בזק. מדיה קום אינטראקשן
צילום: יח"צ

אינסטגרם הופכת לפלטפורמת פרסום: בזק כבר מוכנה עם הקמפיין הישראלי הראשון

שלב ההתנסויות הסתיים והרשת החברתית הכריזה על פלטפורמת הפרסום החדשה שלה, אליה צפוים להצטרף עד סוף החודש מפרסמים ישראלים כגון קוקה קולה, adika ושטראוס
משה בנימין | (4)

עכשיו זה רשמי: פלטפורמת שיתוף התמונות המצליחה בעולם - אינסטגרם (בבעלות פייסבוק) השיקה הבוקר (יום ד') את פלטפורמת הפרסום שלה בכמה מדינות סביב העולם, לרבות ישראל. השירות יושק בהדרגה עד סוף החודש, אז יוכלו מפרסמים להשתמש במערכת המודעות של פייסבוק בכדי ליצור מודעות באינסטגרם. 

מודעות אינסטגרם כיום יכולות למקד לקהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין וכוללות לינקים לחיצים המאפשרים הפנייה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם אפשרות של קנייה ישירה. 

 

על פי הודעת הרשת החברתית שאהודה על משתמשים ישראליים, אינסטגרם תשמש קנבס של קריאייטיב עבור מפרסמים ויש מי שכבר קופץ על העגלה כדי להתנסות במערכת החדשה, ביניהם: קוקה קולה ישראל, שטראוס, פרוקטר אנד גמבל, Adika ובזק - המותג הישראלי הראשון שעלה בקמפיין כבר הבוקר. 

קמפיין בזק עולה לאוויר במסגרת פיילוט ייחודי שכלל את השתתפותם של מספר מותגים בודדים. מודעת הפרסום הראשונה שהופיעה בפיד האינסטגרם עלתה במסגרת קו הקריאייטיב הנוכחי של חברת התקשורת תחת הכותרת: "יש אינטרנט ויש אינטרנט של בזק". 

 

קמפיין הפרסום של בזק עלה כבר ב-4 לפנות בוקר, באמצעות משרד הפרסום מדיה קום אינטראקשן, מקבוצת אדלר חומסקי. בדומה לקו הקריאייטיב שכלל השוואה בין אימג'ים שונים שממחישים את ההבדל בין אינטרנט של בזק לאינטרנט "לא של בזק" - באינסטגרם אסוציאציות אלו מתוקשרות בהתאמה לשפה הייחודית של הפלטפורמה. הפיילוט הנוכחי עתיד להימשך 3 שבועות לאחריו האפשרות לפרסם בפלטפורמה תהיה זמינה לכל משתמש. 

לדברי אלי אוזן, סמנכ"ל לקוחות, פייסבוק ישראל: ”אנחנו גאים להיות אחד מהשווקים בהם מושקת פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם. עם 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם, אינסטגרם ללא ספק מהווה מדיה משמעותית גם בחייהם של ישראלים. אופי הפלטפורמה של אינסטגרם מהווה הזדמנות למותגים ליצור מערכת יחסים עמוקות יותר עם צרכנים מתוך מקום של השראה. אנו בטוחים שמותגים שישכילו לרתום נכון את הכוח של אינסטגרם יובילו את הארגון שלהם למקומות חדשים ויביאו ערך משמעותי למותג”.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    איזה כלב הורססססס! (ל"ת)
    ניר 09/09/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אתם רציניים?!?! 09/09/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    משהו האדלר חומסקי או אינטראקשיין האלו....מה לא עושים בשביל אגו? ובשביל להיות הראשונים? מה זה המודעה הזו?? זה מה שאמור להיות הקמפיין הראושן בישראל באינטסאטגרם? די מביש לדעתי... העיקר שחומסקי וסלמן מבוסטים ויכולים לשתף בדף שלהם בפייס שעלו ראשונים
  • 2.
    שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    כלב צעצוע וכלב אמיתי. לא קלטתי את זה בהתחלה. בקיצור, מצאתי את הגליץ' :)
  • 1.
    שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    מה הגליץ' כאן? אני מפספסת את הגליץ'?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.