אינסטגרם הופכת לפלטפורמת פרסום: בזק כבר מוכנה עם הקמפיין הישראלי הראשון
עכשיו זה רשמי: פלטפורמת שיתוף התמונות המצליחה בעולם - אינסטגרם (בבעלות פייסבוק) השיקה הבוקר (יום ד') את פלטפורמת הפרסום שלה בכמה מדינות סביב העולם, לרבות ישראל. השירות יושק בהדרגה עד סוף החודש, אז יוכלו מפרסמים להשתמש במערכת המודעות של פייסבוק בכדי ליצור מודעות באינסטגרם.
מודעות אינסטגרם כיום יכולות למקד לקהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין וכוללות לינקים לחיצים המאפשרים הפנייה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם אפשרות של קנייה ישירה.
על פי הודעת הרשת החברתית שאהודה על משתמשים ישראליים, אינסטגרם תשמש קנבס של קריאייטיב עבור מפרסמים ויש מי שכבר קופץ על העגלה כדי להתנסות במערכת החדשה, ביניהם: קוקה קולה ישראל, שטראוס, פרוקטר אנד גמבל, Adika ובזק - המותג הישראלי הראשון שעלה בקמפיין כבר הבוקר.
קמפיין בזק עולה לאוויר במסגרת פיילוט ייחודי שכלל את השתתפותם של מספר מותגים בודדים. מודעת הפרסום הראשונה שהופיעה בפיד האינסטגרם עלתה במסגרת קו הקריאייטיב הנוכחי של חברת התקשורת תחת הכותרת: "יש אינטרנט ויש אינטרנט של בזק".
- כיצד להשתמש בפרסום ממומן באינסטגרם להגדלת מכירות
- האם טיקטוק יכולה להיעלם? מה הסיכוי שהאפליקציה תימכר? על הקרב הגדול שלה בשוק האמריקאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קמפיין הפרסום של בזק עלה כבר ב-4 לפנות בוקר, באמצעות משרד הפרסום מדיה קום אינטראקשן, מקבוצת אדלר חומסקי. בדומה לקו הקריאייטיב שכלל השוואה בין אימג'ים שונים שממחישים את ההבדל בין אינטרנט של בזק לאינטרנט "לא של בזק" - באינסטגרם אסוציאציות אלו מתוקשרות בהתאמה לשפה הייחודית של הפלטפורמה. הפיילוט הנוכחי עתיד להימשך 3 שבועות לאחריו האפשרות לפרסם בפלטפורמה תהיה זמינה לכל משתמש.
לדברי אלי אוזן, סמנכ"ל לקוחות, פייסבוק ישראל: ”אנחנו גאים להיות אחד מהשווקים בהם מושקת פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם. עם 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם, אינסטגרם ללא ספק מהווה מדיה משמעותית גם בחייהם של ישראלים. אופי הפלטפורמה של אינסטגרם מהווה הזדמנות למותגים ליצור מערכת יחסים עמוקות יותר עם צרכנים מתוך מקום של השראה. אנו בטוחים שמותגים שישכילו לרתום נכון את הכוח של אינסטגרם יובילו את הארגון שלהם למקומות חדשים ויביאו ערך משמעותי למותג”.
- 4.איזה כלב הורססססס! (ל"ת)ניר 09/09/2015 14:52הגב לתגובה זו
- 3.אתם רציניים?!?! 09/09/2015 13:30הגב לתגובה זומשהו האדלר חומסקי או אינטראקשיין האלו....מה לא עושים בשביל אגו? ובשביל להיות הראשונים? מה זה המודעה הזו?? זה מה שאמור להיות הקמפיין הראושן בישראל באינטסאטגרם? די מביש לדעתי... העיקר שחומסקי וסלמן מבוסטים ויכולים לשתף בדף שלהם בפייס שעלו ראשונים
- 2.שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:14הגב לתגובה זוכלב צעצוע וכלב אמיתי. לא קלטתי את זה בהתחלה. בקיצור, מצאתי את הגליץ' :)
- 1.שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:11הגב לתגובה זומה הגליץ' כאן? אני מפספסת את הגליץ'?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.