אין לכם זמן לקרוא? בברזיל מצאו פתרון מבריק: צפו בסקירת הקריאייטיב מהעולם

רעיון בובה של Nivea, מיני בר למקרי חירום אופנתיים, שלט של פיאט שעוזר לך לחנות וספרים שהם גם כרטיסים לרכבת. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב |

1. ילדים אוהבים את הים, אבל הם ממש לא סובלים שמורחים להם קרם הגנה לשמש. מותג מוצרי טיפוח העור,Nivea , מצא פתרון יצירתי שמדבר בשפה של הילדים וגורם להם להבין את החשיבות של שימוש בקרם הגנה וגם על הדרך מסייע להורים במלחמת ההתשה מול הילדים.

 

בובה של רעיון

 

2. ארזתם תיק לחופשה קיצית באירופה, אבל בדיוק שהגעתם למלון התחיל לרדת גשם. מה עושים? פותחים את המיני בר! כן, אם עד היום הייתם רגילים שמיני בר מלא בבירות ובוטנים מהיום תגלו גם מיניבר אופנתי המלא בבגדים של רשת האופנה Pimkia שמותאמים למזג האוויר, למיקום ולאירועים הקרובים באיזור...והמחיר, לא מיני בכלל.

 

למקרי חירום אופנתיים בלבד!

 

3. אין כמעט יום שאני לא מחנה את הרכב בלי לתת איזו "נשיקה" לפגוש האחורי והקדמי של הרכבים החונים. טכנולוגיית חיישני החנייה של פיאט, מספקת פתרון פשוט ומדוייק לבעיה. לצורך קידום הטכנולגייה יצאה החברה בשלט חוצות אינטראקטיבי שמציג בצורה פשוטה עד כמה אתם מתקרבים או מתרחקים מהרכב החונה.

 

סע, יש לך עוד...

 

 

4. הברזילאים קוראים שני ספרים בשנה בממוצע, לא כי הם לא אוהבים לקרוא אלא כי פשוט אין להם זמן. לרגל יום הספר הבינלאומי החליטה חברת ההוצאה לאור של ספרוני הכיס, L&PM, לייצר קולקצייה מיוחדת של ספרוני כיס שמעבר לשימוש הטבעי בהם משמשים גם ככרטיס לנסיעה ברכבת.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

שווה קריאה

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.