אינסטגרם הופכת לפלטפורמת פרסום: בזק כבר מוכנה עם הקמפיין הישראלי הראשון
עכשיו זה רשמי: פלטפורמת שיתוף התמונות המצליחה בעולם - אינסטגרם (בבעלות פייסבוק) השיקה הבוקר (יום ד') את פלטפורמת הפרסום שלה בכמה מדינות סביב העולם, לרבות ישראל. השירות יושק בהדרגה עד סוף החודש, אז יוכלו מפרסמים להשתמש במערכת המודעות של פייסבוק בכדי ליצור מודעות באינסטגרם.
מודעות אינסטגרם כיום יכולות למקד לקהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין וכוללות לינקים לחיצים המאפשרים הפנייה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם אפשרות של קנייה ישירה.
על פי הודעת הרשת החברתית שאהודה על משתמשים ישראליים, אינסטגרם תשמש קנבס של קריאייטיב עבור מפרסמים ויש מי שכבר קופץ על העגלה כדי להתנסות במערכת החדשה, ביניהם: קוקה קולה ישראל, שטראוס, פרוקטר אנד גמבל, Adika ובזק - המותג הישראלי הראשון שעלה בקמפיין כבר הבוקר.
קמפיין בזק עולה לאוויר במסגרת פיילוט ייחודי שכלל את השתתפותם של מספר מותגים בודדים. מודעת הפרסום הראשונה שהופיעה בפיד האינסטגרם עלתה במסגרת קו הקריאייטיב הנוכחי של חברת התקשורת תחת הכותרת: "יש אינטרנט ויש אינטרנט של בזק".
- המשבר שסגר את הבורסה בת"א ליותר משבועיים והאפליקציה שהושקה ועשתה מהפכה
- מטא: רוצים פרטיות? תשלמו על פייסבוק ואינסטגרם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קמפיין הפרסום של בזק עלה כבר ב-4 לפנות בוקר, באמצעות משרד הפרסום מדיה קום אינטראקשן, מקבוצת אדלר חומסקי. בדומה לקו הקריאייטיב שכלל השוואה בין אימג'ים שונים שממחישים את ההבדל בין אינטרנט של בזק לאינטרנט "לא של בזק" - באינסטגרם אסוציאציות אלו מתוקשרות בהתאמה לשפה הייחודית של הפלטפורמה. הפיילוט הנוכחי עתיד להימשך 3 שבועות לאחריו האפשרות לפרסם בפלטפורמה תהיה זמינה לכל משתמש.
לדברי אלי אוזן, סמנכ"ל לקוחות, פייסבוק ישראל: ”אנחנו גאים להיות אחד מהשווקים בהם מושקת פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם. עם 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם, אינסטגרם ללא ספק מהווה מדיה משמעותית גם בחייהם של ישראלים. אופי הפלטפורמה של אינסטגרם מהווה הזדמנות למותגים ליצור מערכת יחסים עמוקות יותר עם צרכנים מתוך מקום של השראה. אנו בטוחים שמותגים שישכילו לרתום נכון את הכוח של אינסטגרם יובילו את הארגון שלהם למקומות חדשים ויביאו ערך משמעותי למותג”.
- 4.איזה כלב הורססססס! (ל"ת)ניר 09/09/2015 14:52הגב לתגובה זו
- 3.אתם רציניים?!?! 09/09/2015 13:30הגב לתגובה זומשהו האדלר חומסקי או אינטראקשיין האלו....מה לא עושים בשביל אגו? ובשביל להיות הראשונים? מה זה המודעה הזו?? זה מה שאמור להיות הקמפיין הראושן בישראל באינטסאטגרם? די מביש לדעתי... העיקר שחומסקי וסלמן מבוסטים ויכולים לשתף בדף שלהם בפייס שעלו ראשונים
- 2.שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:14הגב לתגובה זוכלב צעצוע וכלב אמיתי. לא קלטתי את זה בהתחלה. בקיצור, מצאתי את הגליץ' :)
- 1.שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:11הגב לתגובה זומה הגליץ' כאן? אני מפספסת את הגליץ'?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
