צילומי עשה לי טובה בתאילנד
צילום: עודד קרמר

התאילנדים התאהבו בטלוויזיה הישראלית: הזמינו עונה שלישית של Do Me a Favor

60 פרקים שודרו עד כה בערוץ 9 התאילנדי, כשבמקביל, 2 ערוצים אחרים במדינה שידרו פורמטים נוספים שהופצו ע"י ארמוזה - 'תראו מי שואל' ו'לעוף על המיליון' 
אלכסנדר כץ |

הפורמט הישראלי Do Me a Favor של עודד קרמר ואיתי הרמן, ארמוזה פורמטס וערוץ Telefe בארגנטינה, הולך לעונה שלישית בערוץ 9 התאילנדי. הערוץ הזמין לעונה זו 26 פרקים, אחרי 60 הפרקים ששודרו ב-2 העונות הראשונות.

 

מאז פתח הפורמט את התיאבון התאילנדי, שידר ערוץ Thairat את תראו מי שואל של ערוץ 10, אולפני הרצליה ויגאל שילון גם כן בהפצת ארמוזה פורמטס. בקרוב תעלה גם עונה של לעוף על המיליון של ערוץ 10 ויולי אוגוסט, לאחר שנמכרה לאחרונה על ידי ארמוזה לערוץ 7 התאילנדי.

 

Do Me a Favor שהושק בפסטיבל מיפ באוקטובר 2013, הוא שעשועון קומי בן חצי שעה בו 2 משתתפים מתחרים זה בזה בשורה של משימות שקשורות בגיוס "טובות" מהעוברים והשבים בשטח ציבורי הומה אדם. למתמודדים מגבלת זמן בת 10 דקות ותקציב של 250 דולר. המטרה: לבחון את יכולת הנתינה והתגייסות שלנו לעזור לזולת גם במקרה שבו אדם זר מבקש את סיוענו ולבחון למי מהמתמודדים כושר שכנוע טוב ביותר. קרמר והרמן היו שותפים גם לפיתוח הפורמט 'לעוף על המיליון'.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.