש דצמבר. 2 המוספים יופצו בגיליון סוף השבוע שזוכה לתפוצה של כ-550 אלף גיליונות. על פי סקרTGI  שפורסם בחודש יולי, שיעור החשיפה ל'ישראל היום' בסוף שבוע עלה ברמה החצי שנתית מ-34% בחצי השני של 2014 ל-36.9% ב-6 החודשים הראשונים של 2015, מול 38.2% לידיעות אחרונות, שנחלש מ-39.4%.

 

בישראל היום אישרו את הפרטים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.