'ישראל היום' נכנס חזק לתחום המוספים: ישיק בעוד כחודש גיליון צרכנות מיוחד

בעיתון החליטו להשקיע בגזרת המוספים ולהיכנס לנושא סיקור נוסף - צרכנות, עם מוסף שיופץ בסוף דצמבר בגיליון סופ"ש הנהנה מהפצה של 550 אלף עותקים

אלכסנדר כץ |

עיתון ישראל היום מתכוון לצאת עם מוסף חדש בתחום הצרכנות. לאייס נודע כי המוסף בעריכתו של יניב מורוזובסקי יופץ בעוד כחודש בגיליון יום שישי.

 

המוסף הקרוב יעסוק בסוגיות הצרכניות שמעסיקות את הציבור בתקופת החורף, בין היתר חיסכון בהוצאות על חשמל, סקירת מוצרים חדשים וחורפיים, כתבות על סוגיות צרכניות כדוגמת העלייה במחירי החניה הציבורית, יעילות השחקנים החדשים בתחום המוצרים לתינוקות, והמיזמים האינטרנטיים החברתיים שאמורים לסייע לציבור לחסוך בהוצאות.

 

מורוזובסקי יערוך גם את מוסף הבריאות של העיתון, שגם הוא יופץ מחודש דצמבר. 2 המוספים יופצו בגיליון סוף השבוע שזוכה לתפוצה של כ-550 אלף גיליונות. על פי סקרTGI  שפורסם בחודש יולי, שיעור החשיפה ל'ישראל היום' בסוף שבוע עלה ברמה החצי שנתית מ-34% בחצי השני של 2014 ל-36.9% ב-6 החודשים הראשונים של 2015, מול 38.2% לידיעות אחרונות, שנחלש מ-39.4%.

 

בישראל היום אישרו את הפרטים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.